Essie Van D’Go

Essie Van D'Go

Hmm o co že se mi do tadytoho postu nepodaří nacpat tu reklamu jak se v ní ten pán s velkejma očima rozhodl že se už nebude přizpůsobovat. Protože přesně to by si sakra mohl říct i tenhle lak, to by mě fakt potěšil. Van D’Go je totiž samozřejmě ten pověstnej měnič barvy když se na něj dá topcoat. Bez něj je daleko pastelovější, pudrovější, růžovější a světlejší. No a topcoat, teda konkrétně Seche, možná to jiný nedělaj, ho udělá tmavší a teplejší a oranžovější nebo žlutější nebo co. A jako… mně osobně to zas tak nevadí, mně se líbí i ta nová barva, dokonce se mi líbí fakt moc, ale je to prostě trochu psycho že je to pak uplně jiná barva než nejen v lahvičce (takovejch je spousta) ale i než po nalakování. Uplnej zajíc v pytli. Co rozčílilo mě je ta konzistence a lakování, při lakování čtvrtý vrstvy jsem už byla, přiznám to, dost nasraná. A Seche se musel vyzbrojit vší svojí vyhlazovací silou aby byl jakejs takejs happyend, a i tak eště půl hodiny po nalakování to celý vypadalo jak Krušný hory. Nakonec je to teda hladký, ale uuf, never more.

Teda never more… já furt nevim. Jestli si ho koupit (tahle lahvička hostuje od Viennettky, díx!). Ta barva je fakt hrozně, hrozně pěkná a když vim co čekat od toho lakování možná by mě to příště tolik nerozčilovalo? (haha) Ale zas je fakt že co se týče světlejch broskvovejch krémíků nejsem uplně podzásobená, takže bych se mohla uklidnit. Když já… nevim. On je tak krásnej!

A o názvu tentokrát nic nemám, do výtvarnýho umění já nedělám, já sem holka z vesnice.

Essie Van D’Go:

11 responses to “Essie Van D’Go

  1. uuuuuu….“toto se mi moc líbit“ ale raději bych brala něco takového spíše ve žluté…takový pastelový nádech žluté….

  2. uuuu…. ten by se jistě taky našel, teda u mě ne hehe, ale jinak určitě jo. já měla pastelově žlutej dlouho v košíku u american apparel ale nakonec to nedotáh k checkoutu protože by se mi asi hnusilo nosit na nehtech butter. ale kromě jména se zdá moc hezkej.

  3. Jeeeeeeeeee…ty jsi teda :( Kdyby sis ho koupila, tak bych byla i ochotná přijet ti olizovat prstíky :)
    A jak se jmenoval ten odstín?

  4. no butter. mně se právě ucpávaly cévy už při tý myšlence. ale je fakt že trefný to jméno asi je, to jo.

  5. No, tento Essie už znám z jiných blogů, ale až u Andulky si řeknu: ten kurnik chcu! No…ehm…vážně pěkné!!
    Mimochodem podezřívám seche, že i u mě mění barvu několika laků…grr!!

  6. :D aha :D Díky… jdu si líznout másla do ledničky :))))

  7. dasa – nožejo? kdyby aspoň měnil ty škaredý barvy na hezký..

    an – takhle v noci na máslo? ty čunče! ale nebudu dělat charakter, tady máslový sušenky co mi tu ležej vedle počítače mi to moc nevěřej.

  8. Elishebet

    První fotka, kde se mi tento lak líbí! :-) Asi to bude Tvýma pěknýma krátkýma nehtíkama, na nich se mi líbí snad všechny laky:-) Bych měla schválně spočítat kolik laků jsem si už podle Tvýho blogu koupila;-)

  9. Ten mám! Teda momentálně ne, protože je půjčený, ale mám. A líbí se mi. Moc. Připomíná mi takové ty rtěnky z 50. let minulého století. Krásná retro barvička.
    A asi jsem slepá, protože mám taky Seche a rozdílu před a po jsem si nevšimla…

  10. elishebet – omlouvám se ba ne, žertuji! *ďábelský smích*

    yarisse – fakt? oni se ty různý věci asi vážně chovaj na různejch lidech různě (buď to nebo něco mezi nebem a zemí), tak to tu původní barvu pozdravuj od chudáků kterejm neni přána.

  11. Překrásný kousek, ten bych brala taky

Zanechat Odpověď

