China Glaze Bad Kitty

China Glaze Bad Kitty

Tak jsem si na černym trhu vydealovala zas nějakej novej crack. Nee ba ne nebyl to černej trh a tenhle slang mi koukám dost nejde, takže toho nechám. Ten černej trh je Viennettka a když přede mě postavila to o co jsem si asi někdy řekla že bych jako zkusila…no řekněme že mám asi trochu růžovej problém. Ale já možná vim čim to bylo! To bylo tim že jsem zrovna nejvíc toužila po Pink Me I’m Good no a skoro všechny co jsem si nadiktovala jsou cca ze stejnýho města.

Vážně by mě zajímaly myšlenkový pochody v pozadí týhle kolekce. Na mě to působí tak, že Chině Glaze někdo někde na parkovišti před supermarketem prodal avii plnou barevnejch třpytek, ale fakt výhodně, a China Glaze to samou radostí nad takovym kšeftem začala sypat hlava nehlava do každýho laku co našli, když našli na stole lepidlo – dobrý, to berem taky, a ani to nestihli vyzkoušet a už to hrnuli na trh, ani žádnej moc název tý kolekci nedali, žádnou legendu pro Andulku, hlavně aby to už sypalo. Dyť je jich padesát, probohaživýho. To je šílený. A o žádnym z nich jsem myslim nečetla nic lepšího než že jakože docela hmm dobrý. Se všema je nějakej problém, ne? Já sama zkoušela teda jen ten Domeček pro panenky a to je jeden velkej problém a pak Meteor Shower a ten byl taky dost na Kosmonosy. No a teď tenhle a že by mě nějak přesvědčil…

Jako takhle. On je v lahvičce celkem pěknej. Takovej přehnanej. Ne uplně lehká dívka, spíš cirkus, kolotoče a tak. Žádnej decentní, elegantní lak, protože kdo by potřeboval decentní laky když může mít Bad Kitty, žejo. Nojo vlastně, dyť *já* bych teď asi měla mít decentní laky, ale tak budeme předstírat že jsem zapomněla. Ten základ, říkejme mu třeba červené lepidlo, neni uplně krycí ani ve  třech vrstvách, takže další jméno ve hře jsou moje žlutý nehty a to se asi nemělo stát. Ty třpytky jsou fakt nevošizený. Jsou umm…vidim světle zelenou, fialovou, oranžovou a zlatou? A jsou fakt vidět, neni to takový to že jen v některejch místnostech. Jo a to lepidlo. Teda kromě toho že je to lepidlo, s tim mám taky trochu asi jen můj problém, že jsem myslela že ten lak je růžovej. A on je spíš takovej…korálovej. I když to je možná těma nehtama pod tim, ale kdo by se s tim vyšetřoval.

Chcete abych sem něco psala o tom lakování? Smutnej, unavenej odstavec o lakování? Mně se ani moc nechce. A z toho lepidla jde asi pochopit všechno podstatný, ne? Já to prostě nemám ráda, když se ze štětečku během lakování stane takový to těsto. A tohle, tohle byla matka všech těst. A ano, opravdu znám třpytkový laky který to nedělaj, takže vim že to jde, takže nevim proč takový nemůžou bejt všechny. Všechno by hned bylo lepší. A s těstem nejde ani moc kontrolovat kam jako na tom nehtu ten lak dáváte, nebo kam spadne takovej velkej hrb a kde nebude skoro nic.

Prosíím, sundejte to někdo ze mě..

China Glaze Bad Kitty:

7 responses to “China Glaze Bad Kitty

  1. Annie BRAVO! Perfektně definované to, co mě na celé óbr kolekci štve. Spíš mě zajímá – šlo TO vůbec dolů?
    Já měla jen Candie a teda lakovat a ještě sundavat to bylo utrpení, takže hned šla pryč. Mám fakt hnusný fotky, který se musím odhodlat publikovat.

  2. Jo no, TO šlo dolu hrozně, to máš pravdu. A to jsem ho měla asi jen dvě hodiny, tak jsem čekala že bude eště trochu měkkej, ale byl to i tak hroznej boj. Nikdy více.

  3. Zajímalo by mě, jak by to vypadalo na černém laku. Bad Kitty jsem si chtěla pořídit, takže jestli je na prodej, ozvi se mi na laurelin(zavináč)seznam.cz.

  4. Leia – on neni můj, mám ho jen půjčenej, ale myslim že na prodej je, dostrkám sem jeho majitelku ať si to tu přečte, ok?

  5. viennettka

    Já ho teda nikdy nebrala jako růžovej, spíš jako červenej nebo ten korálovej, jak jsi napsala. Ale hroznej je, taky o něm nenapíšu nic dobrýho. Snad nejhorší bylo, že mi po něm zůstaly červený nehty (neměla jsem ho samotnej, ale na červeným laku). Takže Leio, pokud po něm i přes to všechno toužíš, napíšu ti mail :-)

  6. Stejně ho chci. Nemůže to být horší než třeba levné laky z drogerie, ne? :-)

  7. Dejnicka

    Ten tvůj příběh nemá chybu, myslím, že přesně tak to muselo bejt;-) Ale zas nechápu, jak si z té hrůzy mohla udělat tak super fotku, ta se prostě neslučuje s textem. A ten černej byl z těch 50 fakt ten nejhoršejší!

Zanechat Odpověď

