Maybelline Colorama Party Blue

Maybelline Colorama Party Blue

Těmahle nehtama jsem v sobotu tiše fandila Argentině. No, tak to můžu jít zase odlakovat. Sakrrrra!

Nee dobře, pár slov tu o něm teda ztratim. Lakoval se podobně jako Essie Mint Candy Apple – a tohle říct je v mym světě jako dát něčemu deset hvězdiček z deseti, protože MCA je jeden z mejch nejoblíbenějších laků co se lakování týče. Hezký, tenký, snadno kontrolovatelný vrstvy. Rozdíl byl ale v tom, že tenhle hůř kryje – potřeboval tři vrstvy plus semtam nějakou záplatu. Štěteček je trochu takovej mop, ale plusový body získává lahvička za to široký hrdlo, to já ráda, protože se to hned nezanáší. Jo a co ten hroznej, hroznej název?

No, ale ten CC Take Me To Your Chateau stejně pořád chci, asi kvůli těm prej dvoum vrstvám. Ale jinak tenhle, poměr cena/výkon, a ve srovnání třeba s noční můrou ChG Moody Blue, fakt dobrej.

Maybelline Colorama Party Blue:

7 responses to “Maybelline Colorama Party Blue

  1. viennettka

    Tys to s tou nemožnou štětkou dokázala takhle pěkně nalakovat?? To koukám teda… Stejně mi to s ním nepůjde, i když ho všechny chválíte… se znám.

  2. Já si stejně myslím, že je to hlavně rukama…..mě se pracuje skoro se všema lakama stejně až na výjimky….málokdy řeknu, že za škaredý lakování může lak/štěteček/hrdlo/ječící fagani venku co mě rozptylujou….prostě moje nešikovnost…aspoň tak to je u mě….
    a Peti, jdi do něj :-)

  3. no jo, jenže já myslim že ne/šikovná jsem pořád stejně, a stejně docházim různejch výsledků, takže za to musej moct ty laky a ječící děti…

    ach, já nevim, to je na mě moc filosofický takhle večer.

  4. viennettka

    Já musím souhlasit s Andulkou, prošlo mi rukama už dost laků na to, abych věděla že mají odlišná složení a lakují se různě, takže já svoje neúspěchy svádím zejména na konzistenci laku a v druhé řadě na štěteček. Ale občas nemám den a pokurvím lak co se lakuje pohádkově, takže nešikovnost má někdy taky velký podíl…

  5. Mě připomíná modrou ze shrekovský kolekce, cattitude něco. Mě blbý štětečky deptaj, občas je „zastřihnu“ do latě. I kdyby byla barva sebekrásnější, tak když je blbý štěteček, tak jde z domu. I když přelít do jiné lahvičky se dá taky, že…

  6. jj nějakej takovej vlastně ve šrekovi je, i když tipla bych si že bude asi líp krýt…

    a to s tim přelitím mi dycky vrtá hlavou, já vůbec nevim kde bych vzala novou skleničku, natož s dobrym štětečkem, to jako vymyješ nějakou od laku? a když s dobrym štětečkem – to jako vymyješ opi?

    a tenhle štěteček, on jako vážně neni tak hroznej, on se jen tak tváří, ale nakonec se s nim nepracuje zle. vážně mu klidně dejte šanci.

  7. viennettka

    Modrýho šrečka mám teď nalakovanýho a je to úplně jiná modrá. Na fotkách sice vypadá podobně, ale ve skutečnosti není a proto se mi taky asi líbí :-) A potřeboval taky tři vrstvy.

Zanechat Odpověď

