L’oreal Galactica

L'oreal Galactica

„…yeah yeah yeah yeah the freaks said man those cats can really swing. They got music in their solar system, they’ve rocked around the Milky Way. They dance around the Borealice, they’re space truckin‘ everyday…“ – Deep Purple: Space Truckin‘

yeah yeah yeah sme opět ve vesmíru. Když co mám k tomu říct. Mám prostě ráda hvězdný oblohy. Jako ty skutečný. Beru je jako dobrý znamení nebo tak něco. A uklidňujou mě. A když se ráno probudim, chci mít to samý na nehtech.

Nevim co někde pod prahem znamená, že sem po tomhle laku bez váhání sáhla jako po mym zejtřejšim diplomkoodevzdávacim laku… hmm že by to souviselo s tim kolik hvězdnejch obloh jsem v poslední době kvůli ty zatracený věci viděla?

Asi se nabízí se ten lak srovnat se Starry Starry Night žejo. I když si moc podobný nejsou… snad jen tim že to jsou noční oblohy. Jo mohla bych je vyfotit vedle sebe co? Když problém je že timhle moje sbírka nočních obloh nekončí. Tak si dávám bobříka to nafotit s příští noční oblohou, ok? Jo, rozhodla jsem se tomu řikat sbírka, protože sbírka nemusí bejt racionální, no ne? Sbírka uvnitř sbírky, tak. Jo ten lak. Oproti SSN je tmavší a víc krycí. Je jako první náčrt hvězdný oblohy, víte, první nápad. Kterej se pak v budoucnu rozpracuje do tý sofistikovaný podoby SSN. Tenhle je zatim jen krémovej, takže nemá tu trojrozměrnost eště, a je taky o dost tmavší. Je to opravdu hodně tmavě modrá, i když kdybyste se chtěli hádat že je to černá tak bych ustoupila. Nemůžu na tu barvu přijít. Ty hvězdy jsou jediný asi stejný. I když větší. Ale opět je vidim jako stříbrný a světle modrý a opět nevim jestli takový opravdu jsou nebo jestli jsou všechny stříbrný jen některý překrytý tenkou vrstvou laku… Lakovalo se s nim moc dobře, dvě vrstvy v klidu stačej, jen nezasychá uplně leskle, ale zas ne matně, vypadá tak jako… plastově. Nikdy jsem takovej povrch neviděla.

Kolem a kolem povedená noční obloha, i když Starry Starry Night z trůnu rozhodně nesundá.

L’oreal Galactica:

2 responses to “L’oreal Galactica

  1. Mňam! Tak tyhle laky jsem léta neviděla! Kam ty na to chodíš?

  2. stroj času přeci! a taky trochu ebay no.

Zanechat Odpověď

