Revlon Cherries In the Snow

Revlon Cherries In the Snow

Vyšlo slunce! Tak jsem si myslela že vyzkoušim nějaký třpytky nad jejichž fotkama se budu celou zimu vztekat, hm, jo no, aha… fail.

Kdysi dávno jsem někde narazila na takovej článek nebo anketu nebo co to bylo, kterej lak je ta nejvíc největší nejznámější ikona a šlo by ho třeba zmínit v románu a každej by hned věděl (myslim že se dokonce ptal někdo kdo psal zrovna knihu a potřeboval to tam). Víte, takovej Chanel no.5 nebo Birkin bag mezi lakama. Padaly takový ty jména jako Chanel Vamp a OPI I’m Not Really a Waitress a Revlon Vixen a Essie Ballet Slippers…. Ale víte kterej vyhrál? Přesně tenhle. To jsem samozřejmě nastražila uši a začala ho potřebovat vyzkoušet, já ráda tyhle prověřený klasiky. Třeba buďte rádi že se nebavíme o vůních, protože přesně Chanel no.5 je taková ta *moje* vůně a nic jinýho by pro mě nemuselo existovat. Jsem nudná.

Četla jsem dvě legendy – jedna byla že se tenhle lak vyrábí nepřetržitě od 30. let 20. století (krása! uplně to na mě dejchlo!) a druhá byla že ho pro Revlon navrhla Elizabeth Taylor. Já nevim, jsem na dějepis uplně tupá, ale… to uplně letopočtově nesedí ne? No každopádně beru asi obojí. Teda cokoliv z těch dvou variant.

Popis laku už máte v názvu, nashledanou. Ne vážně, neni to supr název? A taky velmi trefnej – ten lak je vážně jako třešně, plus je opravdu hodně hodně studenej, takže co? Takže Cherries In the Snow. Od tý doby co ho mám přemejšlim jestli je červenej nebo růžovej a doteď si nejsem moc jistá. Ale seberu odvahu a napíšu sem, že je to teda červenej lak co jde hodně do růžova, o dost víc než Rainy Day Red (nejsem v týhle barevný oblasti moc zásobená no…), na růžovou je asi vážně moc tmavej. Což ale neznamená že je to tmavá červená! Mezi červenejma bude co se světlosti/tmavosti týká klidně uprostřed, vychýlená je ta barva až na tý ose dorůžova/dooranžova. Jo no a lakování hehe, to sem kromě těch třpytek měla taky vymyšlený že bych chtěla vzhledem k zdravotnímu stavu něco co se lakuje bez problémů a stačí tomu co nejmíň vrstev (ideálně zase ty třpytky) – no a na to je samozřejmě nejlepší sáhnout po něčem nevyzkoušenym o čem nemá člověk ani tušení jak to s nim půjde. Ale měla sem zas jednou víc štěstí než rozumu, Cherries In the Snow se lakovaly výborně! Hned první vrstva byla bez děr a bez pruhů a hezky se kontrolovala, druhou vrstvu to chtělo jen kvůli sytosti barvy. No tak aspoň něco že jsem trefila.

Jo a něco co už pár tejdnů zkoušim a dneska sem si na to vzpomněla až když sem už začala odlakovávat takže mám jeden prst jak když sem prolítla komínem a devět čistejch, tak mě taky napadlo to sem napsat: před odlakováváním je výborný namatlat kůži kolem nehtů nějakym mastnym krémem nebo olejíčkem (to dělám já) nebo vazelínou nebo tak, nemám pak všude kolem rozšmudlanou barvu toho předchozího laku. Takový ty šmoulí, šrečí, upíří nebo já dneska kominíkovy ruce.

A kdybych chtěla bejt *uplně* užitečná tak napíšu jak lakovat s rýmou jak oprať, ale vim že na to je jednoduchej recept prostě nelakovat, no, jenže moje nehty nejsou momentálně ve stavu kdy by je směli vidět civilisti… No. Tak jsem si ráno nalakovala jednu ruku, druhou jsem smrkala. Když první zaschla a mohla jsem smrkat s ní, nalakovala jsem druhou. Já viiim že byste na to přišli, ale mně se to zdálo tak objevný! Navíc jsem si zkusila to co sem už několikrát četla že je lepší – lakovat si první (koho co, nee kým čím) dominant hand, že to prej vypadá líp. No nevim, možná trochu. A taky jsou prej lidi co takhle lakujou dycky – komplet celou jednu ruku a pak když je uschlá tak teprva druhou. Hm, zvláštní. To asi dělat ale nebudu, přecijen tim člověk ztratí pomalu půl dne… Dneska mi to teda jako nemocníčkovi nevadilo, ale příště zase návrat ke klasice…

Jo a návrat k laku. Jako třešně jsou to pěkný, ale Chanel no.5 je Chanel no.5 hehe. Nee vážně, když já tyhle studený červený nějak moc nemusim…

Revlon Cherries In the Snow:

11 responses to “Revlon Cherries In the Snow

  1. Tyjo, já nevím, jakou mám dominant hand – jsem pravačka, ale spoustu věcí si dělám levou – i lakovat si začínám prvně levou ruku, ale to proto, že je to pro mě tak nějak pěkně popořádku, asi něco jako že píšeme zleva doprava. A většinou se mi i líp povede nalakovat levá ruka, ač právě levá je ta „manuálně zručná“ – škrabe brambory, hází balon, stříhá. Třeba na tom něco teda bude!

    Barvička hezká, ale asi nic, co bych musela mít…když jsem viděla ten název novýho postu na mé liště, málem jsem se bála link otevřít (cokoliv co má v názvu třešinky mě obvykle zcela iracionálně přitahuje), že to zas bude lak zn.jsem super a nesehnatelný a dáša mě potřebuje a teď se bude užírat že mě nemá kde sehnat. Naštěstí je pěkný, ale můžu bez něj žít :)

  2. tyjo to jsem si naběhla na vidle, mně se levá a pravá hrozně pletou a musim si to pečlivě přeřikávat abych to dala dohromady. uf. ale jako jo, řikáš to myslim dobře, ne? ta non-dominant dopadá líp protože jí lakuje kdo co dominant hand. já to mám taky tak, jen dneska jsem to brala v opačnym pořadí (protože sem rebel!).

  3. Já červený ráda. Ale tohle neni červená, nýbrž tmavě růžová a nelíbí se mi. Červená prostě musí být rudá a řvát na celý kolo, nebo naopak tlumená a tak jako sexy šeptat v kouřovym oparu na baru. A tohle neni ani jedno. Třesně ve sněhu, pch! No, aspoň že se dobře lakuje :D

  4. ok, příště teda rudější rudej kalibr pro jarušku, píši si, vůůbec žádný problém! …tyjo to s tim šeptánim v baru je ale dobrý, přesně vim jakou myslíš, teď mě to bude strašit že takovou nemám a chci…

  5. Mě teda neuráží.
    Lakuju nejprve šikovnější ruku tou méně šikovnou a pak tou nalakovanou šikovnou, která je díky čerstvému laku méně šikovná, nalakuju tu méně šikovnou. Takže jsou mé ruce při lakování nehtů zdánlivě stejně šikovné :)Ať jsi brzy fit!

  6. Mě to spíš než cherries připomíná berries. Já jsem teda extrémně nešikovná, navíc mám velmi třesoucí ruce, takže lakuji s krajní obezřetností. Nejdřív jedna ruka, pak pauzička na zaschnutí (Seche to jistí) a až pak druhá, jinak hrozí trvalé poškození díla. Napadá mě, začišťuješ potom ty neopdarky? Jako ná ne i když poslední dobou když zazoomuji a vidím nerovnou aplikaci, začínám o tom uvažovat, ale zatím vítězí moje lenost.

  7. nuf – díky! už sem to jakž takž rozchodila.

    day – ha, tak on to tak někdo opravdu dělá! zajímavé! ale zrovna ty to na mě s nešikovností vůůbec nezkoušej.

    jinak já – lenost all the way. potřebuju jen trochu odlakovače tam kde to trápí asi jenom mě – jak mi štěteček na konci tahu přepadá přes útes na kůži, ale jinak radši lakuju tak abych pak nemusela nic uklízet.

  8. bohužel mě ta barva vůbec neoslovila.. ale díky za typ s vazelínou ;) hned vyzkoušim :)

  9. Pro mě je to červeno-růžový lak. A přesně tenhle odstín úplně miluju :)) Je nádherný

  10. Mandala

    Jo jo tohle je pekny

  11. Strejda z Brna

    No tak toto se mi libi velmi!!!

Zanechat Odpověď

