OPI Mrs. O’Leary’s BBQ

OPI Mrs. O'Leary's BBQ

Tohle bude trochu učebnice dějepisu (nebo spíš takovej starodávnej hoax…) a ne, neni to z mý hlavy, našla jsem si to. Catherine O’Leary měla krávu. Jo a mluvíme o roce 1871, kdy eště nebyla elektřina, takže se svítilo ohněm. Teda jako lucernama, svíčkama a tak. Jo a mluvíme o Chicagu, protože dojdem k Velkému chicagskému požáru (no a taky k OPI Chicago Collection…). Teda ona těch krav měla asi víc (hlavně já mám dneska vypravěčskej styl jak kráva, achježiš, odteď žádný závorky!), ale ta jedna kráva prostě skopla lucernu, kterou v chlívě nechala Catherine přes noc svítit. No a zbytek je jasnej, obrovskej požár, stovky mrtvejch, tisíce zničenejch budov. Potud chápu. Taky vám ale neni jasný co v  tom názvu dělá to BBQ? Buď mi něco uniká nebo je to… fujky? Jako ona ty mrtvý jedla? Opečený? Ona je schválně opekla? Předchozí majitelka Alizarine v tom laku zas viděla rozkrájený játra, takjáužnevim lidi, mě jako první pořád napadá ta melasa. Nebo ta BBQ omáčka ale bez opečenejch lidí. Naštěstí. Protože bych byla smutná kdyby se mi tenhle lak začal ošklivit. Protože já ho potřebuju. Protože tohle je ten krémovej vampy jakej jsem vždycky chtěla. Protože tohle je můj svatej grál.

Lakování. Aaach, dala bych mu jedenáct hvězdiček z deseti. I když je to OPI se zelenym štítkem, lakuje se jak ty s černym, krémová dokonalost, nikde ani pruh. Tohle jsou dvě tenký vrstvy ale kdyby se člověk dostatečně snažil, asi by mu stačila jedna silnější. Mám popisovat tu barvu? Tu asi vidíte co. Tohle je sluníčková fotka, takže si domyslete že v místosti je eště o něco víc vampy. A nechci bejt trapná protože jsem to už řekla asi o 384 lacích, ale takhle nějak jsem chtěla aby vypadal LPAD. A taky takhle nějak prej vypadá Vampire State Building, no vidíte jaká jsem hodná, spokojila jsem se s dostupnější variantou a ani nejsem smutná.

OPI Mrs. O’Leary’s BBQ:

8 responses to “OPI Mrs. O’Leary’s BBQ

  1. Menší zdokonalení v dějepise :D
    K dyž pomyslím na játra, tak se mi zvedá žaludek.

    TAkže, když si odmyslím játra a kousek té historie, tak musím jen dodat, že je to vzkutku krásná barva.

  2. sonidlo

    Annie, no krásný láček :-) Jinak jsem objevila docela výstižnou fotku Jade Is The New black – je to třetí fotka na této stránce: http://nikkisnailcreations.blogspot.com/2010/03/opi-jade-is-new-black.html

  3. anniething

    ooo díky, třetí? hmm mně se líběj všechny kromě tý třetí, hlavně ta první, ach jo. ale díky za pomoc, no dilema je asi u konce…

  4. viennettka

    Nechci rýpat, ale nemáš v něm tak trochu díry? Jinak teda nevím co jsou ty světlejší fleky zejména uprostřed malíčku a prsteníčku (u těch dalších dvou bych třeba věřila tomu že je to odraz čehosi, je tam vidět obrys slečny fotografky… :-)) Jo, zkoumala jsem tu fotku nějak moc detailně :-D

  5. Mám několik dotazů:
    a) fakt se ty OPI s červeným štítkem líp lakujou? jak to?
    b) co to je LPAD?

    Jo a jestli to je fakt podle toho požáru, tak mají v OPI nechutnej smysl pro humor. Akorát barbecue nemusí být jen grilovaný maso, ale proces rožnění jako takovej, a ona ty lidi nejspíš stejně nejedla, doufám. Každopádně tohle mě od koupě dokonale odradilo. Teď abych u každýho laku zkoumala, co za tím názvem je, teď ti pěkně děkuju, teda.

  6. anniething

    viennettka – jj to jsou prosím trochu díry. ony vylezly až na tý fotce a na tom sluníčku, normálně tam nejsou. škoda že neumim s photoshopem, ty detektive jeden!

    yarisse – s černym, jj zdá se mi že jo, jsou vyrobený předtim než zkazili ten recept tim přechodem na ty nechemický chemikálie, jsou takový víc krycí a krémový nebo jak to říct a většinou se s nima líp pracuje. LPAD je OPI Lincoln Park After Dark kterej na mně byl prostě jen černě a nechutnej smysl pro humor opravdu asi maj, ale já se rozhodla tu kanibalku prostě vytěsnit z mysli.

  7. Mě se ten lak líbí játra-nejátra. Pojem BBQ si takhle nechutně nevykládám a mám po problému. Mám ho díky tobě na seznamu! :)

  8. anniething

    a to je náhodou správnej přístup. tak doufám že se bude líbit!

Zanechat Odpověď

