China Glaze White On White

China Glaze White On White

Je to bílé, je to krycí, je to jak papír a víc to asi neni třeba popisovat. Jo a hroznej, příšernej voser to lakování bylo.

A proč každý já potřebuju bílý lak vám dneska místo mě vysvětlí můj manžel Conor: (vidíte co má na nehtech? tsk tsk!)

China Glaze White On White:

9 responses to “China Glaze White On White

  1. Prý „voser“ :D:D:D:D:D hah, dobré slovo :D

  2. viennettka

    Že by to hrozné lakování bylo prokletí všech bílých laků? Můj OPI Alpine Snow taky za moc nestojí, na francii ok, ale pokud potřebuju bílou na celý nehet, sáhnu radši po DMkovém S-he.

  3. anniething

    anet – jj a to široký každodenní využití co to slovo má!

    viennettka – no to doufám nebude prokletí, myslíš? já už se tu mezitim rozhodla že chci nějakej jinej bílej a pročetla jsem kdeco a dobrý jsou prej zoya purity a misa heaven white, ale jestli řikáš s-he tak to by se možná hodilo víc..

  4. viennettka

    To já tě zas nechci odrazovat od nákupu Zoya nebo Misa laku, třeba budou opravdu fajn když to píšou, ale já jsem s S-he spokojená, hezky rovnoměrně se nanáší a kryje ve dvou vrstvách. Takže teoreticky bys na bílým laku mohla ušetřit a vymyslet si zase něco jiného ;-)

  5. anniething

    a to je od tebe náhodou pozorné, že myslíš na moje další nákupy, protože mně už se asi zase chce, už mě to zase baví, takže ušetřit něco na bílym by se mi hodilo – víc peněz na ostatní!

  6. viennettka

    Jupííííí, to jsem vůbec nečekala že se to zase tak rychle obrátí zpátky! Ale nebereš to jako nesplněného bobříka, že ne? :-) Já ti ty peníze ušetřím ještě jinak – bílej ti přihodím na hromádku a můžeš si ho taky vyzkoušet, kdybys náhodou zjistila že je též blbej, tak ať ty peníze můžeš investovat do Zoyi ;-)

  7. anniething

    nee tohle nebyl bobřík, to nebyl asi dostatečně velkej nesmysl na bobříka chichi. to bylo jen tak…pro lepší pocit. ale teď mám pocit že eště lepší pocit bych měla s pár novejma lakama. a děkuju júúú, já mám hromádku! uplně bych do ní skočila šipku.

  8. Jeden z našich dvou poloblbých psů mi udělal doma také jednu hromádku, do bych teda neskákala…
    K věci a k laku – oser neoser (jsem si to slovo pro sebe s dovolením trochu na tvarovala :) ) – nevypadá na tobě špatně. A bílá se hodí ke všemu.

  9. anniething

    fuuuj, nee, do tý nebudu skákat, to já jsem zas na hromádky vybíravá, ale ta viennettčina bude myslim dobrá. jo no, to já se nehodlám bílý vzdát, jen tadytoho jednoho konkrétního. jinak se mi to moc líbí.

    oser, to je jak když mamka jednou chtěla bejt výchovně spisovná a usmažila mi olský oko.

Zanechat Odpověď

