OPI We’ll Always Have Paris

OPI We'll Always Have Paris

Další coca cola, další z obětí mýho sbohem-OPI nákupu tenkrát. A to že jsem ho vytáhla teď je důsledek nadměrnýho vystavení se obrázkům William Tell Me About OPI tady všude na internetu poslední dobou. Legrační, ne? Protože tohle a rudá krémová jsou barvy co OPI dělá snad dycky, s jen minimálníma změnama, hlavně teda v podzimních kolekcích. A já tady s ještě nevyzkoušenym předchůdcem už začala chtít následovníka (a chci ho furt). A já se pro tyhle barvy pořád umim nadchnout, dycky OPI skočim na špek. Rovnou řikám, že za rok touhle dobou bude tady vpravo na tom wishlistu vampy krémovej OPI z podzimní kolekce 2011. Ale dobře, zpátky do 2008. WAHP je… hmm…. vampy krémovka… tyjo já už nevim jak je popisovat tyhle barvy. Můžu jen říct, že je tmavší než třeba Mrs. O’Leary’s BBQ. Tmavší a studenější, fialovější. A na druhou stranu bude podle obrázků určitě světlejší než ten Vilém Tell. A neřikejte mi to, já vim že jsem další takovej nepotřebovala. A vlastně nepotřebuju ani tenhle. Dávala jsem mu totiž šanci co se jako lakování a konzistence týče, protože tyhle mi to s těmahle barvama moc nejde, díry a tak. A oni tam ty díry jsou zas! *vzteklej smajlík* Jinak mi při lakování připadal takovej suchej (flashback, tohle jsem tu už jednou taky popisovala a taky to byl takovejhle podobnej vampy, hmm, to je zvláštní, oni tyhle barvy jsou asi fakt nějakej zvláštní živočišnej druh…), musela jsem ho na každej nehet namáčet dvakrát, což je při ploše mejch nehtů, uznejte… Ale asi lepší než kdyby si tekl kam chtěl.

Neni asi špatnej, ale já na něm měla v úmyslu prostě hodnotit jen to lakování a v něm teda nevyhrál. I když zvládnout se to dá, jenže já chtěla něco co by bylo pěkný i bez zvládání, víte? A barva… tady na tom území jsou myslim zásadní dvě otázky, 1) jestli lak furt všude nevypadá prostě černě (nevypadá!) a 2) jestli neni hnědej (neni!). Takže prošel mym velkym vampy testem, což si určitě oddychl haha.

A náhodou mi vyhovuje že se teď zas trochu kazí to počasí, protože vampies jsou taky lidi, vampies need love too!

No. A teď jdu pokračovat ve Twin Peaks maratonu, protože s touhle barvou nemůžete koukat jen tak na něco. Tohle je jasná barva na Twin Peaks.

OPI We’ll Always Have Paris:

12 responses to “OPI We’ll Always Have Paris

  1. Ahoj vzteklej smajlíku. Hehe. Vypadá mňamkově. Proč mám pocit, že všechny vampy laky sluší víceméně jenom Tobě a mě ne?????? I když se hecnu a zpiluju si nehty na Tvou dělku? Jako co to má znamenat? Tisíckrát WTF???
    Nemůžu se na to koukat. Jdu si dát sněhově bílou a protestovat!

  2. Asi ho počebuju! Jen se trochu bojím lakování, jestli tobě trochu dělal potíže, abych to zvládla.

  3. tyjo, nuf, jaktože ho nemáš když já ho mám kvůli tobě?! hmm chyba matrixu. jaks jednou dávala takovou tu fotku s nějakym takovymhle lakem, a mělas tam ruku na psovi, a řikalas tomu laku ostružina? já tu fotku pak znova jednou hledala protože sem se přes tu barvu nemohla přenýst, samozřejmě nenašla (samozřejmě, když sem ho hledala podle jména který to evidentně neni…) ale myslela sem si že to prostě byl tenhle. takže nebyl? hmm…

    jo a toho lakování se jako neboj, já na tyhle barvy fakt nějak nemám talent, takže to je uplně mimo záznam to o mejch dírách o tom lakování.

    an – a jsme si jisté že mně sluší? já ani nevim co mi sluší, já asi ani nevim jak se to pozná. já mám jen kategorie líbí/nelíbí, takže jestli se ti barva líbí, tak ti určitě sluší! ale sněhově bílou si běž dát, tu mám v plánu už sto let, to se mi tuze líbí.

  4. Ani, nebyl to na Nufíkovi Black cherry chutney? Teda ten se aspoň mě na ní děsně líbil a chtěla bych ho….ach jo….já bych >>chtěla<< tak 50 laků :-)

  5. no, ten se mi na ní taky líbil, ale tohle myslim nebyl on, tohle co myslim byl krémík. teda doufám. myslim. snad.

    a přesně… ach jo. můj wishlist nějak nebere konce.

  6. Lucisek

    Krasna barvicka..hmm, tuhle jeste nemam.. :D jinak mam tuhle barvu ve suede verzi a je to totalne neco jineho…

  7. Tak teď jsem se dost pobavila!!!
    Ruka na psovi byla Yes, I can-can. Naprosto dokonalá barva, které jsem se zbavila proto, že chtěla 3 vrstvy (já vím, tohle tebe nesejme). Pak jsem si ji ovšem koupila znova, protože je nejkrásnější, abych ji opět po jednom lakování prodala ze stejného důvodu jako prve.

  8. Moc se mi líbí. Nejvíc mě nalákalo „coca-cola barvička“, já kolu miluju (i když bych asi neměla).

  9. lucisek – jj ty suede verze se jim trochu rozutekly, to jsou uplně jiný barvy. i když vim o jedný barvě u který je to ku prospěchu věci *kouká směrem k aragonu*

    nuf – d’oh, takže sem i kolekci trefila, jen ten lak ne! díky za objasnění, asi zas půjdu tu psí fotku hledat. abych se *doufám* rozhodla že kdyby něco tak bych beztak chtěla tenhle, verzi bez třpytek.

    yarisse – já teď měla colu po sto letech protože na nádraží prostě neměli jinej kofein a od tý doby tu barvu vidim v každym druhym laku. ale nutno podotknout že to jako laková barva neni vůbec špatný. i když nejvíc colová byla ta nails inc. victoria, z toho sem měla fakt žízeň.

  10. Já nevím, něčím mi připomíná Can you tapass this?? Ten jsem si původně koupila, protože jsem myslela, že to bude pěkná hnědka, ale bohužel… I když tak špatnej není, protože u mě zůstal… A tenhle mi přijde taky do hněda, s červeným vínem… Každopádně tvoje lakování obdivuju a přeju si taky tak dokonalý nehty…

  11. Jo a díry u Can you tapass mívám taky… I když já asi u všeho…

  12. Blanche

    Jo, Tapas mi to taky připomíná. Ale obě dvě ty barvy mi přijdou takový mdlý…to já radši ten royal rajah ruby. Ale já nemám nic proti krémovkám, naopak :-) Jo a kdyby ta suede verze byla tomuhle tak podobná, tak musí být moje…jenže bohužel.

Zanechat Odpověď

