Nubar Pasadena Purple

Nubar Pasadena Purple

*sem si dosaďte nějakou pěknou pasáž o He’s Not That Into You*

Víte jak mám totiž ráda takový ty příběhy v pozadí a různý asociace a tak? Nejvíc nejradši. A tenhle lak je jeden velkej příběh v pozadí. Je slavnej díky filmu! Jenže pisatelka těchhle řádků nemá v mozku takový to centrum na sledování filmů. Já prostě neumim koukat na filmy, nerozumim jim, nebavěj mě, neudržim dvě hodiny pozornost a když se na scéně objeví třetí postava tak panikařim protože eště neumim nazpaměť jména těch prvních dvou. Napište to do knížky, nahrajte to v písničce a stíhám to, zvládla jsem i Mistra a Markétku aniž bych si stranou dělala poznámky (ale uvažovala jsem o tom, proto se mi to teď vybavilo), takže snad nejsem tak uplně mimo, jde snad jen o ty filmy. A divadlo. A výtvarný umění. Zrovna v minulym příspěvku jsem teda film použila, ale nenechte se mýlit, to je jen pár takovejch výjimek. A nikdo přeci nechceme abych tu začala citovat Klub sráčů žejo.

No tak co vim tak jde o nějakej film, jmenuje se He’s Not That Into You, česky myslim Zas tak moc tě nežere (?), hraje tam nějaká Ginnifer Goodwin, má tam dvoje fialový nehty, nějakej světlej a pak tenhle, o kterym se po uvedení toho filmu dost mluvilo. Jo a prej je ta její postava nějaká drbnutá či co. To je všechno co o tom filmu vim. Haha, to by jeden neřek že ho tu mám dokonce i staženej. Dokonce jsem ho myslim stahovala dvakrát, proč, nemám nejmenší tušení. A neviděla jsem ho ani jednou. No a skoro stejnou dobu tu na nalakování čeká tenhle lak – půjčila jsem si ho před sto lety od Viennettky, jenže jak jsem teď měla ten záchvat že si nechám odrůst žlutý nehty tak jsem barvy nenosila. Takže teď se na něj konečně dostalo protože už to hraničí s drzostí, takovou dobu ho tu sušit.

Lak samotnej nás přivádí ke dvěma zásadním otázkám:

  1. proč nemám žádnej fialovej lak?
  2. proč nemám žádnej Nubar lak?

ad 1: Ale vážně! Ta barva je uplně úžasná. Taková měkce fialová, je v ní něco růžovýho a ten povrch vůbec nevim co je, je jakoby kovovej ale v žádnym případě frosty a v anglický recenzi by se určitě objevilo slovo glow, což je možná nejdůležitější slovo tadytoho postu. Glow. Přesně to dělá.

ad 2: A tady to začíná bejt vážný. Protože odpověď je – nemám ponětí a mělo by se s tim něco dělat! Lakovalo se mi s nim totiž tak dobře! Je jakoby takovej vodovej, takže potřebuje tři vrstvy, ve dvou je eště dost světlej a trochu děravej, ale takovýhle tenounký hezký vrstvy, to jen tak s nějakym lakem nejde. Jsou takový všechny Nubary? Protože o těch Sparkles se mi už i zdá, to je vážně vážný. Asi je miluju.

Ale náhodou, já pro ten lak klidně svoje vlastní asociace mám. Je totiž z nějaký kalifornský kolekce, no a Pasadena je v Los Angeles

„…so glad to meet you Angeles…“ – Elliott Smith: Angeles

a to mi stačí bohatě, i bez nějakejch filmů, protože jak už jsem tu jednou psala, if I fail in life I will move to L.A. to get drunk and spend all my money on drugs, prostě Kalifornie no, tolik kapel, tolik písničkářů, tolik knížek, tolik vln k surfování…

Nubar Pasadena Purple:

12 responses to “Nubar Pasadena Purple

  1. Tak to je nádherná barva, měkká. Co jsem měla Nubary, taky jsem dávala 3 vrstvy. Obvykle nedávám tolik. Ale jinak mi vydržely. HOlky si na ně na MB dost stěžovaly, že se jim hned loupou…

  2. anniething

    Aha aha hmm, no jdu zrovna vytírat schody tak mám asi vědeckej úkol sledovat u toho loupání laku, aspoň nějaká zábava. Jsem teda zvědavá co mi z něj zůstane.

  3. Krásná barvička. Snad ti z toho laku něco na nehtech zůstane :D Vše zdokumentuj :)

  4. Kvůli Tobě příští týden nějakou udělám :)

  5. Aničko, já ty tvoje recenze prostě miluju. Píšeš jako nikdo jiný. A takovuhle fialku bych na nehtech nesnesla, ale kvůli tobě jsem normálně dostala chuť si ten lak koupit :D

  6. anniething

    *někdo se tu teď značně červená* nee vážně, moc mě těší když to tu někoho baví číst, opravdu děkuju.

    (jen kdyby se takhle lehce psala i ta hloupá diplomka..)

  7. Máš to u mě připravené :)

  8. Já šla původně za jinou vílou s krásnějšími třpytkami, ale víla asi někam zdrhla. Tak jsem zvolila to no :D

  9. viennettka

    Moc ti sluší a to že se ti s ním lakovalo dobře mě docela překvapilo, mně teda vůbec, mám dost hnusný fotky a proto jsem je doteď ještě nezveřejnila :-) U mě je taky cosi co říká paní tobě, takže no stress :-)

  10. anniething

    vážně? tak to ani nevim co by to mohlo bejt, no aspoň budu překvapená, to bude skoro jako novej lak.

    no a jinak k tý výdrži, tak nubar přežil od neděle do středy, tj. 3 dny bez jakýkoliv újmy, dneska mě přestal bavit.

  11. teda já si nehty skoro nelakuju…ale hrozně se mi to líbí a navíc mě uplně dostává jak o tom píšeš :) projela sem si teď tvůj blog dost dozadu a výborně sem se pobavila (myšleno jen v dobrém)! hm myslim že teď nutně potřebuju světle růžovej sytej lak :) a hrozně se chci naučit si taky tak pěkně ty nehty lakovat! a vůbec se o ně starat…
    a mám dotaz – kde se kupujou ty pěkný laky? o většině z těch značek sem v životě neslyšela ani sem je nikde neviděla…
    měj se :)

  12. anniething

    jj taky bych se chtěla naučit se o ně pěkně starat… no ale k věci – to mě těší že ses v dobrém pobavila a se světle růžovym sytym lakem je to naprosto správné rozhodnutí!

    laky kupuju buď na ebay – když chci jeden nebo nějakej podobně malej počet, když jich bere člověk víc vyplatí se třeba transdesign.com. nebo pak z český modeláže (modelaz.cz), ale tam se mi zdaj ty ceny už celkem vysoký nebo na aukru se dá myslim občas něco najít.

Zanechat Odpověď

