OPI Pink Me I’m Good

OPI Pink Me I'm Good

Tohle bylo takový zklamání! Ale hezky popořadě…

Pink Me I’m Good je letošní valentýnská limitovaná edice a já tim už zase prošla. OPI valentýnský edice jsou můj kryptonit. Loni to teda eště šlo, to ty laky byly tři a asi se ten zájem rozprostřel mezi všechny tři a ten co sem chtěla byl relativně k sehnání, ale letos… letos byl jen tenhle, sehnala sem ho v květnu, přišel v červenci (!!!) no a než na něj přišla řada…

No a pak na něj přišla řada.

Rovnou přiznávám, že chyba asi neni na straně laku. To jen já. Jenže když máte plochu nehtu velkou jako já (= milimetr x milimetr) a potřebujete na tři vrstvy třpytkatýho (= vysokýho) laku dát eště dvě vrstvy Seche (potřebujete), tak je těžký neskončit s nehtem co je pomalu vyšší než delší, širší. Takže tenhle celej příspěvek asi přefotim/přepíšu až ho vyzkoušim poučená timhle nezdarem – asi ho 1)  zkusim dát jednu vrstvu přes růžovej krémík. A taky to 2) tak ultranepřehnat s pilníkem. I když to mi beztak nepůjde. No a taky 3) už ho nutim Viennettce ať ho vyzkouší na svejch a rozsoudí nás.

Sám o sobě, bez mejch hloupejch poznámek, je ten lak moc pěknej. Žvejkačkově růžovej jelly s veeelkejma zlatejma penízkama. Je o dost studenější než Pink Explosion kterej jde do korálova (no a taky je neonovej což tenhle neni). Penízky jsou asi stejný. Lakuje se o moc líp než třeba 50 China Glaze glittrů, i když pořád je to glittrovej lak žejo. Ty dvě vrstvy Seche co sem už psala a po uschnutí to chce vojet hrany jemnym pilníkem, což jsem udělala až po tom co jsem ho nafotila, tak sorry za ty rozhadrákovaný hrany tam.

No a pak mi taky tenhle lak dal smutnou lekci jménem „Anna nenos do práce růžový nehty“. Ne že by někdo něco řikal (ale to eště přijde…) ale já prostě… eh… nechci bejt holka s růžovejma nehtama. Dělám… no to tu nechci uplně too, ale prostě pracuju s lidma co to maj těžký a nechci pro ně bejt holka co má růžový nehty a jejich problémy jí nezajímaj a neví nic o životě. Tak jsem se přesně cejtila. A neni to pravda. Takže svoje růžový lahvičky dávám odteď asi do karantény. Naštěstí tu na vyzkoušení žádnej jinej růžovej myslim nečeká. Nebo jo? Ne myslim že ne..

OPI Pink Me I’m Good:

9 responses to “OPI Pink Me I’m Good

  1. Mně se líbí. Tečka.

  2. Tečka? Puntík!

    A tak on asi neni špatnej, jen bude muset bejt předmětem další inspekce. To be continued a tak.

  3. Jůůůůůů! Třpytivý opík, to je moje…a tenhle vypadá jak na nějakou limonádovou párty…kdybych byla jeho majitelkou, asi bych kvůli němu i nějakou uspořádala :-)))

  4. Tenhle je taky hezkej, ale Pink Explosion se mi líbí mnohem víc :)

  5. markett – jj limonáda je přesná.

    mína – fakt? já jsem asi zaujatá kvůli tomu lakování, takže se mi tenhle líbí o moc víc. nad pink explosion jsem definitivně zlomila hůl..

  6. To je jasný, já nemám zkušenosti ani s jedním, takže soudím je dle foteček :)

  7. Blanche

    Mě se taky líbí, ale osobně bych ho nezvládla nosit…mám s těmahle sladce růžovejma právě ten „holka s růžovýma nehtama“ problém.

  8. Dejnicka

    Já zatím také nevím.. jsem zvědavá jestli ho vnutíš Pétě, ale myslím, že na růžovku jí nebudeš muset dlouho přemlouvat;-D

Zanechat Odpověď

