Ten růžovej z dubnový Marianne

Ten růžovej z dubnový Marianne

…mi mohl bejt ukradenej. Leč jednoho dne se objevil na kuchyňskym stole. A protože jsem holka zvědavá, potřebovala jsem ho zkusit. A výsledek?

Sundejte to ze měěěě………

Jako tušim že nejsem cílovou skupinou tohohle laku hehe. Jenže já se tý teda asi cílový skupině lidí co jim jsou laky ukradený nedivim, že jim jsou laky ukradený když dostanou na hraní tohle. A maj se nadchnout? Říct si že to s lakama teda zkusej? Vážně pochybuju.

Ta barva je tak hrozný klišé až se mi z toho chce si tu lehnout a usedavě plakat. Frosty růžová která navíc neni ani hezká růžová ani hezky frosty. Růžová je moc…no ani roztomilá světlá, ani žvejkačková. V lahvičce vypadá docela tak mauve-ově, ale na nehtech jsem tu barvu vůbec nepotkala. Je prostě jen…ošklivá. A jsem toho názoru že i některý frosty laky se daj zvládnout. Tenhle – ne tak moc, uplná exploze tahů štětcem! No ale dál. Kryje dobře. Je mi jasný že to lidi budou nosit i v jedný vrstvě a nebude to o tolik jiný než to co vidim v autobusech, světlá růžová. S každou další vrstvou lak tmavne a teplá, takže nemůžu říct že bych tu jednu vrstvu někomu rozmlouvala. Ona je nakonec možná nejlepším nápadem. Jo a štěteček by byl celkem cajk kdyby některý štětiny nebyly přidělaný do toho štětečku začátkem i koncem. Je sice apríla, ale zas tak vtipný to neni.

Tyjo… pointa laků na nehty neni prostě jakejkoliv, prostě hlavně nějakej lak aby byl… Trochu mě to štve. Víte co myslim? Může to bejt zábava. Neodbejvejte nááás, časopisy… Nejsme ovce. Tohle je lak prostě nafrkanej jen tak, hlavně aby tam nějakej byl, oni to ty hlupáčci koupěj. Já vim že je zadarmo. Ale náklady na neošklivej jsou přeci stejný, no ne?

*sahá po odlakovači a se slzou v oku  vzpomíná na OPI InStyle Red, Essie Glamour Do a ty Nails Inc. co byly nedávno v britskym Glamouru…*

Ten růžovej z dubnový Marianne:

Zanechat Odpověď

