OPI Sugar Cookie Pink

OPI Sugar Cookie Pink

Hey… hiii! (takovym tim hlasem jako Heath Ledger v Lords Of Dogtown)

Long time no see, co? No, asi jsem konečně z nejhoršího venku. I když zrovna když se mi začalo dařit na laky kašlat, omylem jsem objevila ten, kterej jsem asi celej život hledala – růžovej jelly. Chápete jak já mohla žít bez růžovýho jelly?  Já  vim že to zní jako snadný zadání, ale neni, vážně! Teda myslim růžovej kterej by byl jelly i v rukách takovýho notorickýho vrstviče vrstvila (jéé to je legrační slovo!) jako jsem já. Protože on třeba existuje tamten tenhle… OPI Heart Throb třeba, ale když ho dáte tři vrstvy tak je skoro uplně krycí. A tak no. Eště pár jinejch jsem zkoušela a věřte mi, žádnej nevyhrál tak jako tenhle, byly buď moc mléčný nebo moc červený nebo moc krycí nebo moc průsvitný. Tenhle je ideál ve všech těchhle směrech, jen bude potřebovat nežlutý nehty pod sebou, o což jsem se třeba celej leden snažila, fakt jsem byla hodná holka, nosila jsem hezky buď sheers  nebo nic, ale teď poslední dobou mám nějakej barvovej relaps a všechno je zas žlutý jak zákon káže. Takže tady je Sugar Cookie Pink korálovější než by bejt měl, ale to bude, všechno bude, já ho jednou přefotim až budou lepší podmínky a bude vypadat jako teď vypadá jen u těch začátků nehtů.

Takže asi jedinou vadou na kráse je, že Sugar Cookie Pink je z jedný exkluzivní japonský kolekce která se kurevsky blbě shání. Proč zrovna mně se nemůže líbit něco co lze opatřit dvěma kliknutíma někde na ebay. hmpf… Teda on na ebay vlastně bejvá,  ale ty ceny, uuf. Jo a taky ten název, v tý kolekci je jeden kterej se jmenuje Pink Cupcake, proč se tak nemohl jmenovat tenhle? Já mám abyste chápali trochu slabost pro všechno co má něco společnýho s cupcakes. A na druhou stranu sugar cookie mi nezní moc ňamy. No i když zrovna teď bych snědla i ten..

OPI Sugar Cookie Pink:

8 responses to “OPI Sugar Cookie Pink

  1. Ach… TA BARVA! Zamilovala jsem se!

  2. No né… Kdes ho sehnala? Dnes jsem objednávala BB couture, ale OPI Japan je OPI Japan….

  3. anniething

    an – hihi tohle byla přesně moje první reakce, uplně tomu rozumim.

    noemi – júú a kterýs vzala? tenhle je od jedný hodný pani z hongkongu.

  4. Tak ten je super. Ale na delších nehtech by se mi nelíbil. Taky mám nažloutlé nehty a hrozně mě to štve! Možná kdybys pod něho dala vrstvu nějakého bělícího, tak by ta barva byla ok?

  5. anniething

    to mě právě taky napadlo, ale nic takovýho nemám a asi se mi to nechce shánět, holt zas někdy posbírám odhodlání a zkusim to nechat odrůst..

  6. boze ten je kraaasnej! kdyby nebyl az tak moc baby ruzovka,tak do nej okamzite jdu! ta konzistence je presne to,co hledam!

    Annie, opet krasne nalakovano a super vyber barvicky !

  7. viennettka

    Jsem tu pár dní nebyla a tady se dějou věci! Mám úplně radost, že ses zase dokázala nadchnout pro nějaký lak :-) Tenhle je teda opravdu nádhernej, nikdy jsem jelly v takový barvičce neviděla, vždycky jen ty světloučký růžový, kterých má Essie milion (i na tomhle blogu se jich pár najde… ;-)), ale tohle je fakt NĚCO! Škoda že nic pro mě, krátký nehty mít neumím a žlutý už budou asi navždycky…

  8. anniething

    lucisek – díky díky! já myslela že takováhle konzistence se nikomu nebude líbit, tak to jsem ráda že v tom nejsem sama.

    viennettka – no a já jsem zas ráda že ty ses dokázala nadchnout pro nějakej můj lak, konečně se třeba pučovací karta obrátí! nebo aspoň bude nějaká rovnováha a já nebudu největší vyžírka na světě.

Zanechat Odpověď

