Maybelline Rainy Day Red

Maybelline Rainy Day Red

A chčije a chčije…

Zaprvé chci říct, že ta fotka je hrozná. Koukala jsem na ostatní fotky tady na těch internetech a všechny se podobaj týhle daleko víc než realitě, takže asi holt špatně zachytitelná barva. Ve skutečnosti je to studená rudá, je v ní hodně růžový,  ale ponejvíce je rudá. Na tý fotce je něco cihlovýho co tam ve skutečnosti neni. A hlavně je přes ní na tý fotce takovej bílej povlak… Eh? Povlaku jdi pryč! Ten lak je ve skutečnosti daleko sytější a tmavší. Existuje královská rudá? Jako je královská modrá nebo fialová? Kdyby/jestli jo, tak vypadá takhle. Vlastně možná takovej ten koberec co nosej králové v pohádkách přes ramena by mohl mít takovouhle barvu. Celej den tu obcházim a marně hledám něco obecně známýho co má stejnou barvu a jediný co mě napadá že tak vypadá jsou drahý auta. Umm… neni zač. (Jj jsem tenhle typ co se hrozně vyzná v autech haha.) (A btw aby to nevypadalo, na to jsem nepřišla přikládáním ruky k okolním předmětům, žádný drahý auto mi tu teda nestojí.)

A zadruhé chci říct, že snad žádnej jinej lak nemám tolik hlavně kvůli jménu jako tenhle. Ve skutečnosti má teda na víčku napsáno Rainyday Red, ale to se mi nelíbí, takže to píšu takhle, vyrovnejte se s tim. Ale jinak…déšť. Deštivý dny jsou podle mě ty nejlepší dny ze všech dnů co existujou. Dycky mám radost když po zimě poprvé v roce prší, jsem z toho ten den uplně neposedná. A loni jsem od Ježíška dostala průhlednej deštník abych mohla chodit po ulicích a koukat na déšť zespoda (ne, do žádnýho výkopu jsem zatim nezahučela, díky za optání). I když zrovna dneska by mi seděl do nálady i kdyby zrovna nepršelo…

„…shine on me baby… cause it’s raining in my heart…“ Elliott Smith: A Distorted Reality Is Now a Necessity To Be Free

Lakuje se s nim výborně, dvě vrstvy, pro ultrašikovníčky možná dokonce jedna. Ten lak je tak hezky… mokrej? Prostě dobře klouže, ale zároveň neteče kam nemá. Štěteček je placatej a jeden z těch větších. Poslední dobou mám pocit že svojí štětečkovou hitparádu začnu nově zakládat na tom, jak jsou ty štětečky pevný. Došla jsem totiž k závěru že čim měkčí tim (pro mě) horší. No a tenhle je teda spíš měkkej. Ale zas naopak super je to široký hrdlo, to asi taky začnu zohledňovat, to se mi líbí. Stejný hodně široký ho maj i ty Nicole lahvičky, jéé o těch sem asi nic nepsala? No tak někdy.

Teď mě ale omluvte, jdu tupě zírat na déšť.

Maybelline Rainy Day Red: PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

9 responses to “Maybelline Rainy Day Red

  1. viennettka

    Hmmm, už na fotce je krásný a ve skutečnosti to musí být teprve bomba! Nicméně se odcházím léčit na nějaký jiný blog, kde vedou taky něco nekrémovýho.

  2. Dejnicka

    Na jiných fotkách jsem ho zavrhla a ty si mi ho zase vrátila na seznam. Proč mi to pořád děláš???;-)

  3. ty první – tos psala z nějaký internetový kavárny nebos vážně zvládla nastoupit do nějakýho vlaku? chichi, dobrá práce!

    ty druhá – ale já bych těm fotkám fakt asi nevěřila, já nevim proč vůbec nejde zachytit… ale jestli chceš tak zapůjčím, ať si ho prohlídneš na vlastní oči

  4. viennettka

    Hele nepruď, kdybych věděla o někom jiným, kdo byl zrovna na netu, tak napíšu jemu a vůbec se o mojí neschopnosti nedovíš ;-)

  5. chiiichiii…

  6. viennettka

    Grrrr, ty jeden posměváčku!

  7. ahoj:) tento lak se dá koupit normálně v drogerce? a nelámou se ti nehty, když si je pořád lakuješ? mě se vždycky začnou lámat jakmile si je lakuju třeba měsíc…

  8. ahoj, myslim že ne a nelámou.

  9. myrečka

    tenhle je gut!

Zanechat Odpověď

