Trochu toho a trochu toho

OK mám tu už nějakou dobu několik laků ke kterejm mě nenapadá co napsat, nic mi neřikaj, nevybrala jsem si je a nenechám si je, ale trochu jsem si s nima hrála a ty fotky bych sem asi mohla dát.

Orly Velvet Rope

Orly Velvet Rope. Taková noční obloha ve studeně fialovym, do modra jdoucim laku kterej má v sobě ale takovou…červenou? špínu. Zvláštní.

Pure Ice Calypso

Pure Ice Calypso. WTF. Jdi pryč.

China Glaze Vampy

China Glaze Vampy. To je trochu lepší. U toho jedinýho jsem na chvilku uvažovala že ho z přebytkový krabice zachránim. Ale nezachránim, já bych ho beztak nenosila, já mám vampies radši krémový. Tyhle třpytky jsou ale moc pěkný a jdou opravdu vidět.

A jinak hele hele – moje první swatches! Všechno co tu doteď bylo jsem opravdu nosila, tyhle jsou poprvé jen na čtyřech prstech a na pět minut a bez podkladovýho a bez svrchního laku. Připadám si tak dospěle!

9 responses to “Trochu toho a trochu toho

  1. Hah. CHG se mi líbí :) pěkný je :)

  2. Kromě té tyrkysky mě ty ostatní dva neuráží. Ale chápu, že čistit se musí :)

  3. viennettka

    Vampy se mi líbí hodně a Velvet Rope vlastním taky, jen si teď nemůžu vybavit jestli bydlí s oblíbencema nebo v přebytkové krabici… A gratuluju ke swatches, já je praktikuju v poslední době velmi často :-)

  4. anniething

    Děkuju za gratulaci, já už je asi taky budu praktikovat častějč. Když se do nich dám když vyjde sluníčko tak to vypadá beztak líp než ty moje marný pokusy když si dodělám nehty a marně hledám jakejkoliv paprsek…

  5. Dotázek

    Sleduju tvůj blog a je fakt úžasnej. Už jsem si kvůli tobě přikoupila asi deset laků:D No ale to nechci říct. Mám problém s tím, že když lakuju nehty, obzvláště tmavými barvami (červená, sytá růžová), mám vždycky lak rozpatlaný kolem kůžičky dole u nehtu. Ty je máš vždycky tak pěkně dokulata, nikde nemáš lak přetáhlý, jak to děláš??

  6. anniething

    Ahoj Dotázku,
    tyjo nevim jestli to budu umět naučit, napadá mě jen drzá odpověď že když nechceš lak na kůži tak ho tam prostě nelakuj, ale protože nejsem drzá holka, napíšu spíš že pomáhá prostě chodit se štětečkem těsně podél kůže tam kde ten lak chceš, lakovat tu první vrstvu pomalu, zezačátku třeba opravdu směšně pomalu, pohybovat štětečkem spíš po nehtu než ve vzduchu… (A nepít před tim víc než jedno kafe pokud jsi jako já.) A trocha praxe, ale zas to neni žádná velká věda.

    Tak doufám že jsem nějak pomohla, přeju úspěch!

  7. Tak krom toho prostředního tyrkysovýho se mi ty ostatní dva líběj a moc. Tu Chinu bych z fleku nosila. A ten Orly mám možná i někde doma… Ale nevím, jestli v krabici s přebytky, nebo jako nový v krabici „možná jako dárek“. Asi se po něm budu muset jít podívat.

  8. anniething

    no kdybyste bez něčeho z tadytoho nemohly žít tak to plánuju zas někdy nahrnout do přebytků. i když se teď snažim důsledně nakupit pořádnou kupičku a dát to tam najednou a ne jak…minule. nebo bych to možná dala nějak sem ať je to veřejnější, ale nevimproč si myslim že se to nesmí, ale to je asi blbost. teď jsem to našla u day, dobrej nápad.

  9. Dejnicka

    Vampy vampy vampy!

Zanechat Odpověď

