Nails Inc Victoria

Nails Inc Victoria

Nebo taky Coca Cola… tmavej med… spálenej karamel… melasa…

Předem bych chtěla říct, že tohle neni lak pojmenovanej po nějaký hloupý Viktorce. Pfff. Ani omylem. Nails Inc dávaj lakům názvy téměř výhradně po místech v Londýně – různý ulice, náměstí, významný stavby. A upřimně, při tý rychlosti jakou chrlej nový barvy je to tim pádem značka, ve který se vůůůbec nevyznám. Vidim nějakej název… snažim se zamyslet… exploduje mi hlava. No, při tolika lacích bych asi měla hoňky i kdyby tomu dávali jména po ústeckejch ulicích, natož po londýnskejch u kterejch se mi až na pár výjimek vůbec nic nevybavuje. Victoria ale náhodou vim co je. To je nádraží! A my jsme tam kdysi s mamkou měly nejlepší hranolky na světě. Dodneška je to takovej mýtus – můžem sníst cokoliv, ale pak se shodnem že na hranolky z nádraží Victoria to nemá. Jenže já si myslim že tam nedělaj žádný zázračný hranolky, že jsme jen byly ten den hrozně ucapkaný a pršelo a měly sme všeho dost a chutnalo by nám v tu chvíli všechno. Stejně jako můj taťka dodneška vypráví jak pil na vojně na Slovensku nejlepší vodu v životě – taky to tam slyšíte? Prostě jen okamžik kdy vám něco uplně obyčejnýho uplně neobyčejně sedne a váš mozek z toho pak udělá něco na co celej život se slzou v oku vzpomínáte. No a já si tuhle slzu v oku nesu z Victoria Station.

K tý barvě vážně nevim co říct. Je to prostě klasická krémová vampy, kterejch jsou všude zástupy. Vínovo-kaštanová, lesklá, rozhodně teplá, žádná studená. No a jsem dost rozpačitá z toho lakování. Nails Inc maj pověst takový zásadní krémíkový značky, ale tenhle lak teda za touhle pověstí  trochu zaostává. I když já si poslední dobou začínám myslet že je to kombinací mě a těchhle vínovejch vampy krémovek. Dycky s nima mám *stejnej* problém. Dycky skončim s nějakejma dírama přes který dycky musim lakovat nějaký záplaty. A tak nevim, čim to je. Asi mnou. Kombinací mýho lakování a tohohle typů laků. Jenže s jinejma tmavejma krémovkama tenhle problém nemám… wtf. Jo no a pointa vlastně byla že dneska teda taky byly díry, ale nejspíš je to mnou takže informační hodnota nulová.

Uff, znim nějak zklamaně, ale mě celkem baví ho nosit! Tyhle barvy jsou moje bezpečná zóna, moje pyžámko. Ale je fakt že je to velmi běžná barva a asi není třeba se přehnaně vzrušovat.

Nails Inc Victoria: PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

12 responses to “Nails Inc Victoria

  1. viennettka

    Barva je obyčejná, pro mě až skoro nudná, ale ten příběh o hranolkách je super, já takhle vzpomínám na německej hamburger :-)

  2. Tak ústeckejch jo? To teda doufám, že ne-e.
    Lak Masarykova, nebo Jana Zajíce by asi nezněl nic moc. A Meruňková, Ořechová, nebo Višňová, to by zase byla pěkná nuda.

    Každopádně jsi mě s těmi názvy dostala. Já jsem v Londýně nikdy nebyla, ale mám pro všechno s ním spojený podivnou slabost. To se nedá vysvětlit, to je třeba jako s rudýma lakama. Mám jich 10 a žádnej neni jako ty ostatní.

    No nic, jdu zkoumat, kde to sehnat :)

  3. tybrďooo! tady se někdo vyzná! tyjo… to sem netušila. no já myslim že nejvíc sexy by byl samozřejmě lak chemopharma. i když… tovární ulice je v těsnym závěsu.

    ty názvy si teda užij, na mě jsou vážně nějak moc, nasyslila sem jich tady eště pár a už teď netušim jak se jmenujou.

    ale hmm… s těma deseti červenejma co je každej jinej a každej potřebnej, to mi někoho připomíná. to na tuhle značku ani nekoukej. já… tam samozřejmě taky nekoukám. vůbec hrozně nechci victoria & albert, kterej vůbec neni stejnej jako těch 854254 rudejch krémovek co už tu mám.

    a tamhleten tate co na mě kouká z poličky… ten taky nevim čí je. já a problém?!

  4. Chemopharma… Ten by mohly být žlutozelenej, takovej jedovatej.
    Ale kdybychom to rozšířily ještě o názvy zastávek a trošku za Ústí, tak on takovej Úžín, anebo třeba Palivový kombinát…

  5. palivovej kombinát, to je výbornej nápad! a byla by to doufám nějaká žvejkačková růžová! a s úžínem člověk ale musí mít čest hehe, aby ocenil tu… atmosféru.

  6. To co děláš s laky je prostě umění. Je vidět, že se fakt vyznáš a že tě to baví! Go on!

  7. Ahoj :) byla jsi nominována na mém blogu do mé oblíbené „dvanáctky“

    An :)

  8. cruella – až tak? tyjo, se tu až trochu červenám, děkuju! a on rozhodně půjdu chichi…

    an – děkuji velmi, už sem to tam byla obhlídnout, moc mě to potěšilo.

  9. Jajajaj….s vampy krémovkama mám stejnej problém….mám je moc ráda, ale prostě jsou tam jakoby díry…..tak to asi nebude tebou :))

  10. Lucisek

    uaaa, co mi to delas!?!? dalsi uzasna vampy barvicka! Uz ted jsem si kvuli tvym fotkam poridila BB Erotic night a Nappa valley red!

    Victoria je fakt krasna! Ja mam zatim jen jeden Nails Inc. a to london,ale chudak se jeste nedostal na radu..

  11. dasa – vážně? tak nevim jestli je to dobrá nebo blbá zpráva, hmm… Ale beztak jim nedám pokoj.

    Lucisek – hehe, no, ty mi to samý děláš s tou Constance Carroll, takže účet vyrovnán. A ty mezi těma lahvičkama Nails Inc bydlíš ne? *psí oči* A můžeš je chodit muckat do opravdickejch obchodů ne? *psí oči jsou zpět* Z toho bych asi měla zástavu srdce momentálně. A na London jsem teda zvědavá, tyhle myší barvy jsou boží.

    Jo a ten Erotic Night mi to právě dost připomíná, ale sem líná je teď porovnávat. Ale budou si asi dost podobný.

  12. viennettka

    Pfff, něco nového by tam nebylo?? Taky *psí oči*

Zanechat Odpověď

