Maybelline Colorama Ballerina

Maybelline Colorama Ballerina

Ano, nemělo se to stát, ale stalo se to. Už delší dobu jsem cítila v kloubech že to opět přichází. A teď je to tady. Sheer období! A vim že to každýho jen otravuje a na fotkách to vypadá všechno stejně (no… naživo taky), ale pro mě je tohle pořád jedna z nejoblíbenějších lakovejch kategorií a rozhodně jedny z nejletnějších barev. Máte taky radost?

Očekávám zas nějakej koment že žádnej lak nevidíte, hehe, a já vám na to asi odpovim že já vlastně taky ne. Tohle jsou dvě vrstvy – a jenom dvě vrstvy sheer jsem myslim eště nikdy neměla. Ale dneska mi nějak přišlo že mám náladu na co nejneviditelnější výsledek. Jenom tak aby mi to stáhlo tu žlutou barvu abych neděsila děti a starý lidi na ulici (v tomto bodě fail, ale to je jedno) (teda myslim že to moc nestáh, ne že děsim lidi), ve více vrstvách by myslim uměl vypadat jako nefalšovaný uměláky. Trochu pruhuje, ale myslim že eště tak nějak snesitelně. V lahvičce je ta barva taková smetanová a na nehtu to trochu zestudení, ale pořád je to prostě… bílý. Byla Ballerina dycky bílá? Mně přijde, že jsem na ní už párkrát v drogerce koukala a bejvala růžová… Nejsou dvě verze? Na českejch Maybelline stránkách se tohle číslo jmenuje Ballerina Rose. Hmm… záhada na záhadu. Zkusim si na to někdy vzpomenout až budu poblíž nějaký drogerky.

Ale jako já vim, no. A pokud na tyhle barvy jste, tak už nějakou takovouhle beztak máte. A pokud nejste, tak… co s váma. I když za těch třicet korun je to milej lak! Jo a nebojte, pokud nemáte takhle hloupě zažloutlý nehty tak na vás bude vypadat minimálně o hvězdičku líp než na mně.

Maybelline Colorama Ballerina:

6 responses to “Maybelline Colorama Ballerina

  1. http://lh4.ggpht.com/_NcMoCmqILWg/S5_tMSDnE0I/AAAAAAAACC4/0zwfA49yckc/s640/P3160196.jpg já mám Satin Rose, ale ta se prodávala jako top coat… Nicméně, už ji nemám :-/

    V posledním týdnu mám taky pocti, že potřebuju nějakou nejneviditelnější barvičku. To je teda telepatie :D

  2. hmm to vypadá že je budu muset jít eště jednou zkontrolovat ty coloramy, tohohle jsem si asi vůbec nevšimla. teda on to byl nákup jen tzv. „jdu si pro šampon“, klasika, takže vzít, nepřemýšlet, jít. tak díky za inspiraci!

    a telepatie pěkná, jsem natěšená co se u tebe objeví za barvu nebarvu, na ty já koukám vždycky ráda.

  3. viennettka

    Ehm ehm ehm…

  4. že ty jsi pila moc studenou vodu?

  5. I’m a new folower

    nice nude for you when you don’t want color :)

    checkout my giveaway if you like
    http://nailsbeautiqued.blogspot.com
    Thanks

  6. Mně sluší jen tyhle odstíny, tak jsem ráda, že se jich vyrábí aspoň tolik:-) Pěkný bloček máš, určitě občas kouknu:-)

Zanechat Odpověď

