Essie Going Incognito

Essie Going Incognito

Oukej, byla jsem nenásilím donucena. Ale! 1) Na mě od nalakování nesvítilo rozumnější světlo a 2) nemám moc co dodat když můj příspěvek o Pretty Edgy byl vlastně příspěvek o Going Incognito. Tohle je prostě Going Incognito. Zelenej krémovej lak z tý kráásný zimní Essie kolekce (hrozně se mi líbí slovo luxedo… luxedo, luxedo, luxedo…). Trochu vypadá jako fotky OPI Jade Is the New Black, trochu jako RBL Orbis Non Sufficit, trochu jako tabule, trochu jako plíseň v nivě. Taková vážně inkognito zelená – neni ani střední ani tmavá, ani řvavá ani uplně utajená, ani žlutá ani… no modrá je vlastně docela dost. Taková zelená varianta páva. Jedna z těch zelenejch který byste propašovali i do konzervativnějšího prostředí, elegantní tajemná zelená. Je trochu víc krycí než Pretty Edgy, ale i tak má jistý rezervy.

Essie Going Incognito:

8 responses to “Essie Going Incognito

  1. chci chci chci chci!!!!! Je nádherná a určitě MUSÍ být moje!!!

  2. Zrovna v neděli jsem ho chtěla lakovat, ale dala jsem červenou :) Je pěkný

  3. nemá chybu …

  4. mína – hehe, já sem tak ráda že sem našla někoho s takhle podobnym vkusem! *představuje si všechny ty laky v budoucnosti na kterejch se shodnou*

    sonidlo – pěkné, já zas v neděli dlouho váhala mezi rudym a timhle. a bylo to těsný.

    jolana88 – přesně.

  5. U mě se skoro jakýmkoliv zeleným lakem nemůžeš neuspět!

  6. Blanche

    No a přesně takhle sem chtěla aby vypadal Jade is the new black. A ono nic…:-(

  7. blanche – fakt? já o něm už zas trochu uvažuju… ach jo, furt nevim jestli by se mi líbil. asi bych se měla držet pretty incognito a dát si pokoj. ale když…

  8. On short nails like your this polish fits very well :>

Zanechat Odpověď

