Maybelline Vanishing Venus

Maybelline Vanishing Venus

Vampy se zelenou plísní? Lilek se zelenou plísní? Sign me in! Sama bych to od sebe teda většinu času nečekala, ale občas jsem holt unavená těma mejma jednobarevnejma, který si jakože hrajou na pěkný roztomilý barvy, a pak je něco jako Vanishing Venus k nezaplacení. Nebo když mě štvou lidi, jako lidem natruc, jako tady to máte, ano je to škaredej lak a dobře vám tak že na to musíte koukat. I když já na něj náhodou koukám ráda.

Tu barvu bych mohla popisovat na několikrát. Jako popsat jak vypadá s jednou vrstvou. Pak s dvěma. Pak se třema. Protože to vrstvení tu barvu hrozně mění. K lepšímu, protože tim tmavne a tmavne a já jí mám nejradši co nejtmavší. Jo vlastně tmavne a chladne, ze začátku je hodně taková červená, nebo jako vínová, ale čim je tmavší tim jsou tyhle teplý barvy míň vidět, i když trochu jich tam zůstane, což je dobře, protože s čim jinym by pak ta zelená plíseň dělala ten kontrast žejo. A věřte mi, že na to měnění barvy budete mít spoooustu prostoru, protože ten lak je šíleně průsvitnej a řídkej, že vrstvit prostě musíte. Mně to nevadí no, aspoň s nim jde hezky pracovat, jen to jako podotýkám. Chce se mi parafrázovat takový to – if you wanna make god laugh tell him about your plans na jestli chcete aby se zaručeně schovalo slunce, nalakujte si nehty duochromem (i když si mimochodem nejsem uplně jistá jestli je to duochrom, spíš asi ne), ale tak máme tu teda venkovní fotku která nám tentokrát ukazuje jak ten lak vypadá spíš vevnitř. To má taky nějakou dokumentární hodnotu, no ne?

Nevim co znamená ta Vanishing Venus, já bych ho pojmenovala… no na last.fm je uživatelská skupina Mindfuck, tak to by se mi pro tenhle lak hodilo. Mindfuck jakože skupina pro lidi co si rádi nechávaj fuck with their minds, chápete. A taky odkazuje k některejm pěkně dobrejm věcem, taková psychedelie. A kdyby ta skupina byla lak, byla by jistojistě Vanishing Venus, protože je uplně stejná – myslíte si že víte jakou má barvu ale pak zjistíte že nemáte ani ponětí.

A víte co je eště dobrý? Že teď už nepotřebuju Black Tie Optional. Protože já bych beztak chtěla aby vypadal přesně takhle a on by tak beztak nevypadal a mně by zbyla prázdná peněženka a oči pro pláč.

Maybelline Vanishing Venus:

4 responses to “Maybelline Vanishing Venus

  1. viennettka

    Vypadá na tobě nádherně, i když plíseň není tolik vidět jako ve skutečnosti… a chválím delší nehty! (a čekám, kdy mě za moje provokace pošleš někam :-D)

  2. plíseň se stydí.

    a dík, uplná morticia addams je teď ze mě!

  3. Dejnicka

    Wow, to vypadá luxusně přímo. Má to i nějaké bratříčky a sestřičky roztodivných barev či ne?

  4. no s těma divnobratříčkama! ne uplně pokrevní příbuznej, ale nedávno sem na nailgal náhodně objevila covergirl mint chocolate, kterýho je za pár fufníků plný ebay a kterej se mi snad líbí i víc, takže kdybys ho pro mě chtěla ozkoušet, nebudu se zlobit chichi!

Zanechat Odpověď

