Maybelline Zip Fly

Maybelline Zip Fly - stín

Maybelline Zip Fly - slunce

Nedávno jsem zjistila, že MAC měl kdysi ty Softsparkle tužky a jedna z nich že se jmenovala Nightsky. Tyjo, proč mě nikdy nenapadlo že noční obloha by šla nosit i jinde než na nehtech? No, nicméně, ty tužky jsou samozřejmě discontinued… příběh mého života. Hodila jsem je teda navždy za hlavu, až včera ráno sem se probudila a znovu se mi vrátily. Jako já normálně nemyslim na tužky na oči, ale někdy se prostě člověku něco o něčem asi zdá a pak ráno zůstane v hlavě jen nějaká blbost z toho snu, znáte to? No a že sny jsou o blbostech… za to já nemůžu.

Vytáhla jsem teda jednu z těch nočních obloh aspoň na nehty. Obvykle se radši držim na bezpečnym území mojí oblíbený rovnice když už – tak už (když už třpytky, tak obrovský a přehnaný), takže sem se týhle noční oblohy trochu bála, mám jí tu nevyzkoušenou už asi sto let. Ale zrovna teď mi přišla do nálady nejvíc ze všech. Dneska se mi líbí, že ten kontrast mezi základem (shimmer!) a hvězdama neni tak velkej jako u jinejch. Možná se tim nějak podobá tý tužce? A vůbec nejhezčí na tom laku včera bylo, když jsem ho vytahovala z truhličky eště s Plié na nehtech. Těm to spolu tak sluší! Nejhezčí barevná kombinace barev od dob… no nevim. Škoda že nejdou nosit dohromady. Škoda že nejsem na takový ty opičárny na nehtech. Takhle nemám jak je vymyslet dohromady. Nejbarevnější věc na jakou byste mě přemluvili je ombre manikúra a to s těmahle dvěma, přiznejme si to rovnou, asi nevymyslim. Leda bych si koupila nějakej obleček v jedný z těch barev. No asi spíš v barvě Plié žejo. A bylo by to uplně pudříčkový a saténový a krajkový a ve vlasech bych k tomu měla saténovou mašli stejný barvy. A na všech dvaceti nehtech noční oblohu. Júúúúú!

Ten lak samotnej je ve srovnání s jinejma nočníma oblohama jako takový to předčasně vyspělý, uvědomělý dítě ve školní třídě – neni s nim tolik legrace jako s jinejma, ale výborně se s nim pracuje – tim jak má shimmery základ, tak se lakuje fakt nejvíc nejlíp. A taky dělá daleko placatější vrstvu než krémíci. A stačej ho bohatě dvě vrstvy (tohle jsou tři). No a to o tom že s nim neni tolik legrace… když na něj nepraží přímý slunce (proto mám dneska dvě fotky), tak je to poctivá plnohodnotná noční obloha, kterou by šlo klidně držet vedle SSN. Hloupý ale je, že když na něj dopadnou přímý sluneční paprsky (foto 2), začne se třpytit ten základ a hvězdy jsou v prdeli a celý je to tim třpytem takový nehezky špinavý. Hmm… kralovat hvězdnejm oblohám teda těžko bude, ale jako snadná náhrada za ty nedostupný by většinu času posloužil.

Hnus co nejde ke zbytku tohohle saténovýho pudříčkovýho postu je ten název. Ten lak je totiž z nějaký podivný džínový kolekce, kde měly takovýhle (i horší) názvy všechny.

No a na tu otázku která tíží lidstvo odnepaměti – jestli je to stejnej lak/jinej název jako Twinkle Twinkle, neznám odpověď. V podstatě jsou dva tábory – za á, že jsou stejný a za bé, že nejsou, haha. Já teda Twinkle Twinkle nemám, takže soudim jen z obrázků tady na těch internetech, ale kdybyste mi ho chtěl někdo pro výzkumné účely darovat… Mně se většinou zdálo (a proto jsem chtěla Zip Fly), že Twinkle Twinkle má ten základ takovej eště šmuckovatější, zaprášenější. Bod navíc má na druhou stranu za název, no. Mohla jsem mít Třpyť se třpyť se hvězdičko a místo toho mám Poklopec. Tolerovat to hodlám pouze pokud si můžu představovat že je to aspoň poklopec od takovýho toho astronautova skafandru. (ježiš Anna…)

Jo! A eště sem chtěla dát jeden super odkaz jestli to neznáte. Protože po něm… už přestávám cokoliv o nočních oblohách psát. Všechno už bylo řečeno. A tim všechno myslim uplně všechno. Úžasná sbírka, úžasný srovnání.

Maybelline Zip Fly:

6 responses to “Maybelline Zip Fly

  1. Zvláštní, tahle recenze mi přijde trošku smutná.
    Jinak láček hezký :)

  2. hmm, zvláštní, opravdu.. já ani nejsem nějak smutá, vážně, musíte mi věřit pane freude!

  3. Nejlepší jsou ty hvězdy v prdeli :))))

  4. Ani, já jsem takovouhle tužku měla od Bourjois! Dělali černou a hnědou. Byla skvělá, tak třeba ještě dělají :-)

  5. myrečka

    Čusík.
    „musim“ – ty jo, čárky u vás nevedete? :-D
    A to jsou tvoje nehty?

  6. nuf – dík za info, zejtra se po ní zkusim podívat.

    myrka – v kolik ti to letí?

Zanechat Odpověď

