American Apparel Mount Royal

American Apparel Mount Royal

Mám tepláčkový nehty!

Mount Royal mi připomíná tolik věcí. Nejvíc teda tepláčky. Ale nee ty moderní co se prodávaj teď. Tepláky týhle barvy jsem určitě musela mít když jsem byla malá. A tipuju že ne jenom jedny. Uplně mi díky týhle vzpomínce přijde ten lak takovej měkounkej a bavlněnej a člověk by hned začal lízt po kolenou.

Pak mi připomíná déšť, to co je teď furt venku, déšť a těsně před deštěm a těsně po dešti. Podzimní modrá.

No a pak můj myšlenkovej pochod k týhle barvě. Chtěla jsem tardisovej lak. Koukáte na Doctor Who? Jestli ne tak Tardis vypadá takhle:

Problém teda trochu je, že Tardis vypadá v různejch záběrech různě. Někde je takovej opršenej šedofialovej a někdy je zářivě modrej. Tomu bylo potřeba uzpůsobit i tardisovej lak. A v tomto bodě musim konstatovat, že mise splněna. Mount Royal je přesně takhle měňavej.

Za další mi připomíná fotky fialovej laků, který rády vycházej víceméně modrý. No, tenhle lak přesně tak vypadá ve skutečnosti. A zase se samozřejmě na svejch vlastních fotkách odchyluje trochu někam dál do pryč. Typické.

Nevim jestli nějaká hora Mount Royal existuje, no ale asi jo řekla bych, ale já z toho názvu dycky slyšim v hlavě.. „Where is Mount Eerie and how do I get there? And how long’s the walk and what should I bring? Mount Eerie is nowhere…“ – Mount Eerie: Where?

No, já mám s modrejma lakama problém, teda myslim s těma základníma, středníma modrejma. Nemám je ráda. Necejtim se v nich dobře. Celý to vzniklo když jsem si jednou vzala OPI Just Groovy k černejm hadrům. To byla tak hrozná, tvrdá, studená, technická kombinace, že z tý představy mám dodneška mráz na zádech. Od tý doby mi střední modrý nesměj domu (protože moje hadry… nikdy nebudou o moc jiný než tenkrát). Za poslední dobu jsem ale nahromadila podivuhodný množství modrejch laků. Že by se něco dělo v jejich světě? Jj, myslim že jo, myslim že začalo vycházet až podezřelý množství modrejch střiženejch něčim jinym. To maj mazlíčci rádi. Modrý co jdou do šeda, do fialova, Suzi Says Feng Shui… to mě uspokojuje. Konečně modrý pro mě. Například tenhle je střiženej spoustou fialový a spoustou šedý. Moc krásný! Jo a mimochodem tohle je jedna vrstva, holy fuck! Jj dokázali jsme to. A vážně mám podezření že American Apparel jsou tajný nemanželský děti Illamasquy a RBL. Jsou přesně stejná jednovrstvová radost lakovat. A v normálnim světě levnější než OPI a Essie a Orly a všechny tyhle legrace. Takže pokud máte možnost, berte plnejma hrstma.

Tohle píšu po tejdnu s timhle lakem na nehtech a musim fakt říct že je to láska, tak dobře jsem se v něm cejtila. Je to takovej pohodlnej mazlík.

American Apparel Mount Royal:

9 responses to “American Apparel Mount Royal

  1. Jen jsem koukla na fotku…ten chci…. tlukot srdce…nepotřebuješ další lak…ale fakt je krásný…třesoucí se ruce šátrají po kreditní kartě…pot na čele… fanatický pohled směřující k nové metě. Tohle mi, Aničko, příště nedělj, je překrásný.
    Teda jen tak mimochodem závidím ti tepláčky, já jsem měla hnusně béžové (něco mezi žloudkovou a béžovou), dodneska se při pomyšlení na ni chvěji odporem.

  2. tyjo a mně se zas zrovna teď ve vedlejšim okně třesou ruce u tebe z emerald fitzgerald. jestli ono to neni prostě nekonečný s těma co nutně potřebujeme… ach jo.

    *podává kapesník na utření čela*

    ale…tys fakt neměla modrý opraný tepláčky? to je nějaká chyba v realitě! o to víc v tom případě potřebuješ opraný tepláčkový nehty. to je jasný.

  3. Asi jo, asi je to nekonečný, ale zase nedruhou stranu krásný. Já když rozbaluju balíček s laky tak si připadám natěšenější než na Vánoce.
    Já jsem přemýšlela že potřebuju tvoje tepláčkoý, svoje nee. A taky že vlastně recyklujeme barvy svýho dětství. Takový China glaze Classic Camel jsou vlastně ty tlustý vroubkovaný punčocháče, jen má místo žmolků ty zlatý ťuflíčky.

  4. Já chci taky modrý tepláčky pro moje nehty! Já jsem si dokonce v touze vrátit se do dětství koupila 3/4 tepláky přesně stejný barvy a nosila je celý léto :)

  5. Barbucha

    dokonalá recenze, tepláčky mě dostaly :) Ve mě o spíš evokuje takový ty hnusný modrý holčičí kalhotky na tělák, ale ty byly asi světlejší…Classic Camel a punčocháče (noční můra mého dětství) – LOL

  6. day – *zírá na koš plnej roztrhanejch žlutejch bublinkovejch obálek* umm… jo. asi… asi musim souhlasit.

    mína – fakt? tyjo když o tom teď tak přemejšlim tak asi taky nějaký pěkný nový potřebuju. kéž by se z tepláčků staly nový džíny..

    barbucha – jo ajo vlastně! ty tělocvikový trenýrky byly taky z týhle látky, na ty jsem uplně zapomněla. to byly časy…

  7. Blanche

    Já si taky vzpomněla na ty tělovcičný trenýrky a ty sem teda v lásce neměla…ale na Just groovy mi nešahej, to je jediná modrá, co akceptuju :-)

  8. jj máte pravdu teda, trenýrky to jsou, žádný tepláky. mám trenýrkový nehty. zkusim s tim žít.

  9. Já jsem tepláky nesnášela.
    Tak Tardis je pokaždý hold jinak modrá :-) mě tak napadlo, že neudělali lak s takovým názvem a barvou. Jistě by ho fanouši kupovaly :-D

Zanechat Odpověď

