Color Club Jack n‘ Jill

Color Club Jack n' Jill

Hmmm. Nevíte kde se tu tenhle lak vzal? Sem uplně vypadla z role nebo co. Taková příliš tmavá růžová která navíc neni krémová? Nevim nevim. Ve stínu teda vypadá cca krémově, tak jako skoro berry a taky tak jako skoro neonově, ale pak na sluníčku – ka-boom! Ten nejnečekanější modrej blesk z čistýho nebe. A už ho nosim několikátej den a ono mi to kupodivu stále nevadí, nějak mě to baví, asi jak na to vůbec nejsem zvyklá a mám na tom co zkoumat. Nevim jak se oficálně takovejhle tenhle efekt jmenuje, nejsou tam žádný jednotlivý viditelný třpytky, ale celej ten lak je tim i ve stínu takovej měkkej, jako špatně zaostřená fotka, a ty barvy jsou dohromady jako když dlouho koukáte do sluníčka a všechny barvy jsou pak takový bledý a přepálený. Jako, jakoby ten lak byl trojrozměrnej, i když je jednobarevnej a plně krycí. Vrtá mi to hlavou…

Jinak teda vítejte v zemi impulzivních nákupů. Nikdy jste o tomhle laku ani neslyšeli? Já taky ne. Vůbec nevim co se mi honilo hlavou, teda ne že bych toho litovala nebo tak, jen prostě… ani žádnou fotku jsem snad předtim neviděla, ale prostě najednou jsem měla pocit že tenhle lak chci.  Nevíte kde to jsem? Jak se dostanu domu?

Jack a Jill jsou postavy z nějaký anglický dětský rýmovačky – děkuji wikipedii. Já myslela že to jsou Jeníček a Mařenka ale nejsou samozřejmě, protože kdo by pak byli Hansel a Gretel žejo. Jo a ten lak je z nějaký pokerový kolekce, takže název i kolekce jsou mi tentokrát dost ukradený. No! Mohla bych tu teď vlastně začít zpívat jednu písničku která by s pokerem souvisela a bejt hrrrozně otravná, chichi. Nezačnu.

Color Club Jack n‘ Jill:

3 responses to “Color Club Jack n‘ Jill

  1. ahoj. chtěla bych jen něco vědět. seženu tyto značky laků v /luxusní/ parfumerii (typu Douglas, Marrinaud, Sephora..)?
    obvzláště by mě zajímalo kde bych mohla sehnat Sally Hansen Gray By Gray. díky předem za odpověď.
    měj se:)

  2. ahoj, no s těma parfumeriema si nejsem moc jistá, vim že v sephorách mívaj pár (= cca 3) opi, v německejch douglasech jsem myslim viděla essie, ale to je asi všechno. i když nevylučuju nic, jen nemám přehled.

    gray by gray bys asi nejsnadnějč sehnala v mym budoucim blogsale až se jednou dokopu do něj všechno nastrkat…

  3. Elishebet

    Ta barvička je super, mně se moc líbí:-) Možná proto, že se ta barva ke mně asi moc nehodí, což mě hrozně mrzí, tak pořád přemýšlím na čem bych ji mohla mít aby se mi to moc nebilo s vlasama (oranžovýma:-)) Třeba na nehtech by to šlo:-)

Zanechat Odpověď

