Maybelline Denim Dash

Maybelline Denim Dash

Maybelline Denim Dash - lampička

Slovníček na začátek: tmavě modrej třpytkovej = takovej ten russiannavyovskej, shimmery temně modrej. Třpytkovej neni dobrej popis, ale nechce se mi furt psát shimmer/y a jinej překlad neznám.

Denim Dash je můj bílej jednorožec všech russiannavyovejch modrejch laků. *Takhle* sem chtěla aby vypadaly všechny ostatní. Mám několik takovejch lakovejch území ze kterejch chci mít jen jednoho ideálního zástupce. Např. přesně z tohohle. Protože já je jako moc nenosim. (Proč je vlastně moc nenosim?!) Dycky jakože jdu zkusit nalakovat temně modrej… jdu… jdu… hmm ahoj, noční obloho! Chápejte, proč bych měla nosit třpytivej když můžu mít rovnou hvězdnou oblohu. Ale jeden to stejně chtělo. Moji idolové dlouho předlouho byly MAC Naughty Nautical a Lancome Indigo Paris, víte, tmavý a zároveň zářivý, trochu do fialova a ani trochu tealový, obojí jsou ale dost mastný. No a třetí možnost byl tenhle Maybelline a musim s radostí konstatovat, že snad poprvé jsem tadyten jeden ideální lak z nějakýho území vybrala hned na první pokus, je to *on*! Teda abych nedělala ramena, já jich doma měla několik, nikdy snad žádnej nezkusila, i ten Russian Navy jsem kdysi měla, ale myslim že šel nevyzkoušenej pryč, ale to bylo eště před tim než se začala s timhle hledáním a nevěděla sem co se sebou, takže to se nepočítá. Co si ale pamatuju, tak žádnej nebyl takovejhle, všechny byly moc tmavý nebo moc tealový nebo moc stříbrný…

Je čisťoučkej. Neni ničim špinavej. Nejsou v něm oddělený třpytky, je spíš takovej… glowy? Tyjo dneska mi ta čeština nejde. A je malilinko do fialova. Neni nijak hrozně tmavej, ale neni to ani žádná (vý)střední modrá. Je dámičkovsky tmavej, ale pořád a všude jde vidět že je to nějaká barva. Je určitě o dost světlejší než RN/Play Til Midnight/Yoga-ta a všechna tahle svoloč.  Je jako kdyby takový ty elektricky modrý barvy chtěly zkusit jak jim to bude slušet po setmění.

Lakoval se výborně! Dvě uplně snadný, krycí vrstvy bylo všechno co bylo třeba. Přičemž při druhý vrstvě ste už ani nemuseli přemejšlet a klidně se věnovat něčemu jinýmu. A tahle řada má pořád ten super štěteček – plochej, pevnej, trochu užší než pro-wide. Což tu určitě píšu furt, ale furt je to pravda a dycky mě to potěší. Jo a zdálo se mi že hrozně rychle schnul. Jednička z hvězdičkou, podtržená.

A toho že se furt odkazuju na Russian Navy si nevšímejte, já už vlastně ani nemyslim ten konkrétní lak, to jde asi poznat, protože sem dost mimo. To je prostě… no dneska je to uplně ztracený v překladu. Je to prostě tohle území, ale zrovna Russian Navy na něm nevládne.

Akorát mám chuť mu strhnout hvězdičku za dementní název. Ale tak… dobrejm názvům kvůli tomu taky nepřidávám. (Haha, to bylo dobrý. – pozn. red.)

Maybelline Denim Dash:

10 responses to “Maybelline Denim Dash

  1. Prostě krásný! Zrovna na nějaký takový mám náladu :)

  2. Je krásněj, ale u mě vede Yoga, protože ten zelenej shimmer v ní …. juch!

  3. sonidlo – tak doufám že nějakej takovej u sebe najdeš a trefí se ti do nálady. a pak že ho ukážeš.

    mína – no vidiš, to sem ani nevěděla že má, ale přesně to sem myslela. tak to je pěkné že vyráběj nějakej takovejhle pro každýho z nás.

  4. Barbora

    Právě jsem náhodou narazila na Váš blog a jsem nadšená! Líbí se mi barvy laků, líbí se mi jazyk, jakým o nich píšete, i to, že je prezentujete na krátkých nehtech. Jediné zklamání: že jsem tu nenašla svůj oblíbený lak Chanel v barvě myší šedi (odstín Particuliere).

  5. díky díky díky! no, patrick-you-liar tu neni, protože se mi dycky zdá podle obrázků moc hnědej? to nemám ráda. v týhle oblasti si nadmíru rozumim s opi you don’t know jacques, kterej se zdá šedší šedivější, a po jinejch už moc nepátrám.

    ale pokud mi by mi ho někdo jóó nutil, tak bych nejspíš neodmítla hehe.

  6. zirafka

    Já pořád hledám modrý třpytivý (jako že shimer), který by nebyl ani trochu do zelena a bylo nebylo by pochyb, že je modrý, ne černý. Že by to byl tento?

  7. zirafka – přesně takhle bych denim dash popsala! už na něj na rukou zírám skoro tejden a opravdu ani na chvíli nevypadal černě. a sklidil docela dost komplimentů. a hrozně dobře drží.

  8. zirafka

    A taky mě teda překvapilo, že Yoga-ta Get This Blue má zelený odlesky. Do teď jsem si myslela, že ON bude ten pravý. Takže díky za info Míně (-:

  9. zirafka

    Super, díky Anno, teď ho už jen sehnat. Nemám vůbec představu o sehnatelnosti Maybelinů, ale navnadila jsi mě tak, že do večera o nich budu vědět úplně všechno (-:

  10. no, pokud člověk nemá zrovna po ruce americkou drogerku tak asi jen ebay. pokud teda nepočítám těch pár výkřiků do tmy v českejch drogerkách. ale jinak si myslim že maybelline je nutno nepodceňovat, já je mám hrozně ráda.

Zanechat Odpověď

