Nubar Petunia Sparkle

Nubar Petunia Sparkle

Nubar Petunia Sparkle

Nemám teď moc čas ani myšlenky, ale chci sem dát pro úplnost svoje nehty posledních pár dní, Nubar Petunia Sparkle, protože tenhle lak tak nějak doplňuje můj život. Růžový třpytky! Splněnej sen. A jak pořád fňukám když jsou růžový moc červený nebo moc fialový nebo kdesi cosi, tak tenhle by prošel mejma měřítkama i přesto, že asi neni čistě růžovej, je studeně růžovej, fuchsiovej, je magenta i v češtině? No prostě magentovej, vy ste chytrý, vy si to přeberete. A to je eště lepší než čistě růžovej. A třpytí se jak blázen!

Nevidim teď jiný denní světlo než to hrozný oranžový zapadající slunce ve kterym mi moc nejde fotit, každej den to zkoušim znovu, ale asi sem dám ty původní fotky hned po dolakování. Sorry, sorry za ně. Navíc na nich vypadá o dost fialovějc než jakej je. Domyslete si trochu růžový.

Jo a tohle jsou dvě vrstvy (!!) + dvě vrstvy Seche. A pracuje se s nim krásně, jen když zaschnul tak jsem mu ty hrany trochu vojela takovym tim…buffing block, jak se to jmenuje česky? No takovou tou koženou stranou pilníků. Aby neškrábaly.

A dneska jsem v tomhle laku byla na šetření u takový starý maďarský papriky která měla na nehtech taky růžový třpytky a měla ráda kántry – viděla jsem svojí budoucnost. To jsem byla já za padesát let.

Nubar Petunia Sparkle:

16 responses to “Nubar Petunia Sparkle

  1. Ježiš to je nádhera :)

  2. Ten je strašně zajímavý.

  3. Leo – jj to on je!

    Nuf – jj to on je!

  4. Tý jo, asi jsem ještě nikdy neviděla hezčí lak. Vypadá tak nějak nebezpečně…

  5. nejúžasnější <33 dá se sehnat u nás, nebo máš ze zahraničí? mám dojem, že bez něj nemůžu existovat xD

  6. myslela jsem teda kamennej obchod nějakej spíš, nechce se mi za poštovný dávat.. nevybavuju si, že bych je někde v drogérce viděla.

  7. Yarrise – nebezpečně? tyjo, já si tu v něm hraju na princeznu jasnou, asi to budu muset přehodnotit teda…

    cassidy – to jsem ráda že se líbí! já ho mám z ebay, v čr tuhle značku prodává myslim jen modeláž (modelaz.cz) a dá se u nich myslim i vyzvedávat osobně v praze, ale kolekce tam dostávaj s hrrroznym zpožděním a tenhle je z celkem nedávný kolekce, takže ho tam eště nemaj a tipuju že chvíli mít nebudou…

  8. ještě nubar.cz existuje, kilo poštovný nebo vyzvedlo, ale na těch stránkách jsem ho nenašla právě (možná jsem přehlídla, ale myslím, že tam není)

  9. jo no, myslim že nubar.cz je ale taky stránka modeláže, takže s tou rychlostí asi platí to samý…

  10. Blanche

    Tak ten je super a pořád se snažim si ho představit naživo, jak se asi blyští…

  11. Martina

    Ááááách ten je nádhernej, jen mrkám a kochám očka.

  12. Tak jsem tenhle lak viděla naživo a jedno pořádný Áááááách je prostě málo…on se tak neuvěřitelně blyští, až z toho oči přecházej…prostě Blanche, milovnice krémovek, objevila Ameriku :-)

  13. hihi myslela jsem si že se s ním asi potkáš naživo. tak to jsem ráda že dostál svojí pověsti. no a já bych teda bez krémovek umřela, ale občas právě snesu i pár třpytek. nejlíp takovejchhle.

  14. Dejnicka

    Taky jsem měla tu čest a musim říct, že to je přesně lak ve stylu „až budete chtít aby si Vás lidi vůbec nevšímali, tak si ho vemte“- budou celou dobu jako já zírat jen na ruce. Ho možná pořídim a budu se moct přestatmalovat, juché!

  15. Borrasca

    Tenhle láček byl láska na první pohled, už ho mám doma:) Má ale jedno obrovský mínus – vůbec nejde odlakovat, jsem myslela, že budu muset počkat, až to odroste :)

  16. To mě těší že se líbí!

    Na odlakovávání třpytek je teď populární tahle alobalová metoda, návod třeba tady – http://nihrida.blogspot.com/2009/12/glitter-removal.html Sama jsem nezkoušela, ale prej vážně funguje.

Zanechat Odpověď

