OPI Funky Dunkey

OPI Funky Dunkey

a.k.a. Oslík.

Nedávno jsem měla od Viennettky půjčenou Zoyu Yasmeen, kterou… jsem vlastně nevyfotila, oops. Ale měla sem jí a byla krásná a musíte mi věřit. Vlastně teď přemejšlim že další takovej lak kterej sklízel úspěch kam jsem přišla byl taky její – Color Club Wild at Heart. Moje nejchválenější laky nejsou vůbec moje. Fuck my life. No, a pak tam někde byl myšlenkovej pochod kterej vám asi nebudu vysvětlovat, prostě sem se rozhodla chtít krémovou verzi Yasmeen. Nebo Wild at Heart. Hej, já ty komentáře slyšim! Já vim že z Yasmeen dělá Yasmeen ten třpyt, ale… já potřebovala krémovou verzi no. Pak jsem se od toho asi odklonila eště víc, protože sem prostě chtěla tu nejzákladnější základní fialovou – ani světlou ani tmavou, ani studenou ani teplou. A to Oslík asi… je. Já nevim, on je hroznej chameleon. (jo a ta fotka nahoře, má cenu to psát? samozřejmě vyšla divně modrá, takhle modrej a většinou ani takhle světlej Oslík neni). Jo ale k tomu chameleonovi. On je vážně pokaždý jinej! Někdy koukám jak je tmavej, někdy jak je šedej a někdy zas jak je skoro neonovej. Hmm…

Co se týká lakování, těšila sem se na ty dvě vrstvy co všude všichni psali, skoro by stačla jedna prej. No, tak to ani omylem. Tohle jsou tři a nikdo se se mnou nebude hádat! Nebo možná dávám moc tenký vrstvy?  Ten lak je fakt extrémně tekutej. Jo teď mě napadá… moc tekutej = radši málo laku na štětečku = slabý vrstvy = tři vrstvy. No, to by dávalo smysl, tak to asi bylo. Ale jinak se mi lakovalo dobře, to jo.

A vůbec nevim jestli smim veřejně přiznat že mě vůbec nezajímá Shrek z jehož kolekce (hehe) tenhle lak je. Jako tyhle moderní animovaný filmy… já bych je hrozně ráda měla ráda, ale nějak… Shreka sem viděla jen jedničku a to eště kdoví jestli celýho, pak myslim Nema, no, taky mi to život nezměnilo, a pak snad nějakou tu pandu a to už opravdu bolelo. Já nevim. Ale někdo by mohl udělat kolekci po animovanejch seriálech, já bych jim dala seznam! Tyjo třeba Daria kolekce, júú nebo Futuramová kolekce! okok Anna uklidni se.

Jo a nevíte kdy zas hraje Argentina? Já jen že poslední dobou lakuju dycky když hraje Argentina, dneska zas. Tak abych byla too… konzistentní.

OPI Funky Dunkey:

13 responses to “OPI Funky Dunkey

  1. Very nice :) I have minis and I love them :>

  2. thanks & bookmarking your blog! …mmm… spooky…

  3. Shreka neznám ani jeden díl, ostatní animáci jsou mi protivní… Přesto mám na cestě tu světlou fialovou z této kolekce (zase nevím název) a celkem se na ni těším.
    Máš to moc krásně nalakované, jako jindy.

  4. jo no, ten světle fialovej mě taky trochu trápí. ale prej když budu moc hodná tak si ho možná budu moct půjčit.

  5. Vypadá fakt dobře. Trochu mě mrzí, že jsem si ho neobjednala s těma třema…

  6. Blanche

    Ha, já chci Futurama kolekci! Já viděla Shreka poprvý na černobílý televizi (ne, nejsem z jinýho světa…) a to teda nic moc :-)

  7. Vždycky, když si zkrátím nehty, tak si nadávám.
    A mé oko se vždy příjde pohladit na tvůj blog. U rozborů filmů jsem se docela dobře zasmála :D
    Já osobně mám ráda Šreka 2. a mám pocit, že jsem ho jeden čas uměla nazpamět :D:D:D

    Jinak barva sama o sobě málo pěkná. Já raději něco třpytivého.

  8. Tak už mám ten světlý a je nádherný! Skutečně doporučuju :)

  9. sonidlo – no, tak třeba bude příležitost ho někdy k něčemu přihodit, třeba si k tobě eště cestu najde.

    blanche – hmm tak tos musela teda koukat když tahle kolekce vyšla co haha? kde je jako šrečí šedá?

    an- hmm že bych tomu šrekovi dala teda eště někdy šanci? s třpytivejma já sem opatrná, ale od včerejška sem měla přes oslíka na zkoušku třpytkovej nadlak a nevypadalo to vůbec zle. tak možná čas od času třpytky zkusim přežít. na vánoce… a tak.

    nuf – ajo, tyjo, ten je überpěknej! já normálně takovýhle barvy nejedu, ale tenhle nade mnou asi vyhraje. hrozně ti sluší!

  10. Prý na Vánoce a tak :D hhaha

  11. no já na sebe musim opatrně, abych se z toho nezhroutila.

  12. ahojky,
    prosimtě, kde kupuješ ty OPI laky na nehty?
    Jinak dík za tvůj blog, parádní …

  13. ahoj, většinou na ebay. u víc kusů se pak vyplatí třeba transdesign.com

Zanechat Odpověď

