Nicole by OPI Faux Fir

Nicole by OPI Faux Fir

Nicole by OPI Faux Fir

Moje lakový mojo se mi stále nevrátilo a pořád chci nejvíc nosit laky, který nemám. Tak jsem se rozhodla že budu aspoň ladit s tim, co mi poslední dobou nejvíc zalejzá do života a vytáhla jsem jednu depression awareness barvu. I když je teprve září. (Jsem jako Oktoberfest.) Teda nejde o mojí nemoc, já jsem přece pořád takový sluníčko, ale někdy nemoci jinejch bolej víc než ty vlastní, no ne?

„They say time may give you more than your poor bones could ever take…“ – Iron & Wine: Belated Promise Ring

Nicole by OPI Faux Fir:

9 responses to “Nicole by OPI Faux Fir

  1. Ta barva je taková… eh…

  2. no však já mám taky eh vkus

  3. To je barva pro mě :)

  4. Pro mě je ta barva taky :)

  5. no kdybyste jí někdo fakt chtěl…

  6. To je hezké eh, mojevkusové eh kdyby nebylo zelené (zjistila jsem, že mi nesluší nic zeleného). By mě zajímalo, nakolik je eh podobné Illamasquě Viridianě.

  7. tyjo, teď sem se v tom uplně ztratila, jakym jazykem to mluvíme? h-eh-e.

    jo no, to nevim, ale teď v místnosti mi připomíná fotky chg outta bounds. na sluníčku asi bude outta bounds plus to stříbrný, šedivý, špinavý.

  8. Tak ten se mi nelíbí. Ale líbí se mi nehty a fotka. Máš to moc pěkně zachycené.

  9. moc děkuju! pořád nevim jak zas budu fotit v zimě a tohle je jedna z variant no.

Zanechat Odpověď

