OPI Sapphire In the Snow

OPI Sapphire In the Snow

Tak samozřejmě, že i já jsem měla svůj ježišmarjáužnikdyžádnýopi?! moment. A chtěla bych bejt zásadovější a uvědomělejší a mít reakci typu bojkot (i když to už sem asi od tý doby přehodnotila, možná je vážně trochu pravdy na jejich straně…), ale jsem holt slabá, povolila jsem jak domeček z karet a šla vyčistit svůj wishlist od všech OPI. Ale nebojte, zas tolik jich nebylo. No a jeden z nejdůležitějších byl rozhodně tenhle, ťapkala jsem kolem něj po špičkách od… no někdy loni na podzim vyšel ne? A pak když se přišlo na to že je stejnej jako Zoya Pinta tak sem furt přemejšlela jestli chci Zoyu nebo OPI, no a pak jsem to typicky vyřešila tim třetim prej podobnym – Loreal Emperorem. Znáte mě – když jde mít ten samej a navíc drogerkovej… No ale pak když byla ta OPI situace, tak stejně první kterej sem házela do košíku byl tenhle, divný… A náhodou! Stejnej jako Emperor teda vůbec neni, Emperor je přímočařejč modrej, zatimco SItS je napůl cesty mezi modrou a fialovou, svět tomu řiká legračně blurple, víte, blue a purple. No to asi chápe každej, sorry.

Jo. Takže tu konečně máme SItS. Lakoval se výborně, spokojila jsem se s dvěma vrstvama a to je u mě jako velká poklona, chápete. Barva je – no blurple, který se mimochodem notoricky fotěj víc modrý než jaký jsou, proto ten divnej úhel na tý fotce, ale tahle je tak nějak skoro nejvěrnější ze všech pokusů. Asi už mám trochu zatemnělej mozek stran laků vypadajících skoro-furt-a-všude-černě (= černě vypadá jenom černá), ale mně prostě přijde že tenhle je za všech okolností zřetelně barevnej. A krásnej. A lesklej. A tak. Výhra. Asi… asi se mi bude po OPI stejskat.

A taky je prej nejvíc nejpodobnější OPI Madewell To Order, takže já si odcházim představovat že mám ten, a vy tu nezlobte.

OPI Sapphire In the Snow:

6 responses to “OPI Sapphire In the Snow

  1. Ten mám zrovna půjčený a líbí se mi, tak jsem ráda, že ho dobře hodnotíš. Snad mi bude sedět, až ho nalakuju :)

  2. no, tak doufám že jsem nekecala a že se ti bude líbit i po nalakování. a myslim že letos bude využitelnej i jako letní barva..

  3. Ha, konečně další láček. Já tu hlídkuju každej den a vždycky se děsně těším, případně děsím, s čím zase přijdeš.
    Tenhle lak je, no, takový…. Asi ho chci. Vlastně ho musím mít. Sakriš, jdu obhlížet eBay.

  4. ha, to mě vážně těší a jsem ráda že někdo ten výpadek vydržel. ale už sem asi zpět. a mám jich tu asi 8543653 na vyzkoušení. omlouvám se předem.

    a tenhle je… no… takový… jj přesně.

  5. Blanche

    Tak situace „ježišmarjáužnikdyžádnýopi?!“ u mě logicky nemůže nastat a bojim se, že nikdy nenastane…ale už jsme dohodlý s mužem, že až nebude na jídlo, prodám svoje laky a on elektrickou kytaru.
    Jinak tahke barva mi připomíná trochu OPI Siberian nights, ale to je jen laický pohled člověka, co nemá moc barevné rozlišovací schopnosti :-)

  6. jako laky klidně, ale na tu kytaru se neopovažujte sahat! (protože já do toho mám samozřejmě hodně co mluvit, žejo)

    siberian nights jsem zrovna dneska prohlížela (vidlák byl na výletě no) a hlásim že oproti tadytomu je takovej šedivější, míň barevnej, a možná i trochu tmavší.

Zanechat Odpověď

