Orly Country Club Khaki

Orly Country Club Khaki

*aneb stej příspěvek v tomhle blogu!*

*aneb příspěvek ve kterym ani jednou neřeknu slova taupe, mushroom, houba, RBL Grunge ani móda, i když bych mohla!*

Odříkaného největší krajíc je asi, kromě jiných mouder, příběh mého života, protože tohle se mi rozhodně nestalo poprvý. Přesně tyhle barvy se mi nikdy nikdy nikdy nelíbily a najednou už několik tejdnů nemyslim na nic jinýho než na špínově nabarvený nehty, googluju obrázky a čtu recenze. A vítěz týhle soutěže je Country Club Khaki! Jo asi bych měla zmínit – protože se tu zrovna nekonečně matlám s metodologií – kritéria. Měl bejt ošklivej. Spíš světlej než tmavej. Ani béžovej ani šedej, když už, tak víc šedej. Krémovej, samozřejmě. Takovej, aby se každýmu, kdo se na něj podívá, rozskočila hlava. Buď tim že nebudou tušit na jakou barvu se koukaj, nebo tim jak je ošklivej (ideálně obojím). Teď už stačí říct jen že jsem se náramně trefila a post je hotovej.

No dobře, tak neni. Lakovalo se mi s nim moc dobře, jdou s nim hezky tenký vrstvy, tohle jsou zase tři ale zase by stačily dvě (haha tuhle větu si někam uložim a budu jí sem dycky ctrl+c ctrl+v) (vážně, omlouvám se, ale ona je to dycky pravda!). V lahvičce vypadá hodně béžově, až jsem z toho byla nejdřív smutná, víte, taková mejkapová barva kterou jsem přesně nechtěla. Ale naštěstí na nehtu je o moc šedivější a dokonce jde vidět i ta troška fialový, o který jsem četla. I když teda tu barvu hodně mění osvětlení, v každý místnosti vypadá jinak, takže určitě na světě existuje místnost, kde bude vypadat jako ten mejkap, jen naštěstí já v tý místnosti nebydlim. Představuju si, že to bude chtít nějakou pudříkovou starorůžovou volánkovou věc (neřikal tu někdo že si nebude kupovat oblečení k barvě laku? hmm… a neřikal tu někdo že nikdy nebude nosit jiný hloupý barvy než černou?!), víte, kontrast, chápete. Vypadá jako mlíčný kafe s trochou… cementu? Nebo jako mozek? Taková černá díra, takovej nic-lak, žádná barva, neutrál, takovej zen.

Jo a Mamka ho uviděla: „A to je jako hezký? To vypadá jak hovno u cesty!“

Orly Country Klub Khaki:

8 responses to “Orly Country Club Khaki

  1. Mě se takové barvy hrozně líbí. Ty hledáš inspiraci na netu a já zase u Tebe ;) :D

  2. Chi chi! Vtipné jako jindy. Už jsem si říkala, že snad někde cestuješ.
    Jdu se podívat do sbírek, jakou má barvu mozek. Sem si myslela, že nemá ten hnědavý odstín…

  3. anniething

    ty máš sbírku mozků? super! jo no, on asi nebude hnědej, ale to ten lak taky moc neni. tak nebo onak, teď jsem nehty pár dní venčila a lidi tu barvu bez napovídání sami přejmenovávali na mozkovou. takže..

  4. Tak tímhle láčkem ses mi vyloženě trefila. Už kolem něj kroužím asi tři měsíce a pořád si říkám jo, ne, jo, ne. Dokonce už jsem ho i několikrát málem koupila. No, ale když ho tady tak vidím, tak nakonec JO :)

  5. anniething

    no a kdybys chtěla klidně ho pučim na pohrání, i když vypadáš rozhodnutě, což je jedině rozumný, protože je super. tak doufám že ho budeš mít taky tak ráda jako já.

  6. viennettka

    Tak ten je teda taky moc krásnej! Ježiiiiš, minulá objednávka ještě nedorazila a já už mám zase chuť kupovat laky…

  7. anniething

    minulá objednávka? příští objednávka? neřikala jsem že tě budu podporovat v nenakupování? hmm teď jsem se trochu ztratila ve svý roli, chichi! no takže – tenhle obrázek tak vůbec nebyl myšlenej, nenene, tady neni nic k vidění!

    aaa a vůbec, cos objednala cos objednala? nebudu dělat že mě to nezajímá, nějak teď všem podezřele lezu do balíčků..

  8. Dejnicka

    Tvou mamku žeru!;-D

Zanechat Odpověď

