Essie Mint Candy Apple

Essie Mint Candy Apple

Noo tak on si mě nakonec stejně našel. Kdysi jsem o něm uvažovala, pak jsem to všechno vzdala, pak jsem na něj zapomněla, no a pak přišel. Jako musim přiznat, že když jsem se zbavila všeho kromě těch pár nudnejch sheers a vampies, byla mentolová zelená jediná barva po který mi možná občas bylo malinko smutno. Kdysi to byla taková moje slabost, mentolově zelený. Kdysi jsem jich měla celkem dost. A najednou žádnej. Ale ono přecijenom asi existuje něco mezi nebem a zemí, protože najednou sám od sebe přicestoval s  CCK (ne, to neni Ceskej Cervenej Kříž, to je Country Club Khaki). A zrovna ten kterej bych si bejvala byla sama vybrala, ze všech těch různejch srovnávacích mentolovejch obrázků se mi dycky líbí nejvíc. Prej je nejmodřejší ze všech, což některejm lidem dokonce až vadí, ale mně to znělo nejlíp, já mám všechno ráda co nejstudenější (nohy, laky, psi, pivo…). A jako zas tak modrej neni, já bych klidně eště modřejší, pořád je to velmi evidentně zelená barva. Jo prej je podobnej zubní pastě – hmm tak moje zubní pasta je bílá, takže k tomu se nemůžu vyjádřit, ale vim kam tyhle úvahy mířej, mně to připomíná něco nemocnicničního, což jako neni mínus, i když to tak zní. Jo a náhodou mně zas ladí s kartáčkem na zuby.

A víte co se mi líbí? Celá tahle kolekce. Zaprvý, líbí se mi že v ní jsou jen tři laky (tenhle + Lollipop + Rock Candy). Jsem trochu… no neni mi moc sympatický kam tenhle byznys jde, víte, dřív když byly čtyři kolekce ročně, to by eště jakž takž šlo. Ale teď je to uplnej mayhem, vychází pořád něco, nekonečnej tok. Kolekce jen se třema lakama je teda celkem úleva. Navíc Essie myslim neblázní s těma kolekcema obecně tolik co některý jiný značky. No a zadruhý, zadruhý je to asi jediná kolekce na světě, kde se mi líběj všechny laky. Mint Candy Apple dokonce možná i nejmíň, a to se mi líbí pořád opravdu hodně. Takže co? Výhra?

Toho laku samotnýho jsem se celkem bála, docela hodněkrát jsem četla jak se blbě nanáší. Ale nač stahovat kalhoty, když je nakonec docela cajk. Je spíš hustší, ale i tak s nim jdou hezky tenký vrstvy. Dokonce ani tu třetí vrstvu by to nepotřebovalo, což je u pastelový krémový skoro až neuvěřitelný.

No a nová koukám že skoro pravidelná rubrika – co na to Maminka: „No, ten je *skoro* hezkej!“ Skoro hezkej, chápete, nová kategorie. Ale ona má smutek že jsem prodala For Audrey, jí si nevšímejte, čo ona vie.

Jo a pak eště tohle, hrozně se mi líběj barvy na tomhle obrázku. A nevypadá ten lak  jako Mint Candy Apple?

(obálka  Vogue Australia z teď někdy, obrázek už nevim kde jsem ukradla, mám ho uloženej už dýl..)

Essie Mint Candy Apple:

8 responses to “Essie Mint Candy Apple

  1. Ten je ale krásný!

    Ale zamilováná zůstávám zatím do včerejšího OPIka :D

  2. anniething

    tak to se holt nedá nic dělat, to je jasný, uplně chápu.

  3. Blanche

    Taky mám jakousi slabost pro světle modrozelený laky, tenhle je boží, ale ten Hey get it lime od tebe se nej, takže jestli po něm trochu smutníš, je mu dobře :-)

  4. Ten je nadherny.
    Ja len pozeram a obdivujem to dokonale nalakovanie. take rovnomerne. a necht mas uplne dokonale hladky…. kiezby som to aj ja tak dokazala!:-))

  5. anniething

    blanche – to jsem ráda že se má dobře, dřív jsem si na něj občas vzpomněla, teď s timhle jsem na tom na mentolkový frontě už zase dobře. tak ho pozdravuj!

    michaela – díky ale neni to moje zásluha, to umí svrchní lak, před nim to je taky dycky hrbolatý ale on to vždycky srovná a vyhladí, já jsem od přírody dosti nešikovná.

  6. Ahoj annie, ten ti strasne sekne. Nevedet, ze mi tyhle laky vubec neslusi, hned bych diky tve fotce objednavala :-D

  7. jéé helemese kdo se ukázal! a mint candy apple mám zrovna znova nalakovanej a uvažuju že do toho postu něco připíšu o tom jaká je radost ho lakovat, takhle lehce to nejde snad s ničim jinym. takže kdybys třeba změnila názor… *nenápadně mrká jedním okem*

  8. :-)) Když já už těmhle světlým dala pár šancí (For Audrey, hádej od koho :) a jarní kolekce Illamasqua) a smolík, vypadá to na mně echt hnusně :-D Ale aspoň se můžu kochat u tebe ;-)

Zanechat Odpověď

