China Glaze Sexagon

China Glaze Sexagon

Taak, dneska bychom mohli hrát třeba takový to najděte jednu věc která sem nepatří, chich. Schválně kdo jí najde jako první.

Já ty holografy pořád…eh…nějak nezvládám no, ale i přesto to pořád zkoušim. Nicméně mezi těma všema holografama co jsem kdy zkusila (= cca 3…) mě Sexagon baví nejvíc. Líbí se mi že má takový ty malý částečky, takže je zajímavej i v ne-uplně-dokonalym světle, neni to většinu času taková ta šedá hmota. Lakoval se výborně, schnul výborně, kupodivu drží výborně, teda jako – mám ho dva dny a pořád je jako novej, což je když uvážíme, že nemám spodní ani svrchní lak vážně dobrý.

Jenže právě že jak jsem poslušně poslechla že přes něj nemám nic dávat tak teď nemůžu vydržet jak jsou ty nehty bez Seche hrozně ostrý a já je momentálně mám jedny z nejdelších co jsem kdy měla (nesmějte se) tak mi to vadí asi dvojnásob, pořád se někde zatínám a o něco škrábu a mám pocit že jsou takový suchý a papírový a že se musej co nejdřív polámat.

On je to asi dobrej lak, jen já nejsem jeho cílová skupina. Takže mnou se vůbec neřiďte. Já prostě potřebuju low-maintenance laky s kterejma můžu používat podlaky a nadlaky a nalakovat je a tejden se o ně nestarat, což holografy prostě nejsou. Ale to co má dělat dělá výborně.

China Glaze Sexagon:

6 responses to “China Glaze Sexagon

  1. Dejnicka

    Naprosto protestuju, ten lak byl na mě úplně hnusnej a nudnej a když ho vidím na tobě, tak bych ho zas snad chtěla;-D

  2. DOBRÝ DEN MUZU SE ZEPTAT KDE JSTE HO SEHNALA?

  3. DOBRÝ DEN MŮŽETE ALE NEPORADIM, NEBYL MŮJ, MĚLA JSEM HO JEN PŮJČENEJ. ALE MYSLIM ŽE MAJITELKA HO KOUPILA V DOBĚ KDY BYL EŠTĚ NORMÁLNĚ K SEHNÁNÍ, TAKŽE TY RADY BY STEJNĚ UŽ DNESKA ASI NEPLATILY.

  4. aha…známá si ho teĎ koupila…ale ja ho nemuzu vubec sehnat..ale dekuji:)

  5. jako tu znacku jsem nasla…ale ten Sexagon jak kdyby se vyparil.

  6. jj, on je ze starší kolekce která už se nevyrábí… jako ráda bych něco poradila… ale nic mě asi nenapadá. ale moje zkušenost je že když člověk něco chce dostatečně dlouhou dobu tak ono si to k němu cestu najde, takže – hodně štěstí!

Zanechat Odpověď

