Nails Inc. Whitcomb Street

Nails Inc. Whitcomb Street

Whitcomb Street je taková dietní verze OPI DS Mystery. Takovej DS Mystery pro ty který řikali že je moc černej <- já mezi ně nepatřim! Já DS Mystery miluju až po palce u nohou. (teď nevim jestli říct že sem Whitcomb Street potřebovala přesto nebo právě proto) Dřív jsem se totiž snažila to lakový spektrum pokrývat cca rovnoměrně, ale dneska už vim že jsou území kde mě nikdo neuvidí a naopak barvy který když vyroběj padesátkrát tu samou tak je potřebuju všechny. No a jednim z těch druhejch je DS Mystery. Takže vítej Whitcomb Street.

Protože v tomhle počasí neumim fotit, tu první fotku nám dneska vysvětlí lahvička:

Nails Inc. Whitcomb Street - lahvička

Hm? Do fialova jdoucí coca-cola s velkejma zlatejma a ostře růžovejma vločkama. Krásná! Ani teď v místnoti nevypadá černá a i ty kousky jdou hezky vidět. Já potřebovala tři vrstvy, ale přeloženo do řeči normálních lidí bych řekla že budou stačit dvě.

Uplnej podzim na nehtech. Ježiš Anna nezačínej zas o tom podzimu… No neni to uplně útulná, hřejivá barva? Barva na to upíct v ní arašídový muffiny a sníst je s kamarádama? Vzít si k ní sukni skoro až pod kolena a švestkovou tvářenku? Koukat ven na déšť ale bejt v teple a bezpečí?

No. Já si právě taky myslim.

Nails Inc. Whitcomb Street:

4 responses to “Nails Inc. Whitcomb Street

  1. Já ty tvoje přirovnání miluju! ;)

  2. děkuju & děkuju

  3. Móóóc hezký lak!

Zanechat Odpověď

