Sally Hansen Beet Stain

Sally Hansen Beet Stain

aaach podzim. Čas, kdy se věnujeme sběru jeřabin, lovu divokých hus a nosíme flanelové košile. Ba ne, žertuju, tohle panelákový dítě by si při všem výše uvedeném nejspíš zlomilo obě ruce. Ve skutečnosti to pro mě znamená spíš návrat černých čajů silných jak noha a taky vonnejch svíček, po letním lehčím čtivu přijdou na řadu pořádný tlustý opravdický romány, při nošení sukýnek budu moct konečně kamuflovat svoje kolena tlustejma punčochama a slunce bude svítit oranžovějc a my všichni budem vrhat delší stíny. Takhle nějak se teď těšim na podzim, i když vim, že technicky je eště léto. Moje nejoblíbenější roční období je dycky to příští, takže… I podzimní lakový kolekce mám vlastně možná nejradši. Spolu s vánočníma. A halloweenskejma. A valentýnskejma. A… a. A proto! Jsem dneska v rámci blížícího se podzimu vytáhla lak z jedný loňský jarní kolekce. Hehe. Protože takhle si zrovna dneska představuju podzimní lak.

Pamatuju si že vyšel cca ve stejnou dobu jako OPI Miami Beet a Zoya Moxie a byl s nima myslim srovnávanej? No, tak dneska můžu slavnostně prohlásit že pokud jo tak to bylo mimo. Moxie jsem nikdy neviděla ale Miami Beet jsem měla a pamatuju si že na mě vypadal skoro jak normální červená. To Beet Stain ani omylem, ani hodně vzdáleně. Zaprvé je to opravdu hodně studená, do modra jdoucí barva, ani kousek hnědý nebo červený – na obrázku odpovídá spíš čelíčko lahvičky než nehty. No a zadruhý je určitě tmavší než Miami Beet. Tak na půli cestou mezi růžovou a vampy vínovou. Vypadá opravdu přesně jako takový ty růžový fleky na červený řepě. Nebo nakládaná řepa. Nebo ta voda z toho. Nebo nalijme si čistého vína. Uplně přesnej ten název je. Rozhodla jsem se teď že se zbavim všech vínovejch a vampies a všech těchhle co jdou i jen trochu do hněda, protože i když je tam tý hnědý sebemíň, tak já tejden nemyslim na nic jinýho než hnědá hnědá hnědá… No a tahle barva bude dobrej základ. K tomu potřebuju nejspíš Zoyu Lael a ostatní můžou bejt s pozdravem.

Tahle Salon řada achjoo… ať odpočívá v pokoji, pořád to cejtim jako zradu že jí zrušili & nahradili tou… ošklivostí. Měla jsem tyhle lahvičky snad nejradši. Celá ta řada ke mně tak nějak… promlouvala a měla jsem/mám pro ní iracionální slabost. A tahle jarní 2009 Tracy Reese kolekce? Ani nechtějte abych začínala. Náhodou ale myslim že ona si to ta řada i docela zaslouží, že to byly dobrý laky. Třeba Beet Stain : lakoval se jako po másle a už po jedný vrstvě nebyly nikde žádný díry, rovnoměrná pěkná barva. Druhá vrstva teda byla potřeba – kvůli intenzitě barvy, ale někdo kdo dělá silnější vrstvy by jí možná ani nepotřeboval. Slabym místem je teda štěteček, ten je fakt protivně tenkej. Ale zas je hezky pevnej.

Kolem a kolem taková bezpečná, líbivá, solidní, útulná, trochu nudná, trochu „mom“ barva, za kterou se možná nebudou otáčet davy ale čas od času udělá člověku dobře na duši.

(Jo a ta etiketka neni ve skutečnosti plesnivá, to je jenom takhle hezky fotogenická)

Sally Hansen Beet Stain:

12 responses to “Sally Hansen Beet Stain

  1. Vypada hodně dobře. Chci ho taky :)

  2. a to já samozřejmě schvaluju!

  3. Já ho chci taky, je boží!!!

  4. až tak? já myslela že je trochu *zííív*…

  5. Další útok na peněženku, Anička mi přesně čte myšlenky. Proč si nekupuju tyto typy laků? protože o většině mi v hlavě letí jen to „hnědá, hnědá, hnědá“ dá se sehnat i u nás nebo na ebay? Doufám že to není zas nějakej hypernesehnatelnej lak :)

  6. u nás ne, k nám sh došla až po smrti týhle řady. ale na ebay je a ty ceny eště nejsou tak strašný. přeju úspěšný lov! máš teď moc prázdno na poličce co? chichi.

  7. Odhadla si mě přesně…..sotva se rozhodnu být hodnou holčičkou a udělám čistku, je mi najednou smutno že ta police nějak „prořídla“ a koukám čím bych zaplnila ty díry :D: D

  8. Dáši, supernesehnatelný není nic. Je to jen otázka času, štěstí a peněz. Já mám teď na cestě za poměrně levno Maybelline Red Coment a Rainy Day Red, protože a) se mi líbí název a b) barva. Ale hlavně ten název. Laky kupuju a dávám pryč hlavně kvůli názvu. No. A tenhle sameťáček jsem na eBay taky viděla.

    Mně se líbí. Ale něco mi šeptá do ouška, že bude moc růžový. Nebo málo.

  9. přesně – s tim časem a štěstí. když člověk chce dlouho a má trochu štěstí tak pak ani žádný šílený prachy nejsou potřeba.

    a moc růžovej? hm, nevim. ale myslim že ne. syndromem holky s růžovejma nehtama v něm netrpim, takže růžovej asi neni. je prostě opravdu uplně řípovej.

  10. Dejnicka

    Jarko, ty dva jsi sehnala kde kde kde??? Ebay?

  11. NECHAPU

    negativni komentare nezverejnujes?
    no, mela by ses jit lecit nebo zacit vrazet prachy do neceho uzitecnejsiho

  12. ok, jasně, cokoliv budeš chtít!

Zanechat Odpověď

