OPI Kennebunk-port

OPI Kennebunk-port

Odmalička mi přišlo divný… Amerika. V každym filmu, v každym seriálu, v každý knížce vypadala uplně jinak, přitom to byla pořád jedna země. Já viim, co mi na to dospěláci odpověděj. Ale tohle bylo když sem byla malá a jedna země znamenalo prostě jedna země a tečka. Když vylezete na ulici v jakymkoliv českym seriálu tak to tam bude vypadat cca všude stejně, chápete? Ale v Americe to někde vypadalo div ne jak v devatenáctym století, někde bydleli v přívěsu na parkovišti, někde jezdili na koních, někde nosili kufříky, někde byly mrakodrapy, někde prérie… A to vůbec nemluvim o tom, že tam kde byla legrace byla dycky legrace a tam kde to bylo dramatický to bylo dramatický dycky. V detektivce nikdo neudělá vtip o prdění a v sitcomu nikdy nikdo neumře. A mě to dycky štvalo, protože takovej život přece neni. Kdybych já točila seriál, použila bych tam všechno, protože tak se mi to děje. Ale to jsem nechtěla říct… Jo, a jedna z těch Amerik který se mi nejvíc líbily byla taková ta jako z Gilmore Girls. A dlouho jsem si myslela že je to určitě vymyšlený, takovej skanzen, takhle to dneska  přece nemůže nikde vypadat! Ale pak sem objevila tajemství zvané Nová Anglie, kde to podle obrázků všude vypadá jako ve Stars Hollow. Takže přeci.

Fast forward… četli ste Modrý silnice? Moje asi nejoblíbenější část je když projíždí Maine. Možná sem to jen nějak obzvlášť vnímala, ale pamatuju si uplně jak to tam vypadalo, jakou to mělo atmosféru, jak tam pršelo a jak to tam bylo jak jedna velká dekorace do bytu s motivama majáků, plovacích kruhů, krabů a fousatejch rybářů. Kdybych jednou vyhrála moc peněz a opravdu bych jela projet Ameriku, tohle by byla jedna ze tří jistojistejch zastávek. Maine. Kromě San Francisca. A El Lay. A Marfy! Sakra to už sou čtyři. A Cassadagy! Sakra pět.

No, a odstavec 1 + odstavec 2 = podíváme se po nějakym Maine na nehty, no ne? Z New England kolekce, no ne? Ta kolekce je moc, moc stará, ale zrovna tenhle lak to dotáh do core kolekce… myslim že jako jedinej? No, teda jak se to vezme. O tom původnim se dá dočíst, že má v sobě tajný třpytky, což tenhle nemá (a v tomhle mi můžete věřit, sem třpytkovej detektiv), což je na jednu stranu dobrá zpráva pro team creme, na druhou stranu to ale neni tak retro jako kdyby to pořád byla ta stará původní verze. Hmm, co nadělám. Kromě toho se tahle nová verze vyznačuje samozřejmě zelenym štítkem a plochym štětečkem, což sou asi taky spíš body k dobru. A tak nějak vůbec jsem z těch verzí tadytoho laku zmatená, z toho co leze za obrázky z internetu a tak.

No, teď ta barva tadytý konkrétní chudáčka verze. Mně jdou notoricky blbě fotit studený červený, dycky mi z toho lezou takovýhle cihly. Takže slovně. Tmavá rudá, ale pořád jenom rudá, žádná vampy, studená, ale nejde do růžova (fujky), spíš do modra? Královská tmavá sytá rudá? Krásná. Trošku hůř kryje, i když to bude tim zelenym štítkem, originál na tom asi bude líp. Tohle jsou dvě vrstvy a asi by to užilo třetí, ale whatever.

Dycky sem preferovala střední, základní, zářivý rudý, až tenhle podzim jsem se poprvé vydala na neprozkoumaný území tmavších červenejch. Jj, i od červenejch potřebuju tenhle podzim podzimní verze, letos je dojim ty podzimní laky fakt důkladně. Mym idolem v tomhle směru zůstává Chanel Rouge Fatal, ale tak nejdřív to musim vyzkoušet na něčem lacinym, co kdyby to bylo jen chvilkový vzplanutí žejo.

A konkrétně zítra rudou potřebuju protože když se nám tak vyčasilo tak poprvý vezmu vyvenčit můj raincoat z prettyedgyovýho příspěvku (původně měl čekat do jara), no a na rudý balerinky už neni počasí a já sem ustrnula na tom, že to chce něco rudýho. Takže nehty. Překvapivě.

OPI Kennebunk-port:

11 responses to “OPI Kennebunk-port

  1. Annie, měla bys začít psát knížky. Každého tvůj styl baví a připadá mi originální. Myslím to vážně!! Jinak lak krásný a líbí se mi Top Twenty :)

  2. děkuju, to je milé. a já jí jednou fakt napíšu, ale tak za padesát let, teď sem na to malý pívo a nic nevim. protože to bude muset bejt taková ta ultimátní kniha po který už nebude třeba nic psát. jako třeba steppenwolf. do tý doby to se mnou budete muset vydržet tady. ha. ha!

    jj top 20 konečně odpovídá skutečnosti.

  3. tyjo, tak rychle novej příspěvek!! já tvůj blog taky úplně moooc hltám :)

    a barvička je to krásná….taky nějak začínám tíhnout k rudým tento podzim….tato je povedená.

    A mimochodem, Amerika v podání GG je taky moje nejoblíbenější, kdybych si mohla vybrat, ve kterým prostředí ze seriálu bych žila, GG by byli určo v top 5 a Lorealai bych si fakt přála osobně znát :-)

  4. no, já bych chtěla osobně znát spíš jesse, chichi, chocho, ale jinak přesně.

  5. Naprosto souhlasím se sonidlem! A lak se mi taky moc líbí, už šmejdím po ebay :)

  6. annie, krasna cervena a pises fakt skvele, mela bys ji napsat driv, nez za 50 let ;-)

  7. Chacháá no Jess to je kapitola sama pro sebe, můj neoblíbenější Roryin chlapec….ale pššššt to nemůžu říkat nahlas :-))

  8. Jo, Annie prosím prosím já chci taky knížku! Kdo ví co bude za 50 let, já jí chci dřív!

  9. no joo, ale když teď by to byla hrozná sračka…

  10. tvoje příspěvky se dobře čtou. hezké :-)

  11. Adriana

    mám jeden lak opi, oranžový, a jsem s ním nspokojená, sice má nádhernou barvu ale vydrží mi třeba 2 dny a začne se ztrácet..

Zanechat Odpověď

