OPI You Don’t Know Jacques!

OPI You Don't Know Jacques

Jo prej vám sem mám něco napsat.

No. Už je zas vedro, už zas vytahuju vycmrndlý barvy. Eeeasy on the eyes. I když dneska je to teda něco ze zlatého fondu – tahle fotka snad pamatuje když Pluto bylo eště planeta, ale dneska se mi docela hodí do krámu. Vim že sem ten lak nosila když byla furt hrozná tma a já čekala několik dní na pár paprsků světla, abych ho zkusila vyfotit. No a asi vyfotila. A teď sem ho našla ve foťáku. Heuréka!

Vůbec si nepamatuju jak se u mě tenhle lak vzal, žádný myšlenkový pochody který mě k tomu vedly. Prostě… sem ho asi chtěla zkusit i když mě vlastně moc nezajímal a nic jsem od něj nečekala. Jo vlastně jsem chtěla asi vidět jakej je teda naživo když je na fotkách tak různej. A taky když všichni jsou z něj tak urvaný a on přitom vypadá hnědě, to mi nešlo dohromady. No a výsledek je, že hnědej neni, jupíí! Teda aspoň na mně. Umim si představit že tohle je ta barva jejíž barva (jeežiš spisovatelka zas…) na každym vypadá jinak. No a na mně je naštěstí šedá. I když ne jenom čistě šedá, spíš taková špinavá, myší šedá. Ta houbová taupe to samozřejmě pořád je. Ale je prostě… víc šedej než hnědej, protože hnědá je moje asi jediný zapovězený lakový území.

Je legrační jak dlouho si mě tyhle barvy získávaly. Fakt nejvíc dlouho. A teď je to jak když h***o spadne do větráku, mám jich až nepatřičně hodně. Přitom se mi i ztěžka nosej, protože já se většinou jak myš už oblíkám a k tomu jsou tyhle barvy hloupý, takže většinou skončim s bílejma hadrama, se kterejma jsou zas jiný problémy žejo. Jo vy vlastně neznáte moje legendární bílý tričko který přitahuje všechno jídlo v okruhu půl kilometru. Přísahám!

Hrozně mě překvapila ta konzistence, eště sem snad nezažila krémovej lak kterej by byl tak vodovej že by ve třech vrstvách prosvítal – tři vrstvy dávám dycky spíš kvůli pruhům než kvůli krytí. Ale tenhle… uf. Moc nevim co s nim, jestli s tim příště prostě počítat a dát silnější vrstvy nebo čtyři nebo nad nim zlomit hůl… Protože se mi nechce ho nemít ráda, víte, protože se mi jinak líbí.

OPI You Don’t Know Jacques!:

4 responses to “OPI You Don’t Know Jacques!

  1. Looks great on you!:)

  2. thanks, i felt really comfortable wearing it!

  3. Pěkné pěkné….jen se mě teď v létě vůbec nechce ho nosit a patlám na sebe co nejářivější barvy, jsem holt v letním módu :-)

  4. no to já právě taky, chichi.

Zanechat Odpověď

