Maybelline Juicy Tomato

Maybelline Juicy Tomato

Tentokrát to byl boj… Nic z mý nevyzkoušený krabice ke mně nepromlouvalo, na ničem sem se nedokázala usnýst. Všechno bylo moc světlý nebo moc tmavý nebo moc křiklavý nebo moc nevýrazný nebo moc kyselý nebo moc hořký… A tenhle ke mně taky nepromlouval aby bylo jasno. Prostě… nic. Ale z historie vim, že rudý krémíci jsou odpovědí na všechno, tak jsem to s nim riskla. Je to tak, ne? Odpovědí na všechny zásadní životní otázky je rudej krémík. No, asi jsem dobře udělala, i když uplně z něj taky neučůrávám. Ale je to takovej neutrál, vim že na něj tejden nebudu muset myslet a bude mi hezky sloužit a nebude mě rozčilovat. A k černýmu triku a květovaný sukýnce nemůže bejt nic lepšího než rudý nehty, no ne?

Ale abych jen nefňukala, protože o mě tu nejde a tenhle lak si zaslouží pětihvězdičkovej post. Je totiž… úžasnej! Sušim ho tu už dlouho, trošku jsem ho obcházela, trošku jsem se bála. Já totiž sice miluju jellies ale zároveň s nima ne uplně hezky umim zacházet. A na teoretický díry musí mít člověk správnej den. No ale sem uplnej srab co stahuje kalhoty když brod je eště nejvíc daleko, protože žádný takovýhle čekání a chození kolem horký kaše nebylo potřeba – ten lak je uplnej zázrak. Už při první vrstvě se mi zdálo že něco nehraje, všechno rovnoměrný, žádný díry a po druhý vrstvě bylo hotovo (ale abych byla fér, tohle jsou tři, ale to jen kvůli barvě, nechtěla sem z toho mít oranžovej lak). Zázrak! Jedno z nejlepších lakování v životě a rozhodně nejlepší lakování s jelly v životě.

Barva, jo. Barva je světle rudá, existuje neonová červená? Jestli jo tak je to tahle. Má v sobě docela dost… no oranžový vlastně možná ani tak moc ne, spíš se mi chce napsat korálový, třeba v první vrstvě bylo vidět docela hodně růžový. V místnosti je to přesně ta základní rudá co je můj ideál – jiný klasický rudý co předstíraj že tak budou vypadat jdou v místnosti dycky do tmavší, no a na sluníčku vylejzá ten světlej, teplej, oranžovej, korálovej základ – pořád je to ale evidentně rudá, vážně to neni oranžovej lak. Celý to vypadá jak kdyby vás ta barva měla spálit když se jí dotknete, je uplně zářivá, šťastná, neonová, pálivá, rudá, rudá, rudá.

Co tenhle lak odlišuje od ostatních je ten LESK. Ta řada se jmenuje Wet Shine a to soudruzi opravdu trefili. Leskne se jak voda, jak mastná brada po nedělnim obědu, jak latex, jak zrcadla na stropě… Můj foťák z toho byl až docela vyděšenej a sekal mi samý divný rozjetý fotky, tahle jedna je… no berte co je (ale jinak je ta fotka příliš oranžová, chybí tam velká porce rudý a trocha růžový… just sayin‘). No a k tomu ta želatinkovost která ho dělá takovym lehkym, dietnim, veselym, nevážnym a dohromady ta kombinace je jak lak z jiný planety. Aspoň teda na mý rudý krémíkový planetě sme tohle doteď netušili natož znali.

Maybelline Juicy Tomato:

6 responses to “Maybelline Juicy Tomato

  1. Ten by se mi líbil!

  2. Mě by se taky líbil, ale já se červený bojím!

  3. Sakryš :) kde to zas bereš…na ebay to není a toto je moje IT červená

  4. sonidlo – a ten by ti slušel!

    mína – bojíš? červený není třeba se bát! já myslim že je to nejneutrálnější barva, jak když nemáš nalakovaný vůbec nic. prostě červený nehty. základní model.

    dasa – hmm nevim co poradit, já ho mám už dlouho a je fakt že se po něm asi slehla zem. ale jednou se musí objevit, jako všechno, tak přeju hodně štěstí!

  5. Opět mě ženeš do drogerky prozkoumat stojany a odejít s tím, že nic :)
    A opět jsem si báječně užila tvůj popis laku!

  6. To zní rozumně! Asi jdu prošmejdit ebay :)

Zanechat Odpověď

