OPI Absolutely Alice

OPI Absolutely Alice

– It’s you.
– No it’s not! The Twisp brought us the wrong Alice!
– It’s the wrong Alice?
– It’s absolutely Alice. You’re absolutely Alice. I’d know you anywhere. I’d know him anywhere! Well, as you can see,  we’re still having a tea, and it’s all because I was waiting for your return. You’re late you know, naughty. But, now you’re back, you see, and we need to get on to the fabulous day.

Posledních pár dní mám třpytky i na mozku a tohle byly jediný nevyzkoušený třpytky k dispozici (ten horor!) (ale o to už bylo mezitím trochu postaráno…). Samozřejmě, že za mojí třpytkovou horečku můžou všechny ty fotky těch Burlesque. Pořád je prohlížim a… nemůžu se zahřát na jejich teplotu. Hrozně sem se snažila aby se mi líbily, ale… nic. (a kromě toho fakt nemůžu vystát Aguileru.) Přitom kolekce ze (skoro) samejch třpytek, to mi dlouho chybělo. Jenže maj zas ten problém tý barvy z dálky. Víte? Světle žlutej chrchel, tmavší žlutej chrchel, žlutozelenej chrchel, šedej chrchel… Já chci mý třpytky jasný! Jasný, jednoznačný barvy. Jako je Absolutely Alice nebo Sparkles od Nubaru nebo Zoya Astra, nebo… potřebuju další! Někdo nějaký tipy? *psí oči*

I když to taky neni pravda že byl nevyzkoušenej, on už je vyzkoušenej až dost, je to dokonce jeden z mejch nejvyplácanějších, jen to eště nedotáh sem. Schválně jestli uhádnete proč: jsou věci, u jejichž barev jsem lehce úzkoprsá (no, vlastně ve všem kromě laků jsem takhle omezená): boty jsou nejlepší žlutý (lodičky & conversky!), jediná tolerovatelná barva kabelek je hnědá, stěny všech místností musej bejt čistě bílý, jiný oční stíny než hnědý by nemusely existovat a NEJLEPŠÍ NÁPAD CO NA NEHTY NA NOHOU JSOU MODRÝ TŘPYTKY. Že jo, že jo? Připadám si s nima jako Dorotka v Zemi Oz a Alenka v Říši divů najednou (jj já vim že mi ten nápad do hlavy nasadily reklamy… whatever). Jako kdybych chodila kouzlama a čárama, jako kdybych měla mít nějaký zvláštní schopnosti (no bylo by načase…). A já vim že ty Dorčiny kouzelný střevíčky byly červený, ale červený třpytky mi nepřijdou tak pohádkový. Vlastně sem si tenhle lak koupila abych neplejtvala s Dorkou na nohy, no a skoro bych potřebovala náhradníka náhradníka, abych neplejtvala ani Alenkou.

Jo! A od tý doby co jsem psala o Mad As a Hatter jsme se posunuli, už sem viděla ten film! A co? A líbil se mi, i když sem od lidí slyšela že spíš nee. Líbilo se mi že jen nepřevyprávěli to co je v knížce, ale zároveň zůstali v tom světě, líbilo se mi to vizuálně, líbila se mi Alenka, no a byl tam Johnny Depp žejoo a Anne Hathaway prej měla na nehtech Essie Wicked (bílý šaty a vampy jelly, to bylo tak krásný!), tak to přeci nemohl bejt špatnej film. No a samozřejmě Helena Bonham Carter – Fénixův řád jsem viděla tolikrát kolikrát sem ho viděla jen kvůli Bellatrix (a kvůli těm posledním dvaceti minutám ftw).

OK, tak lak. Absolutely Alice všichni znáte. A kdyby ne, viděli ste ho nahoře. A kdyby ne… No dobře. Jsou to samý třpytky žádnej barevnej základ, třpytky středně jasně modrý, trrrochu do tyrkysova, no, a pak tam máme řídce ty zlatý třpytky – který jsou tak lišácký! Nevim jestli to v OPI trefili náhodou nebo je na to nějakej matematickej vzorec, ale těch zlatejch je uplně přesný množství. Jsou vidět, ale neměněj tu modrou základní barvu; o trochu víc a bylo by jich moc. Snazzy! Jo a na obrázku jsou tři vrstvy plus dvě vrstvy Seche, i když kromě pár náhodnejch míst byl takhle krycí už po druhý vrstvě. A tyhle třpytkový laky… to je takový sanatorium to lakovat! To je uplně blbům-vzdorný (Anně-vzdorný…), to nejde zkazit. Milé. Akorát teda až to uplně zaschne tak musim eště dát tour de hrany s měkkym pilníkem, tak dělejte že ty výrůstky nevidíte, thanks so muchness.

To je stejně tak zvláštní že se něco takhle schizofrenicky psychedelickýho s takovym feťákem jako je Kloboučník v hlavní roli stalo tak populární dětskou pohádkou… Nevim, asi holt existuje dost šílených, ale dobrých lidí.

OPI Absolutely Alice:

10 responses to “OPI Absolutely Alice

  1. Hmmm, tak počkat na tom jednom božsky zaostřenym nehru díry nevidím. Mimochodem mám na nehech chvilku la paz-itively hot (debilní název, furt váhám kam šoupnout pomičku) a zoufalou tendenci přelakovat. Odvykla jsem řvavé růžové. Tak inspirována tebou, zkusím ze šuplíčku vyhraba Alici.

  2. správně, off with la paz’s head! (taky teď nefandim růžový…) přeju ať se ti v říši divů líbí stejně jako mě. a hlásim že díry nejsou ani v těch zbývajících devíti, on fakt kryje moc pěkně.

  3. :-O ty jo to je drsný blog!!! Tohle neměl vidět, po tomhle se budou zdát noční můry :-P

  4. kdepak, sweet dreams are made of this

  5. To já zas tedy teď růžový fandím….no a nic jinýho mě nezbyde….akorát se bušit do hlavy, že jsem se s Alicí furt rozhoupávala až se cena vyhoupla na škaredou částku…

  6. Máš tu samé krásné laky jeden lepší než druhý ale z tohoto mě bolí oči :) Můžu si tě dát do oblíbených? :)

  7. dasa – jj to je dycky hra, kolik čeho na člověka zbyde a jak moc si bude rvát vlasy… taky to znám.

    fialenka – děkuju, bude mi ctí!

  8. To jsem neměla vidět, ani číst :) Teď už ho asi neseženu…

  9. soníku, koukám na ebay a eště to neni tak šílený. no i když uplně růžový taky ne..

  10. Ja tedy nevim, musela jsem dat asi 6 vrstev aby byl takhle kryci… Kde delam chybu??

Zanechat Odpověď

