Essie Pretty Edgy

Essie Pretty Edgy

Jestli měl můj lakovej rok 2010 nějaký téma, byly to rozhodně zelený laky. Loni jsem kolem nich ještě chodila po špičkách a jediný zelený ve kterejch sem se cejtila dobře byly ty mentolový (srovnej: letos jsem snad žádnej mentolovej ani neměla na sobě). Letos jsem do toho spadla po hlavě s temně zelenejma jellies, hledala nejlepší tmavě zelenej shimmery (a našla, stay tuned) a dokonce se velmi dobře dneska cejtim i ve středně zelenym krémíku, což je vůbec nejvíc nejneslýchanější. Stejně koncepční rok měli asi v Essie. Která jiná značka vydala letos tři zelený?! (ok možná kromě známých zelených teroristů BB Couture…) A navíc all killers no fillers? Sew Psyched, kterej bych určitě milovala kdybych už nemilovala RBL Diddy Mow, Pretty Edgy, a nakonec teď na sklonku roku, abych sem zakomponovala frázi tohoto týdne, jsem fakt vystříkaná z Going Incognito. Essie si prostě nezaslouží tu pověst co maj, posměch za haha samý nudný sheers.

Jedna z věcí který pro mě dělaj tenhle lak je název. Mám podezření, že spousta zelenejch se mi nelíbí právě kvůli názvu, sem na to u nich nějak přecitlivělá. Fakt hodně strašný jsou podle mě kyselý názvy, všechny ty jabka a tak, brrr. Cokoliv se slovy envy, emerald a jade už je taky suchý. Zato Pretty Edgy! Přesně ten lak zasazuje do takovýho zátiší ve kterym ho uplně vidim a ve kterym mu to náramně sluší. Edgy, but pretty. Vidim něco jako podzimní kolekci Zara, neutrální, přírodní, šedý, pletený, copánkový věci, k tomu sukně do pasu a pod kolena, tlustý fusky, a na nehtech něco edgy – Pretty Edgy. (konkrétně vážně potřebuju tenhle raincoat. Jde poznat co tu mám otevřený ve vedlejšim okně?) A stejně povedenej název je podle mě i Going Incognito – žádný hloupý připodobňování k zelenejm věcem, spíš zasazování do krajinky.

Barvu bych popsala asi tak, že je prostě *krásná*. Nevim kudy se do toho pustit, protože je to tak čistá základní zelená jak jen zelená může bejt. Necestuje do žluta ani do modra ani do šeda, neni ani světlej ani tmavej. No, i když i když v něm neni žádná modrá, napadá mě že je na něm něco vodního, ale neumim vysvětlit co. Je to jako zelenej ekvivalent takovejch těch červenejch co vypadaj tekutě a živě a šťavnatě a šťastně. Protože přesně taková je tohle zelená. A neni sice tmavej, ale jakoby se podobal takovejm těm jewel-toned barvám, který jsou ale dycky tmavý, tak tohle je prostě světlá varianta jewel-toned zelený, což vůbec neni zamotaný a zcela to dává smysl.

Jo a hvězdičku strhávám za lakování. Dává smysl nejelly kterej se chová jako jelly? I když on je spíš prostě málo pigmentovanej. Jako ovládá se pěkně, takže žádný nervy, jen to trochu trvá – tři vrstvy plus nějaká ta záplata, protože dost děruje.

Stejně je zvláštní jak je mi takováhle barva pohodlná a příjemná zatimco dřív bych se z ní ošívala a šla by brzy dolu… No asi přicházim k rozumu!

Essie Pretty Edgy:

6 responses to “Essie Pretty Edgy

  1. Ten název je dost dobrej…ale zaujala mne tajemná vsuvka o temně zeleným shimmery…doufám,že nás nebudeš napínat dlouho…

  2. Fakt nádherná zelená, moc moc Ti sluší. A taky chci umět si nalakovat nehty tak krásně jako Ty :) Jo, a taky se těším na ten tajemnej tmavězelenej!

  3. dtto :). On ti sluší, nicméně ať je edgy jak chce. Se mi, až se to po tvé velmi přesvědčivé argumentaci stydím přiznat, pořád nelíbí. Tak nějak jsem ustrnula ve fázi lesních mecháčků z Aragonu a vánočních jolly holly shimmers.

  4. Mně by se líbil, kdyby nepotřeboval tři vrstvy. Protože víc jak dvě je na mě prostě moc. Ale stejně bych ho nenosila, protože jsem srab. Děsnej. Ale hlavně, že teď koukám po RBL No More War a Recycle, že?

  5. tyjo neblázněte, to nemělo bejt nějaký tajemství, je to barry m racing green. já nejsem schopná dodržet co se lakování týče jakýkoliv slovo, ale možná na něj dojde brzo, třeba teď vůbec nevim co dát jako další… no uvidim.

    mína – jako já? já si chci umět lakovat tak pěkně jako ty!

    day – no jako to jsou pořád moji favoriti – tmavě zelený, aach… takže chápu.

    yarisse – máme jednu shodu, recycle mám taky na seznamu. a náhodou myslim že to nebude barva na kterou je potřeba tolik odvahy, ony ty tmavý zelený jsou z jistého úhlu velmi elegantní laky. (= z mého úhlu.) (a já sem beztak ztracená)

  6. Mandala

    Tak to se mi nelibi :-( Jak brcalnice.

Zanechat Odpověď

