Essie Hi Maintenance

Essie Hi Maintenance

Tak nějak nevim.

Asi jsem čekala že budu nadšenější. A neni to vina toho laku, to vůbec, lakuje se s nim moc hezky. Ani to neni tim že se mi tyhle barvy začínaj opakovat jak by si nevinný kolemjdoucí mohl myslet, tenhle neni stejnej ani s jednim mym dalšim, jen je na mě asi moc krycí a moc barevnej. Krycí, hm, to je jasný, a s tou barvou je to asi horší, ono je to na mě asi moc růžový, a kdyby to aspoň bylo studeně růžový, ale ona je to taková ta teplá růžová která mi nesluší. A v některejch místnostech to zas vypadá jako že vůbec nemám nehty, je to příliš blízko barvě mý kůže. No tak nevim jestli nechat nebo zbavit se…

A pak ten pitomej název, já trvám na tom že jsem pěkně low maintenance, a to obzvlášť když vytáhnu laky jako je tenhle.

Essie Hi Maintenance:

6 responses to “Essie Hi Maintenance

  1. Mě se poslední dobou tyto laky moc líbí. A podle fotky, bych řekla, že není až tak růžový. Jen tak decentně. :)

  2. anniething

    no mně se tyhle typy taky líběj, ale poslední dobou všechno co neni víceméně bílý je na mě moc barevný. a tenhle je sice růžovej opravdu jen decentně, ale na mě je i to asi moc..

  3. Světlý laky nekomentuju, nevidí rozdíl mezi touto a poslední barvou od Essie.
    Ale byla jsi označena
    http://day-significantnothings.blogspot.com/2010/02/china-glaze-sugar-high-up-away-kolekce.html

  4. anniething

    jo děkuju

  5. Bohumilka

    Ahoj, chci se zeptat, kde laky china glaze kupuješ a za kolik? maj slušnej výběr podle toho co jsem viděla….xD a hezký barvy, předem díky za odpověď

  6. anniething

    ahoj, po jednom nebo prostě míň kusech se asi nejvíc vyplatí ebay, když bereš víc kusů, tak je nejlepší transdesign.com

Zanechat Odpověď

