Nfu Oh 569

Nfu Oh 569

Tak jak vám jde Den Země Nezemě? Mně zatim tak, že jsem zhasla jednu zbytečně svítící lampičku a udělala si zelený nehty. Měla jsem teda hlavně chuť na něco vampy, ta zelená byl až druhej požadavek, ale tenhle splňuje obě kritéria takže tu som!

Hm, Nfu Oh a neni to ani listí ani holograf. Věděli jste že Nfu Oh maj i jelly sérii? Já to nevěděla. Už to vim. Tak teď už to víte. Miluju jellies, řikala jsem už že miluju jellies? No tak teď to kdyžtak řikám. Tak teď už to víte. Je to jako kdyby se mi v nich líp dejchalo, jako kdyby byly líp prodyšný než krémový laky. Obzvlášť u tmavejch barev.

Nemám tu jelly sérii ani zdaleka zmáknutou celou, ale co jsem si tu vypisovala za poznámky tak je tam:

  • 119 – temně námořnickej modrej, bude někdy příště
  • 270 – temně tealovej
  • 554 – jelly verze Mismas, byl minule
  • 555 – blízko k 554, ale o malinko modřejší
  • 569 – Nars Zulu/Ruby & Millie Green 720c

A asi eště další, kdyžtak to zas někdy dopíšu. Ty čísla jsou trest boží, co? A kdyby v nich byl aspoň nějakej systém…proč je 119 a pak až 270 a pak zbytek přes pětistovku? Tohle mě na tý značce nebaví, nejsem schopná to udržet v  hlavě, takže to většinou pouštim druhym uchem hned ven. Tudíž tadytomu řikám podomácku Zulu. Je to o trochu kratší než nfuohpětsetšedesátdevětježišikristecosemkomuudělala a já přeci vím že Zulu nevlastním, takže je jasný kterej myslim. Takže až mě třeba v tomhle postu nebo třeba někdy v budoucnu uvidíte psát o Zulu, tak tim myslim tenhle lak, dohodnuto? Jo a víte že se má letos ten opravdickej Zulu vrátit? No. Eště si na to teprv musim udělat názor.

Jo tak tenhle lak. Zelený sklo! Je krásnej, je lesklej, je supertmavej aniž by vypadal černě, nejde do hněda a moc hezky se lakuje. Ta zelená v něm je spíš taková tajná informace pro nositele, neni to taková ta jééé-ty-máš-zelený-nehty zelená. Tohle je elegantní, tajemná, sexy, dramatická zelená.

Jo tyjo tenhle příspěvek jsem vlastně psala abych mohla říct že celej duben je na fabuloustreet.com na všechny laky 10 – 30 % sleva. Vim teda že je tu i nějakej ten novej českej obchod, ale eště sem nezkoumala ceny ani zásoby takže nevim jestli je to hodnotná informace, ale tady jí prostě máte a naložte s ní jak chcete. Hlavně si ale kupte nějaký jellies. Jellies dělaj život lepší.

Nfu Oh 569:

4 responses to “Nfu Oh 569

  1. Tak jo, myslela jsem si, že mám jasno v tom co jsou a co nejsou jelly laky, ale teď teda netušim. Potřebuju nějaký vysvětlení pro blbce, prosím (smutný voči) :-) Uf, snad nebud ukamenována za takovou neznalost…

  2. no, ono to na tomhle takhle při těch třech vrstvách už neni moc vidět, takže tipuju že tvoje znalosti budou správný a mně budeš muset věřit že třeba při dvou vrstvách byla ta želatinkovost eště vidět. to jen já to potřebuju skoro černý. *čelo o stůl*

  3. Zelená na nehtech? Nikdy!

    Po přečtení Aniččiny recenze už ale Jaruška shání zelenej lak. Ach jo!

  4. *popostrkává Jarušku přes útes* chichi.

Zanechat Odpověď

