OPI Mad As a Hatter

OPI Mad As a Hatter

Jestli nemáte rádi glittry, tak se teď jděte tak na měsíc někam projít, protože co já jsem tu za poslední dobu nasyslila, uuu…

Eště než jsem tenhle vyzkoušela, počítala jsem s tim, že to nebude žádná láska až za hrob, ale stejně jsem ho pro klid duše chtěla, protože cejtim že z něj za chvíli bude jeden z těch drahejch hard to finds, a ta chvíle nebude možná ani tak dlouhá (Smitten With Mittens, koukám tvojim směrem…). Takže jsem trochu…jak se česky řekne že jsem jakože chickened out a koupila ho, no prostě jsem dostala strach že by se na mě nedostalo a radši ho vzala dřív než bude pozdě. No ale proč jsem ho chtěla hlavně – čas od času mám potřebu různobarevnejch třpytek. Neni to často, ale je celkem spolehlivý říct, že tahle vlna vždycky znova přijde. Na druhou stranu s různobarevnejma třpytkama mám problém s takovou tou overall barvou kterou vidíte z dálky větší než metr – Locavore vypadal z týhle vzdálenosti jak chrchel no a Mad As a Hatter to jako taky moc nevyhrál, ale je podstatně levnější a o něco lepší než chrchel, takže ho tu pro jistotu budu mít. Škoda že lidem nemůžem strkat prsty pět centimetrů před oči. (btw taky poznáte když potkáte někoho s nalakovanejma nehtama kdo neni normálně zvyklej si je lakovat? Dávaj ty ruce tak nějak jinak a myslej na to,  částečně aby všichni viděli a částečně asi aby si je neponičili, víte co myslim? Legrační, ne? No. Tak to je moje nejposlednější teorie o který občas přemejšlim, akorát jí radši nikomu neřikám protože už mám plný zuby toho že mi někdo uplně strhává moje teorie…) (možná bych měla po problému kdybych měla lepší teorie hehe, no třeba časem…) Ta overall barva je totiž taková fialovo šedá, což mě moc neuchvacuje no. Jenže já chci asi něco co nejde. Je jasný že z dálky nejdou vidět ty různobarevný kousky, a nějakou barvu to mít musí, protože všechno má nějakou barvu (ooo, Anna a fyzika, tak to brzy přijde konec světa). A když nechci aby ty samotný kousky zblízka byly tónovaný do jedný barvy, tak je jasný že tahle celková barva bude dycky nějakej takovejhle hnusnej neutrál. Ale ono to s tou overall barvou neni zas tak hrozný, v lahvičce jde teda vidět o dost víc, tam je taková…tmavá moc. Na nehtech je ten lak o něco světlejší a takovej veselejší, i když mu podle mě nejvíc sluší když na něj nepraží žádný ostrý světlo, protože pak se začne třpytit a je hodně stříbrnej a ta různobarevnost je v tahu. Všechny ty barvy těch třpytek odmítám psát, jej jich hodně a já na to nemám tejden žejo. Lakuje se překvapivě dobře, o dost líp než s těma China Glaze lepidlama. Vlastně to lepidlo neni vůbec, jediný co dělá taky je že při třetí vrstvě začíná těstovat na štětečku, ale vážně ne nijak hrozně. Schne jakože hned. Kdo je citlivej na hrubší povrch tak by možná měl přidat o jednu vrstvu svrchního laku navíc, mně teda stačila jedna. Co eště tak.. No já bych se ho nebála vůbec, pracuje se s nim hezky a vypadá úžasně. Co se mě týče, strčily jedny OPI třpytky padesát China Glaze třpytek do kapsy s prstem v nose.

Moje očekávání prostě velmi předčil a asi ho miluju.

No a Alenku jsem eště neviděla, takže příběh v pozadí dneska žádnej nemám. I když četla jsem jí, tak vám sem aspoň můžu volně nedoslovně napsat můj oblíbenej dialog z Alenky: prosím, kudy se odsud dostanu? – no to záleží ponejvíce na tom, kam se chcete dostat – no, to je mi asi celkem jedno – no tak v tom případě je celkem jedno, jakým směrem se vydáte. A jako obecně si myslim že je to na dětskou knížku hrozná psychedelie. Jo to je vlastně i slovo  který jsem chtěla někam napsat k tomu laku. Že je takovej psychedelickej. Jo a studovali tam břečtinu a motyku, to je taky takový legrační. A víc  si toho asi nepamatuju.

***

A protože by to byl jinak hrozně krátkej příspěvek, doplňuju eště později (=teď, hehe) mojí zkušenost s odlakováváním, teda spíš s „odlakováváním“: vážně jsem plánovala vytáhnout na něj aceton jako normální slušné děvče, ale nějak jsem eště před tim při nějakym hlubokym zamyšlení (nesmějte se) dloubala nevědomky do těch okrajů a on odešel sám. Takže stačí ho někde načnout, třeba zubama, a pak ho sundáte tak ve dvou ve třech kusech celej. Já vim že se to nemá, je to hroznej hroznej způsob a rozhodně ho nepropaguju (…it’s not something I’d recommend, but it is one way to live…), jen prostě píšu jak jsem ho sundala já. Hele:

Off with Mad As a Hatter!

OPI Mad As a Hatter:

16 responses to “OPI Mad As a Hatter

  1. Když ta limitovaná kolekce vyšla zamilovala jsem si tyto třpytky. Jsou úžasné :)

  2. viennettka

    Tak jsem ho dneska taky chvíli měla… Vůbec mi ale nešel vyfotit tak pěkně jako tobě! Jak to děláš?? Ale líbil se mi překvapivě hodně, moje nehty mi s ním připadaly jak z jinýho světa, takový kosmický :-D Určitě si ho koupím, když mu předpovídáš brzkou nesehnatelnost!

  3. Holky, a jak je to s ním vs. odlakování? Vypadá teda úžasně!

  4. Ó, pretty!
    Takhle nějak to vypadalo, když jsem se jako malá koukala přímo do sluníčka a pak jsem všude viděla barevný tečky :)

  5. an – souhlas! já to teda neměla na první pohled, ale docela mě přesvědčily.

    viennettka – tohle je právě focený jakože na sluníčku ale jakože schovaný za prádlem pověšenym na šňůře, na přímym sluníčku nešly ty barvy tak dobře zachytit. a tyjo to jsem nečekala že tě přesvědčí, nevim jestli můžem dopustit aby se nám líbil stejnej lak!

    leo – hmm, jdu tam o tom odlakovávání něco doplnit, to je asi na místě.

    yarisse – jj pravda, takhle nějak vypadaly. nebo nenaladěná televize, ale ty byly jen černý a bílý…

  6. Ušetříš za odlakovač, haha:)))

  7. renajell

    Aničko, ta teorie je přesná, akorát ti k tomu ještě doplním, že ten člověk si na ty nehty pořád sám civí a řeší, jestli to je teda dobrý a bude teď z něj taky lakovej závislák nebo se na to vykašle :-)

  8. Lak znám, ale četla jsem kvůli samotnému pokecu okolo. Opět jsem se pobavila, dík :)

  9. Díky za info ohledně odlakování :) Jo a k teorii.. když se mi echt vydaří lakování (časově náročné + na zručnost, tj. nějaká komplikovanější francie, kamínky atd.), tak si na ty nehty čučím úplně stejně jako dámy z teorie :-D

  10. renajell – jj a pak to večer radši odlakuje a lak uklidí hluboko do skříně a tak. škoda!

    Nuf – rádo se stalo!

    Leo – jo ale to já taky čumim. Já myslela že na ně dávaj přespříliš pozor a je vidět že jsou nesvý.

    A vůbec jsem to nemyslela nijak špatně, jen že jsem si toho všimla. Asi znim jak kretén, ale tak to neni poprvé no.

  11. Blanche

    S tím chrchelem si mě pobavila…občas propadám pocitu bezmoci, když si nalakuju nehty třeba OPI midnight in moscow a tři lidi mi řeknou, že mám hezkej černej lak. Vždyt to prostě neni černá! A vůbec, na co mám doma deset červenejch laků, když moje okolí rozlišuje jen jednu červenou?

  12. jj přesně. i když poslední dobou se tomu poddávám, *já* ty rozdíly vidim a *mně* ty různý odstíny červený dělaj radost. teda zas nechci vypadat jak nějakej gotik takže těm skorouplněčernejm se snažim vyhýbat i když se mi třeba líběj, to je fakt. ale taky ne vždycky, některý nade mnou vyhrajou no.

  13. Dejnicka

    Leo, k tomu odlakovávání- já měla Essie podlak, vrstvy + Seche a sloupnout to teda nešlo zaboha! A modrým Orlýkem jsem to dávala dolů skoro hodinu. (jiné odlakovače si ani neškrtly mimochodem..)

    Annie, proč jsem takové kopyto??? Já na něj prostě potřebovala 4 vrstvy aby byl mrcha rovnoměrně aspoň trochu a tohle mě na těch třpytkách fakt štve:-(

  14. Dejnicka

    Ještě doplněk k teorii, nejenže si taky na nehty zírám, protože prostě v tom metru nic hezčího není, ale taky si je hlídám a to lakuju furt:-)))

  15. mohla bych se zeptat, kde jsi ho koupila, popřípadě objednala? vypadá skvěle! :)

  16. mohla a na ebay a souhlasim!

Zanechat Odpověď

