Sally Hansen Purple Pizzazz

Sally Hansen Purple Pizzazz

aaach, konečně mi paní pošťačka přinesla nějakou novou hračku. Shiny new toy! Řeknu vám, nosit pořád dokola to co už máte je v určitejch rovinách uspokojivý, ale ten pocit čerstvý lahvičky kterou lakujete uplně poprvé je stejně nejlepší.

Tenhle lak jsem myslela že bude jen takovou rychlou záplatou na můj nově objevenej zájem o fialovou a že ho brzy zahodim a budu hledat dál, myslela jsem že dobrá na něm bude jen půlka – to že je jelly, a ta druhá půlka, ty vločky, že mi bude vadit. Ale víte co? Možná mi ani ty nevaděj. Ony jsou možná celkem zábavný. Neřekla bych jim třpytky, na to jsou moc velký, ale ani klasický vločky, na to jsou moc malý. No tak asi nějaký minivločky. *zírá si na nehet* Je možný že jsou oranžový a růžový? No asi jo. Aspoň já je tak vidim. A ten lak samotnej je teda překvapivě fialovej, ale na fotce vyšel o dost modřejší, ve skutečnosti tak modrej neni, zdá se mi to na takovou tu neutrální fialovou. Neutrální elektrickou fialovou! Existuje elektrická fialová? Jako je elektrická modrá? Protože tahle fialová je zrovna tak zářivá jako elektrická modrá.

No a je to jelly (a Viennettka má zákaz přibližovat se k monitoru – pozn. red.) (ale náhodou opět přísahám že naživo nikde žádný díry nejsou! Nevim co to tam je za to tmavý území..) a když už jsem pak našla systém, lakoval se dobře. Systém: druhou a třetí vrstvu dát spíš silnou a mokrou, nesmí bejt takovej ten polosuchej štěteček, protože nasucho ten štěteček hrne vločky před sebou a ty tak dělaj díry. Teď si nevzpomínám jaký laky to takhle eště dělaj…možná takový ty Meteoritový Showery? Štěteček mimochodem, takový pádlo tyjo, div že jsem si s nim nevypíchla oko. Otřesný. A toho stínu od prádelní šňůry si nevšímejte, mám teda i fotky bez něj, ale na těch nejde tak hezky vidět jak se ty vločky uměj třpytit.

Jo no, a žádnej příběh mě asi nenapadá. Jen trochu mi ten název připomíná White Pizzazz od Big Business, protože Big Business žejo… víte co. A taky že mě štve když v tom slově lidi píšou náhodný počty těch písmenek. Nebo když do toho motaj pizzu. Tyjo já bych si dala pizzu…

Sally Hansen Purple Pizzazz:

5 responses to “Sally Hansen Purple Pizzazz

  1. viennettka

    Viennettka ti věří, že tam žádný díry nemáš, ale moc ráda se o tom přesvědčí i live, protože ta barva je… úžasná, úplně tu slintám! Opovaž se ten lak do zítřka změnit, tohle potřebuju vidět! :-)

  2. Dneska jsem byla v DM a koukala jsem na SH Extreme a přemýšlela jestli si koupit nějakou barvičku za poslední peníz a nebo si koupit původně to, pro co jsem šla. Hádej jak to dopadlo? :D

  3. hehe, že by lak zvítězil nad zbytečnejma a nepotřebnejma věcma?

  4. Dopadlo to tak, že jsem odešla a nekoupila jsem nic. příští pondělí si pro něj nejspíš skočím :D

  5. Blanche

    Ehm..třeba já píšu business s náhodným počtem písmenek. (musim zkontrolovat, jestli to mám teď dobře :-) Jinak láček hezkej, ale nějakej na mě moc fialovej…

Zanechat Odpověď

