Ulta Tainted Love

Ulta Tainted Love

Nedávno jsem šťastně nabyla celou tuhle maličkou kolekci, achich… Asi jí budu milovat. Většinou mě kolekce neberou, jakože dohromady, ale tahle bude výjimka. Je super totiž celá. Je jako koncepční alba, máte rádi koncepční alba? Já nejvíc ze všeho. Když interpreti v rozhovorech řikaj… je to pestrý album, každej si tam najde něco – odcházim zvracet. A taky nemám ráda povídkový knížky. Vidíte? Mám ráda široký všejednotící myšlenky na velkejch plochách. A tohle je laková obdoba koncepčních alb. Ten koncept? Tmavý & zajímavý. Můj šálek čaje. Původně jsem je teda chtěla jen kvůli tomu že je tam napodobenina SH Project Runway a tmavě šedej krémík a že jako uvidim co s tim zbytkem, ale nikam nepůjdou! Doma budou! Jsou totiž krásný všechny a hlavně spolu dávaj smysl. Jak jim to sluší dohromady! Už zase jsem díky nim přerostla svojí lakovou truhličku, ale uvažuju že to obejdu a nechám je někde stát jako dekoraci. Nebylo by to pěkný? Takový tmavý tajemný maličký třpytivý kvádříky. Copak v nich asi je?

Pokusim se je sem dát s nejmenšíma rozestupama, abychom tu zachytili toho ducha tý kolekce haha, ale moc bych na mě nesázela. Ale třeba tak do Vánoc bych si troufla si dát deadline. No a dneska začínáme teda s prvním. Tainted Love je, pokud to někoho už neuhodilo do očí, ta údajná napodobenina Sally Hansen Project Runway, kterej nikdy nebude můůůj… Ale už asi nejsem smutná, protože i kdyby Tainted Love nebyl stejnej (a on možná podle fotek opravdu je), tak je prostě pěknej. Temně zelená, ale ne zas uplně temná, která jde do studena = tealova a v ní zlatý a světle zelený hezky viditelný a oddělený třpytky. Bála jsem se aby nebyl moc světlej, protože střední zelený a já nejsme kamarádi, zatímco já a temný zelený jsme naopak velký kamarádi. No ale s timhle teda můžu kamarádit v klidu. Lakoval se dobře, mně to s takovejhlema třpytkovejma jde dycky líp. Lahvička je sice miniaturková, ale zas tak malá neni… nějakejch 8 ml myslim? A je v ní legrační štěteček, kterej jako by zapomněli v nějakym poměru zmenšit k tý lahvičce a on zůstal velkej. Placatej. Trochu moc měkkej. Ve dvou vrstvách byly eště nějaký díry, ale třetí to schovala. Jo a to velký víčko je sundavací jako třeba u Chanelů – dobrej vynález! Eště bych měla něco říct o tom třpytu, protože je vážně poctivej. Připomíná mi takový ty látkový tapety na zámcích a brokát a zlatý nitě a tak. Asi jsem něco takovýho psala u OPI DS Mystery ne? Protože ten je taky takovej.

Jo a eště sem nějak nikam nezvládla napsat že ta „maličká kolekce“ se ve skutečnosti jmenuje Glam Goth (a ani sem si z toho názvu nestihla udělat legraci). Nejsem zrovna informační okénko dneska.

Ulta Tainted Love:

24 responses to “Ulta Tainted Love

  1. Hmmm….hezké…jsou tyto ulta láčky nějak sehnatelné nebo jen přes někoho v US..na ebay jsem koukala a nic moc….achich, já jednou asi chcu žít v US :-/

  2. asi moc sehnatelný nebudou, já je mám přes někoho, ale teď to tahle kolekce dotáhla na plný verze (aby taky ne, takový boží barvy) tak ty si myslim že maj šanci se objevit na ebay.

    (a přesně, já taky… furt teď dokola koukám na no country for old men a chci se odstěhovat do marfy. teď. hned. včera. *vzdych* no nic, to sem asi nepatří… a tys myslela laky. a kvůli těm by to taky stálo za to, to jo.)

  3. Bys přes toho „někoho“ mohla začít dodávat laky ve větším pro postižené lakovou mánií. Ale to ty ne, ty chceš všechny pro sebe, což? *snaží se Aničku probodnout pohledem, ale začly jí slzet oči*

    Nu, barvička krásná, moc krásná. Něco mi připomíná, ale nedokážu identifikovat co. To je informace, že? :D

  4. jo, já je totiž potřebuju VŠECHNY PRO SEBE! *se zlym pohledem si sedá na zamčenou lakovou truhličku*

    neni to třeba lahváč? plíseň? zašlý stříbro? mech? project runway?

  5. Lucisek

    Tak ten lak je fakt bozi a asi ho chci taky, i kdyz vubec nejsem na zeleny :) uz se moc tesim na dalsi laky z te kolekce, kdyz jsou tak bozi :)

  6. Mě to připomíná jakoby se smíchaly dohromady ChG Emerald sparkle a CC rule breaker…..neee taky mi to něco moc připomíná :-)
    Btw s tím TD je to super zpráva…. :)

  7. Haaaa a za chvíli mě annie vyhodí za spemování, ale už vím, co mě připomíná!!!! sice teď z hlavy nevím, jak moc sou si podobné, ale hned jsem si vybavila Emerald Fitzgerald (jo tak ten Emerald tam je)jak teď furt někdě študýruju VV kolekce swatches – to mi připomínal!a už držím tlamku a šoupu nohama…

  8. lucisek – jj ona je to taková uživatelsky příjemná zelená myslim. a – a sakra… teď abych se snažila udělat těm zbejvajícím čest a nezkazit je svym provedenim když sem o nich tak žvanila, co? ajajaj…

    dasa – no, ale eště bych tam frkla nějakou tu zlatou třpytkovou nadvěc. trochu. ale jinak je to přesně tohle území. a ten aragon na týhle fotce vypadá uplně plyšově! moc hezkej, škoda že mně by suede lak asi k ničemu nebyl, to tejden určitě nevydrží…

  9. dasa – to je dobrý, tak já si tu taky budu spamovat sama sobě, ale přesně! teda asi ne uplně přesně, ale celej víkend jsem tu fňukala že bych potřebovala emerald fitzgerald (mám ho na cestě, ale to mi asi zrovna teď nepomůže) hned teď, nutně, okamžitě, pak jsem šla slídit po vlastních zásobách a tenhle jsem vyhodnotila jako nejbližší příbuznej. a prozatim tu potřebu fakt uspokojil, takže nějak spřízněný bejt musej. navíc kdyžs mi to teď potvrdila, tak si tu můžu s klidem představovat že je to ef. tak.

  10. Já to věděla! Já to věděla! Lakomče! *hledá číslo na kamaráda zámečníka*

    Spíš něco takového:

  11. tyjo já čekala že tam bude obrázek nějakýho páčidla haha.

  12. A strašně se mi líbí ten název. Tainted Love, to je tak krásně zkažený. A ta barva se k tomu přesně hodí. Tohle se někomu mooooc povedlo.

  13. Posloužíme, zařídíme:

    Má to ale jeden háček: nevím, kam toho zámečníka poslat… *hledá telefonní číslo z té reklamy, jak zjistí všechno*

  14. a zní ti u toho taky v hlavě http://www.youtube.com/watch?v=p3fCFkl-BFU ? protože mně jo a klidně bych se bez toho obešla.

    noo konečně, pořádný páčidlo! ale teda jestli v 1188 věděj kde bydlí nalakovaný blog tak asi končim se životem.

  15. Zní. Ale spíš v úpravě od Mansona, takový míň uhlazený a víc jetý. Až trochu ble.

    Prej nevědí. Tak třeba příště, no. *zamáčkne slzu v oku*

  16. No, TL od Mansona je moje oblíbená a celej den od doby, co jsem si přečetla tento příspěvek mi zní v hlavě :-)

  17. aha tak to jen já si žiju svůj diskopříběh…

    júú a zazpíváme si? *rozsvítily se jí oči*

  18. Jasně, já, já, já, já začnu!

    Samtájms ááj fýl ajf gat tůáááá…
    Ranavej
    Ajf gat tůáááá…
    Get avej from th pejn jů dráájf in th hárd of mee
    Th láv ví šér
    Sýms to go nouvér
    Ent ajf lost maj lajt
    For aj tos ent turn
    Aj kánt slýp et najt…

  19. První opravdu pěkná zelená! (řekla ta, co je nejvíc konzervativní ze všech)

  20. Takovou zelenou bych brala hned!

  21. yarisse – *tleská tleská* tyjo, já chtěla zpívat a pak sem vlastně šla omylem spát! ale tys to zvládla moc pěkně, já bych ti to beztak kazila.

    nuf – to mě těší, i když já myslim že tmavý zelený uměj bejt i skoro konzervativní a neni třeba se jich bát, já se v nich cejtim moc pohodlně.

    sonidlo – …a tobě by slušela!

  22. Blanche

    Je to lahváč a basta.

  23. Blanche

    Omluvte mě, mluví ze mě kocovina :-)

Zanechat Odpověď

