Dermacol 23

Dermacol 23

Mamka si koupila novej lak. Několik dní seděl v kuchyni na stole. Každý jídlo jsem ho pozorovala a drásal mi nervy, on pozoroval mě a smál se mi. Neuměla jsem totiž pojmenovat tu barvu. Obvykle když barva neexistuje, tak si jí aspoň vymyslim, ale tentokrát uplný pusto prázdno. Až jsem se naštvala jak starej chlap a nalakovala ho, protože tak na tu barvu určitě přijdu, no ne?

OK, kdo se byl podívat na ten obrázek CND Muddy Rose na ALU víc než jednou?   o/ A to si vemte, tyhle barvy nejsou vůbec moje scéna. Tyhle mámovský barvy, pak taky tyhle in-between barvy, fakt by pro mě nemusely existovat, a tahle barva je obojí zároveň. Jenže občas k člověku něco promlouvá i když by nemělo.

Hmm… Muddy Rose nakonec asi neni moc podobnej, i když je to jediná podoba kterou jsem našla. Tenhle je o dost oranžovější, teplejší. I když neni oranžovej, to zas ne. Jen neni tak fialovej a šedej. Ale dál pořád nevim, ughh… Růžovo-hnědo-dřevěno-korálovo-berry–zaprášeno-rozinková? Růžová ve smyslu rose, ne pink? Kdyby byl Dermacol z anglicky mluvící země a kdyby dával odstínům názvy místo těch hloupejch čísel, určitě by v názvu byla nějaká rose. Třeba nějaký klišé jako tea rose bych na tom uplně viděla.

Ten štěteček, nic menšího jsem snad neviděla, a to na tohle nejsem nijak přecitlivělá,  ale tenhle je fakt jak pro panenky. Docela práce to s nim všechno oběhat. Konzistence asi spíš dobrá, kryje klidně v jedný vrstvě, i když tohle jsou dvě. (musíte mi nechat aspoň dvě!) Kolem a kolem, nevim… Jako neni to vůbec špatnej lak, ale zas nic o čem byste psali domu.

Dermacol 23:

7 responses to “Dermacol 23

  1. jen žužová to může být padadam padadam pa pa :) :D
    A co opilá malina :D Přece jen není tak světlá, jako klasická malina, takže bude opilá :D :))))))

  2. Upřímně? Laky na nehty mě zase tak nezajímají, ale ty tvoje recenze jsou prostě boží :D

  3. anniething

    joo opilá malina je dobrá, malina tam taky trochu je, akorát slovo opilá čtou moje oči dycky nevimproč jako oplzlá… no ale to by taky asi šlo!

    chichi, upřimně, mě ty laky už asi taky tolik nezajímaj, ale psát mě to baví pořád, jen nevim jak to skloubit no. a jsem ráda že se líběj:)

  4. :D Oplzá :D

    Jinak nesmíš přestat psát, taky to hrozně ráda čtu :)

    A jak je na tom dermacol s výdrží? Teda pokud sis ho hned po vyfocení neodlakovala?:-D

  5. Martina

    Mně se oplzlá malina líbí moc, jak barvička, tak i její originální název. No a musím se přiznat, že díky tobě u mně při nedařícím se lakování (a to je dost často) zdomácnělo slovo voser.

  6. Skvěle jsem se pobavila!

  7. anniething

    no tak voser je základ slovníku každé způsobné dámy!

    jo a s výdrží na tom nevim jak dermacol je, štval mě a šel hned dolu.

Zanechat Odpověď

