Rescue Beauty Lounge Plié

Rescue Beauty Lounge Plié

Mám ráda laky barvy *přesně* něčeho existujícího. Asi nikoho nepřekvapí že si trochu vedu jejich seznam. Takže mám automaticky ráda třeba:

  • American Apparel California Trooper
  • American Apparel Passport Blue (nejlepší inspirace pro lak na světě <3)
  • China Glaze For Audrey
  • Loreal Target Red
  • Nails Inc. Black Taxi (no dobře, tohle nedalo moc přemýšlení)
  • NYC Taxi Yellow
  • OPI Damone Roberts 1968
  • OPI Madewell To Order
  • OPI Who the Shrek Are You?

a samozřejmě

  • RBL Plié a.k.a. baletní špičky (ale jen ty Bloch).

Když sem ho vytáhla z balíčku, mamka mi řekla hmm já na tyhle tělový barvy nějak nejsem. A já řikala ale mami! moje tělo přeci neni růžový! Ale teď když sem ho nalakovala… je to jasný žejo? Já nikdy nehledala svůj mannequin hand odstín, nějak mě to neoslnilo ten nápad, ale tenhle je blíž než sem čekala. Neni teda uplně jako moje kůže, to ani omylem, je pořád růžovější a zářivější, ale chápete jo.

Můj první RBL čistočistý krémík! Ale pořád jsem se nedostala k tomu jednovrstvovýmu mýtu, protože ty skorobílý krémíci jsou beztak jinej příběh, na ty se to evidentně nevztahuje. Tohle je poctivý světlokrémíkový třívrstvový peklo. Teda lakoval se dobře… dává to smysl?, že se lakoval dobře a přesto byly potřeba tři vrstvy? No doufám že jo. Protože on tak jakoby hezky klouzal, akorát furt blbě vypadal haha.

Navzdory hloupejm pomluvám mojí mamky bych ho pořád popsala jako růžovej (jsem rebel!).  Samozřejmě ne tak růžovej jako Lulu co nikdy nebude senátorkou, víc stydlivě, pudrově, saténově, volánkově růžovej. Pastelová starorůžová? Připomíná mi svítání, víte, takový to uplně uplně brzký letní svítání když barvy všeho jsou blíž černobílýmu spektru než svejm opravdickejm barvám. Jedna z nejzbytečnějších informací kterou si už několik let nesu životem je, že na ČRo Vltava maj od tří do čtyř ráno pořad jménem Mezi drakem a hadem, kterej je jestli si to dobře pamatuju něco jako určenej k ranní meditaci. V životě sem ho neslyšela (uf), ale léta mě to fascinuje – že někdo má třeba ve tři ráno ráno a navíc jak ušlechtile ten čas využívá. A taky kolik jeho den pak musí mít hodin oproti mně co vstává nejradši v poledne. No a takhle v létě, možná vlastně uplně v těchhle dnech se to láme ty nejdelší dny, takovej člověk vidí svět v barvách jako je Plié. (No a nebo by to mohla bejt vážně barva toho prvního ranního rozcvičování baletek, to se nabízí žejo)

*povzdech* Vytáhla jsem ho kvůli pohovoru a jsem smutná že office friendly nehty nejsou ty moje barvy, že jednou budu muset nosit takovýhle. Na nějaký modrý a zelený můžu uplně zapomenout, žlutý taky, ježiš žlutý! Myslíte že červený nebo vampy by mohly bejt ok? Teda tohle mě neštve, to je asi ten dospělej život. Co mě štve je, že kdybych měla těma modrejma zelenejma barvama namatlaný nějaký „““““umění“““““ na umělácích, nikdo by mě neposlal to sundat. Jj, seru na korektnost a toleranci – uměláky jsou hnus, klidně po mě házejte kamení. Kromě toho že je to prostě umělej kus těla (to samozřejmě nemyslim na lidi s umělou nohou nebo tak), kdo by chtěl aby mu z konců prstů trčely nalepený polštářkový žvejkačky? A přesto jsou akceptovanější než moje krátký, přírodní, neoprýskaný, jednobarevný nehty. *smutná panda*

Jo a informační okénko, hodně hodně podobnej by měl bejt OPI Miso Happy With This Color.

Rescue Beauty Lounge Plié:

13 responses to “Rescue Beauty Lounge Plié

  1. Ten se mi na tobě moc líbí

  2. Omg that looks fantastic! Great mani.

  3. sonidlo – díky, mně asi docela taky, i když sem se do něj dost přemlouvala.

    piff here on my blog? *is starstruck* *faints*

  4. Really pretty color. Love it.
    :)
    I don’t know if you have entered my giveaway but I’m only 22 followers from drawing the winner if you are interested in entering. :)
    http://susies1955.blogspot.com/2010/06/please-enter-my-giveaway-o.html
    Susie

  5. thanks susie!

  6. Renajell

    Tvoji frustraci z tolerance k umělým nehtům úplně chápu (mně osobně se z nich chce normálně zvracet a daleko víc bych ocenila ty polštářkový žvejky :-) ). Ale kdyby ti šlo jen o ty nehty, tak to je akceptovatelný i v kanclu, pokud dress code explicitně nezakazuje jakoukoliv manikůru. Akorát všechno ostatní musíš mít velmi střízlivý, včetně makeupu a ideální je vyladit barvu nehtů s nějakým doplňkem, co je všeobecně vnímaný jako vysoká elegance – např.šáteček na krk. Pak bys ty svoje modrý, zelený a žlutý mohla protlačit skoro kamkoliv :-)

  7. renajell, moc děkuju za takovej pěknej komentář, fakt jsem potřebovala takhle hezky uklidnit!

    a dneska jsem teda byla za paní personální a ta měla tak barevný nehty (přírodní!), že to pořád nedokážu pobrat jak to měla udělaný… no nicméně, pointa je, že tady mi nikdo na moje laky evidentně sahat nebude, jupí!

  8. Já furt nějak nechápu ty tvoje asociace laků s něčím skutečně existujícím…heh-vedro-asi mě zavařil mozek-vysvětlit prosím….
    Né jako vážně chápu třeba black taxi, ale to ostatní?? už nad tím přemýšlím od doby co si sem dala příspěvek, nemohu se nezeptat!

    Ke gelovkám: nosila jsem je, ale sdílím tvou frustraci, vůbec se mi už nelíbí (ač takovou zášť jako ty k nim nechovám :-)…..uuu teď mám chuť i svoje dlouhý přírodní spilovat do kraťučka a srovnat do latě….zanedlouho to udělám:)

  9. jo aha, asi píšu moc zkratkově, v kombinaci s vedrem musim bejt k nesnesení chichi. Takžee… CA Trooper je barva uniforem kaliforniský silniční policie, Passport Blue je barva americkejch cestovních pasů, For Audrey je barva těch panelů/obalů/reklam od Tiffanyho, Target Red je červená z obchodů Target, oba taxíky jsou jasný, DR 1968 jsou interiéry salónů toho divnýho pána, Madewell To Order výlohy butiků Madewell, no a Shrek jasnej.

    no, s těma gelovkama, já vim že sem takovej malej hitler, ale já asi pořád nevěřim že musej existovat. I když určitě můžou bejt i hezky, přirozeně udělaný, jenže ty mě samozřejmě nepraštěj do očí jako ty…ostatní. já nevim no, já v tom prostě nenacházim nic pěknýho. (ale tak já jsem ve všem estetickym takovej šáhlej purista/minimalista a někdy to mám se sebou trochu těžký, ale vim že je to prostě můj problém a ne těch ostatních. mě si nikdo nevšímejte.)

  10. oooch děkuji za objasnění!!!! Tisícekrát, vyhnala si mi asi tak tisícpět chroustů z hlavy (i když teď je tam jen ten jeden Junebug od Barielle, kterej hodlám zítra naláknout)
    Hlavně jsem si uvědomila, že to s tou for audrey a tiffanym vlastně vím, a ani jsem nevěděla, že to vím :)
    Ha nic jdu radši spát :)
    PS:nehty už jsem si notně zkrátila….přemejšlím, jestli to zejtra ještě nedorazím úplně :-)) ty tvoje kraťučký jsou taaaak hezký a roztomilý!

  11. júú ty máš junebug? tys zvládla to jméno? mně se tak líbí, ale mám uplnou fóbii z tý věci po který má jméno. tak to už jsem celá zvědavá. a na zkrácený nehty taky, a klidně je doraž, to já zas nikdy nebudu hlasovat proti žejo.

    jo a za vyhnání těch těch není zač, o tyhle hlouposti já se ráda kdykoliv podělim!

  12. Ahoj, kde se dají u nás koupit laky RBL? Tenhle se mi fakt líbí!

  13. u nás bohužel nikde. daj se koupit jen na jejich stránkách, občas se něco objeví na ebay, něco je myslim i na amazonu, beautysak možná… všechno zpoza velký louže.

Zanechat Odpověď

