Claire’s Chunky Green

Claire's Chunky Green

(tuhle fotku rozhodně přefotim až vyjde slunce a taky až si ho budu moct nalakovat jakože opravdu, tohle je zas trapnej pokus na 4 prsty a nevěnujte mu vůbec žádnou pozornost protože ta barva vypadáve skutečnosti uplně jinak, ale chci aby tenhle příspěvek prostě měl datum 17. března..)

Už to zase dělám. Schraňuju zelený laky. Trávim nestydatě mnoho času na nailgal v albu „green“. Vymejšlim co bych kde možná zas. A mám strach kam to zas povede. Ale tenhle je vážně jinej!

Jestli to neni znát, mám ráda laky co vypadaj jako něco. Noční oblohy třeba. A kdyby june bug neznamenalo to co to znamená tak bych Barielle June Bug chtěla jako letní oblohu, modrá a v tom létající broučci, berušky třeba. Víte, takovej ten teplej červnovej vzduch. Ale chrousta si můžou nechat, fuuuj… No a další z týhle řady je Chunky Green, kterej mi připomíná prozměnu mech. Nejsem žádnej tenhleten zoolog, teda myslim biolog, teda myslim přírodovědec, mecholog, takže nevim jestli mech kvete, to je asi blbost co, ale před sto lety než jsem se stala timhle nepoužitelnym městskym dítětem, tak bych přísahala že jsem takovejhle mech v lesích vídala, jako že na něm bylo takový bílý něco. Ale s těma květama je to asi blbost. Možná to byla jen rosa. Ježiš doufám že sem omylem nezabrousí nějakej člověk co tomu rozumí. No prostě mech. Snažila sem se v tom vidět třeba trávník, víte, sedmikrásky, ale pořád vidim mech. I když až mě mech omrzí tak doufám že přijdou na řadu sedmikrásky a ne něco jinýho. No a tim všim jsem chtěla říct, že je to nejvíc jarní lak. Až tohle dopíšu asi si ho půjdu dát aspoň na nohy, protože žejo, mech, to bejvá dole u země. To bude uplně jak chodit bosky v mechu!

Lakoval se jako… jako dobře i  blbě. Dobrý je, že o ty velký kusy se nemusíte starat, oni jsou takový chytrý a rozprostřou se rovnoměrně sami. To spíš když jim pomáháte tak naděláte víc škody. Blbý pak je, že ten lak je fakt dost průsvitnej. Tohle jsou čtyři vrstvy plus pár záplat, ale uschnulo to kupodivu hned tim jak to jsou vlastně jen třpytky.

A opět se asi potvrzuje, že asi miluju Claire’s. Maj vážně výborný nápady a ty laky jsou takový zábavný a přehnaný a veselý a dětský. Přesně pro mě. A hlavně to jsou často laky pro lidi co se jim líběj takovýhle dvě-v-jednom věci ale v životě by sami nevrstvili. = já! Třeba tohle jo. Umim si představit že tohohle se dá lehce docílit nějakejma dvěma běžnejma lakama, ale já bych s tim nikdy sama nezačala, Claire’s to the rescue!

A je krásnej. Že je krásnej? Uplně mi sednul do nálady. No tak já ho jdu sundat a dát si něco slušnýho no.

Claire’s Chunky Green:

8 responses to “Claire’s Chunky Green

  1. Uhhh, krásná barva! Možná, že bych brala spíše růžovou :) No, možná :D

  2. jj růžovou bych taky brala, to je pravda!

  3. Nezdálo se ti to, mechy kvetou. Tenhle lak by se mi líbil, kdyby ta zelená byla míň studená. Taková mechovější ;-)

  4. fakt? jupíí můj první mechologickej úspěch. no ta zelená je právě dost jiná, neni takhle šedivá, je zářivá jak to nejluxusnější fotbalový hřiště, vážně to musim vyfotit někdy znova.

  5. Ten je krááásnej :) pro zelený mám dost slabost, zvláš mechový :)

  6. Krasa! Tenhle lacek je fakt krasny, to se musi nechat :) Ja moc touzim po Chunky Purple, kdepak jsi tenhle sehnala?

  7. Leo – já právě zrovna teď taky, nejradši bych se zeleně nalakovala od hlavy k patě…

    Lucisek – děkuju a koupila mi ho jedna Američanka normálně v kamennym Claire’s. Ptala jsem se právě i na ten Purple protože vim že ho někdo sháníte, ale bohužel..

  8. Škoda, že v něm nejsou nějaký pidi čtyřlístky…

Zanechat Odpověď

