Clinique Black Honey Velvet

Clinique Black Honey Velvet

To je *taková* škoda že tady tak nadužívám slova jako melasa… máslíčko… tmavej med… želatinka… Protože tim pádem mi dneska nezbejvá moc slov na výběr. Když ono je to logický že tak píšu furt, protože já *žiju* pro laky jako je tenhle. Uplná láska. Definice všeho co mám nejradši. 1) Je to jelly. 2) Je to vampy. 3) Neni to hnědý. 4) Neni to černý. 5) Má to supr název.

Koupila jsem si bílej svetr. (protože ano, tuhle informaci jistě potřebujete) Od tý doby co jsem se tu minule rozplývala nad The White Queen na tuhle kombinaci nemůžu přestat myslet. No a protože běžně nechodim po ulicích v plesovejch šatech, svetr bude moje městská alternativa. Bílej svetr s až příliš dlouhejma rukávama (<3) a z něj mi budou koukat tyhle nehty. Takže až budete mít příští tejden pocit že naproti vám jde Anne Hathaway, ne, klid, to jsem jen já. Ha ha!

Akorát to focení… Tohle je smrtelná kombinace, špatný počasí (= špatný, špatný fotky) a jelly lak (= blbý fotky), takže se toho laku musim zastat. Ve skutečnosti neni takhle rozostřenej a ve skutečnosti je placatej a ve skutečnosti je celej celistvej a nejsou v něm díry, spíš takovej… stín, ta mělčina u krajů.

No, vy co přepočítáváte koruny na mililitry, tohle by nebyl váš kamarád. Sice už nevim kolik stál, myslim že nějak normálně (supr cenová hranice), ale je ho jenom 6,8 ml. A potřebujete tři vrstvy. Takže  je to cca lak na dvě použití. Teda on možná existuje v jinym objemu protože na tý mojí lahvičce je napsáno not for individual sale, takže předpokládám že pochází z nějaký sady? A že teda možná existuje plná velikost? Kdo ví…

U laku samotnýho stojí za zmínku hlavně štěteček. Favorit! Vypadá trochu jako vějíř – jeden bod a z něj jdou štětinky v nějakym úhlu, plus je ten vějíř placatej (ježiš Anna, to už asi vyplývá ze slova vějíř ne?) a akorát pevnej a hrozně dobře se ovládá. Jinak je to typickej jelly – tři vrstvy bezpodmínečně, po první vrstvě to vypadá jak to největší psí žrádlo, ale postupem času se to začne srovnávat. Na druhou stranu je u tý první vrstvy pěkný, že vypadá jak jahodová marmeláda, jde na ní hezky vidět že to prostě neni hnědej lak, že ten základ je jahodovej. Velmi správně.

A prej to byl v devadesátkách nějakej jako kultovní odstín, o čemž já nic nevim protože v devadesátkách sem si nehty barvila leda tak fixkama a šlupkama od ořechů, a byla k tomu i rtěnka stejnýho názvu a hlavně stejný barvy, čemuž klidně věřim, protože to mi připadá velmi šílený devadesátkový.

Clinique Black Honey Velvet:

7 responses to “Clinique Black Honey Velvet

  1. Dobrá Anno, buť tak hodná a napiš jednou o laku co bych nechtěla. Kdybych si udělala výpis z bogu, tak nechci asi ti laky, protož je mám doma a tahle tmavá jelly vypadá jako něco co bych chtěla.
    Ono je fakt těžké najít hnědou jelly, protože většina laků jsou postě jen hnědé laky co blbě kryjou.
    A s fotkama si nejdělej násilí, jsou přesné, mě vždycky štve, že nejsem schopná žádný lak vyfotit tak, aby barevně odpovídal (stoletý foťák, debilní počasí, blbý zaostření, cokoliv), ale hlavně, furt tam mám nějký odraz – ruka, okolní domy, ulice, stěna, přinějhorším já.

  2. nj ale když já nevim jak na to… vytáhla bych na tebe nejtěžší kalibr, OPI & APPLE PIE, ale když ty jsi ta jediná osoba na světě co se jí líbily i ginger bells žejo? no tak to pak už nevim co s tebou…

    a s těma fotkama hahaha, vidíš to nad sebou? blbý zaostření – *zaškrtává*, stoletej foťák – *zaškrtává*, debilní počasí – *zaškrtává*, divný odrazy – *zaškrtává* – sem královna divnejch odrazů! ale pořád si řikám že jde o ten lak a nee o to co roste na svahu naproti nebo jak neumim zaostřit, tak snad to nějakou vypovídací hodnotu má. estétům se omlouvám.

  3. NA druhou stranu je docela zábavný zkoumat co ty odrazy asi budou.
    A taky se krásně čteš. Já se čtu blbě, páč jsem si napočítala v komentáři 8 gramatických chyb. Jsem negramotná.

  4. sice nevím, zda přímo kultovní – ale ano, byl – už o chvilku předtím, ačkoli s jiným pojmenování a značkou, samozřejmě a bezvadné je, že nadčasový zůstává, protože jen potěší

  5. Tak je na cestě, dobrá Anno :)

  6. day – ahaha! sem v práci dočetla letáček o kurzech pro negramotný. zavřela mail. otevřela soukromej mejl. a tam tenhle tvůj koment. takže kdybys chtěla, víš… stačí říct! ale my tě máme rádi i negramotnou. (a dokuds to nenapsala tak tam žádný chyby nebyly. takže žádnej stres.)

    nuf – tak to jsem zvědav, na tebe jsem u toho štětečku myslela (ale na tebe já u štětečků myslim skoro dycky..). tak doufám že mě nezbiješ.

  7. eveli17

    tak toto je ten lak, kvoli ktorému si znova nalakujem nechty inak než obyčajnou prírodnou. Zaostrené nezaostrené, fotky dobré či nanič. Btw, keď pri nanič fotke vyzerá tak úchvatne, aký asi musí byť v skutočnosti…

Zanechat Odpověď

