China Glaze Aztec Orange

China Glaze Aztec Orange

aaach tak tohle je láska… <3

Vážně si někdo myslel že tenhle lak nemám kvůli názvu? Ha, ha! Jasně že jo. Aztékové jsou moji kámíci, něco na nich mě hrozně tooo, teda vůbec na Mexiku a i na ostatních těchhle partičkách, nevěřim že v roce 2012 budeme mít po legraci, ale kdyby existoval Mayan Orange tak ho mám taky – jestli víte co tim myslim. Jsem ta holka co letos na náboženství otravovala že chce referát na náboženství Aztéků, Mayů a Inků… no, až z toho dostala referát na pouť do Mekky, ale to je jinej příběh. Jestli jednou někam pojedu, bude to rozhodně Mexiko a jestli jednou budu stát nahoře na těch pyramidách v Teotihuacánu tak se asi počurám nebo odletim někam do vesmíru.

Tak konec blbostí, jsme tu kvůli laku žejo.  A lak je to kráááásnej! <3 Zas už nevim jak pojmenovat barvu, ale třeba veselá a šťastná a *zářivá* červená? Neonová červená? Neonová korálová? Tim orange totiž mysleli samozřejmě red, to se tak občas stává, i když kromě toho že je to red trochu do oranžova tak je taky trochu do růžova, což tý fotce trochu uteklo, ale hádám že nemůžu mít na jednom obrázku obojí. Je ze stejnýho města jako Cajun Shrimp/My Chi Bites/bla bla…/Most Honorable Red…, i když z druhýho konce. Tyjo je docela zajímavý, že ten co jsem tu měla nejpodobnější – Cajun Shrimp – je inspirovanej stejnejma končinama a dokonce mám pocit že jsem se v tom mym elaborátu tenkrát taky dostala k pyramidám. Zajímalo by mě jak moc se mu podobá, pamatuju si jen to že takhle vedle jsem z něj nebyla. No ale takhle vedle jsem z červenejch vůbec dřív nebejvala, takže to asi moc neznamená. Ale tenhle mi možná přijde světlejší? Zářivější? A taky – nemám teď dýlku nehtů na to abych poznala jelly, ale možný to je, víte, takovej ten lesklej tekutě vypadající povrch. Jo a tohle jsou dvě tenký, nenáročný vrstvy, byla radost je lakovat, skoro žádný přetahy. Asi mám novou nejoblíbenější červenou, ale neřikejte to Chanelu Fireu, pssst! I když kdyby byl Fire rudá  rtěnka, tohle by byl rudej lesk na rty. Takže klidně můžu mít oba, ha!

Maminka řiká že v něm vypadám jako Karkulka. <3 A já myslim že v létě bude vypadat výborně ke všem těm mejm vintage mexican náušnicím a ke všem těm mejm nápadům odstěhovat se do Mexika.

Trochu mě trápí, že vůbec nevim kde se tenhle lak vzal, všude je uváděnej jen jako core line, ale někdy přeci musel bejt novej, ne? Nebo měli ChG na začátku prostě nějakejch pár prvních laků uplně bez kolekcí? Protože doufám že kdyby existovala nějaká takováhle tematická kolekce, tak už by se to ke mně doneslo.

„…so don’t search too long for that Aztec gold, like old Cortez’s gonna lose your soul. Turned an honest man into diablo, don’t trade your soul for no Aztec gold…“ – Monsters Of Folk: Man Named Truth

China Glaze Aztec Orange:

11 responses to “China Glaze Aztec Orange

  1. Ten lak je krásný, na tvých nehtech vypadá naprosto skvěle! Taky jsem kdysi takový měla, ale tehdy byl na mě moc křiklavý a smíchala jsem ho s černou…..od těch dob jsem ho nepoužila…=D

  2. viennettka

    Na sobě si ho neumím představit, ale na tobě se mi líbí moc, opravdu ti sedí :-)

  3. No asi tak :D Musím se tam zajít častěji podívat.
    Tato barvička mi příjde mírně agresivní. Takže za mě nelíbí. Je mi to líto červený pomerančíku :(

  4. anniething

    no a to je ve skutečnosti eště asi tak desetkrát hezčí, tak moc že je to po dlouhý době barevnej lak kterej jsem hned neodlakovala, mám ho už třetí den a stále se s nim nehodlám loučit.

    takže příznivcům dík a odpůrci nemaj očividně rozum, já a aztéckej pomerančík tu máme uplnou milostnou aféru, omluvte nás.

  5. Odpůrec si dá něco jemného :-D Jinak nebudu rušit. V klidu pokračujte s pomerančíkem :)

  6. Elishebet

    Musím říct, že Tvůj blog dává těm lakům úplně nový rozměr:-) Je super to číst a hned bych všechny ty laky taky brala i když nebýt Tvých příspěvků, tak bych si jich třeba ani nevšimla:-)

  7. V příští várce z TD směřuje agresivní aztécký pomerančík ke mě. Je perfektní!!!

  8. Teď mi akorát vrtá hlavou jaký lak jsem měla na nehtech déle než 2 hodiny? Natož 3 dny? :D

    Silvestr nepočítám, to jsem se musela smířit s tím, že budu pryč 5 dnů a na přelakování nebude čas. Nátěr sice vydržel, ale štval mě :D

  9. anniething

    elishebet > je to džungle co? taky mám pocit že nějaký super určitě přehlížim, protože…je jich prostě taková spousta.

    day > tak to doufám že se bude líbit, i když to on zas asi joo.

    anet > 2 hodiny? to máš z toho že nemáš pomerančík! ale ty srdce by sis mohla pár dní nechat ty jsou suprkýč a to já ráda (haha teď vypadám jak uplnej stalker, ale to je vážně náhoda).

    no nic jdu si dát mrkev.

  10. Vždycky si vymyslím barvičku jakou budu lakovat a po dokončení se mi to nelíbí. :-/

    Srdce budou u mě tak dlouho dokud se nerozhodnou odejít. SAMY! Já už je můžu kašlat. Odlakovávat je nebudu :D:D:D

    Jdi na mrkev. Jdu za okurkou. :D

  11. No tak než jsem do té školy dolezla, tak 2 srdíčka umrzla někde venku :-/

    Mít pomerančík, tak se to nemůže stát. Chjo..

Zanechat Odpověď

