OPI Cherry Blossom

OPI Cherry Blossom

mmm…no když myslej. Tohle je lak z tý Yokohama kolekce, která vyšla snad jen v Japonsku? Z tý slavný, sběratelský kolekce. Zrovna Cherry Blossom se dá na ebay zrovna teď sehnat za lidových… moment jdu se radši znova kouknout… čtyřicet dolarů. Tahle konkrétní lahvička v My na Národní: 173,- Kč. Jako, vážně nevim co se tam stalo. Je Můstek nějaká nová zkratka do Asie? Proč se u nás prodávaj? A za tak málo? Kromě Cherry Blossom dále objeveno ze stejné kolekce: Starbright Sparkles II. Otravuje vás ten tón jakym dneska píšu? Mám v hlavě uvízlou tu reklamu na MasterCard. Nehty jako sakurový kvítky: 173 korun. Pocit uspokojení z dobrýho úlovku: k nezaplacení.

Cherry Blossom je ten typ takovejch těch tekutejch krystalků jako třeba Princesses Rule!, jejichž focení nikdy nebylo mojí silnou stránkou. Jo, a vlastně Princesses Rule! nám k popisu poslouží i dál, protože tohle je jako jeho barevnější, víc krycí příbuznej. Ty třpytky jsou ponejvíce stříbrný a neumim rozluštit co je na něm růžovýho. Ten základ? Protože někdy mám pocit že základ je čirej a veškerá barva jsou třpytky. Jenže růžový třpytky nějak nemůžu najít. A krycí ten základ taky neni. Nevim, prostě nevim z čeho tenhle lak sestává. Můžu vám jen říct jak vypadá. Jako středně růžovej, někdy do studena a někdy do tepla jdoucí třpytivej lesk na rty. Tak jakoby tekutě. Lakoval se kupodivu blbě, nikdy bych nečekala že zrovna tenhle typ bude pruhovat, ale tři vrstvy to nakonec zachránily.

A víte co? Mě asi moc nebaví. Možná na něj jen nemám náladu a možná mám prostě moc vysoký očekávání u laků za čtyřicet dolarů, ale my dva asi kamarádi nebudeme. Jsem ráda že sem si ho zkusila, ale to je tak všechno a všichni ty ebay prodejci můžou bejt zdrávi.

OPI Cherry Blossom:

8 responses to “OPI Cherry Blossom

  1. Mně se líbí, moc :) A recenze taky, taky moc. Škoda, že Praha je maličko z ruky.

  2. viennettka

    Mně se taky líbí, i když středním růžovkám normálně vůbec nefandím. Přijde mi, že takhle ve stínu vypadá lehce nudně, ale na sluníčku se musí rozsvítit.

  3. no on je takovejhle i na sluníčku, takovej trochu nudnej.

  4. Blanche

    Proč já si na to blbý Tesco vzpomenu vždycky někdy o půlnoci a pak si nadávám, že jsem kolem něj dneska šla! Mě ten lak přijde roztomilej, rozhodně roztomilejší než Princesses rule :-)

  5. Já v My ještě nikdy nebyla, protože jsem z Brna…ale za měsíc budu asi 3x v Praze..
    Mohla bys mi prosím osvětlit, jak velký výběr OPIků tam mají a za jaké ceny?
    Díky díky!

  6. markett – taky nejsem z prahy, v my jsem byla jen jednou takže nejsem žádnej moc expert. ale co si pamatuju tak výběr tam je jakž-takž, daj se tam dobře prohlídnout takový ty core barvy (hlavně červený, vampies, sheers, asi dva modrý), žádný nový sezónní kolekce nečekej. no a plus tam bylo zamíchanejch pár těchhle japonskejch limitek, což nechápu, ale dobře tak. ceny byly myslim… za… dvěstěněco? většina. nějak 250 třeba. a některý byly tenkrát zlevněný na těch 173, ale to byla možná jen nějaká momentální akce.

    no, tak to jsem to koukám moc neosvětlila. ale přeju ať něco pěknýho ulovíš.

  7. Díky za odpověď, mrknu tam, až budu v Praze..

  8. Ten už asi taky neseženu, no :(

Zanechat Odpověď

