OPI Comet Loves Cupid

OPI Comet Loves Cupid

Zaprvé: zkoušela jsem tu kouzelnou Veve pózu a… tohle teda neni ono hehe. Nějak mě v průběhu napadlo že OPI lahvičky na to nejsou uplně stavěný, jsou moc dlouhý. Ale jsem odhodlaná zkoušet dál, docela mě to bavilo. A docela se mi to líbí.

Zadruhé, tohle vážně vážně měl bejt OPI Pomegranate Me a Wish. Byla jsem pro něj skálopevně rozhodnutá, šla jsem ho vytáhnout, jdu, jdu, odhodlaně, a… ruka se rychlostí blesku vychyluje z plánované trasy a už drží Comet Loves Cupid. Když ach jo! Když mně se do toho PMaW tak nechce… mně se asi líbí jen teoreticky, prakticky mě ten shimmer asi zabije. Ale slíbila jsem si, že ho letos na Vánoce aspoň jednou vytáhnu, takže to musim dodržet. Ale ne dneska.

Dneska tu máme Comet Loves Cupid, nádhernej! Od tý doby co shraňuju tyhle rudý krémíky v množství větším než malém mě začalo napadat, že nee že by se mi začaly přejídat, spíš že v nich začínám vidět rozdíly a začínám selektovat a i když si na základní krémovou rudou hraje kdekterej, najít fakt dobrou rudou je docela oříšek. A teď nemyslim to že mě osobně se třeba víc líběj teplejší rudý než ty studený a zářivější rudý než ty tlumený. Myslim lov na nejklasičtější základní rudou, která nejde žádnym směrem. Plus se dobře lakuje. A zcela upřimně, Comet Loves Cupid v tomhle pro mě nemá konkurenci. Je přesně tohle, plus je z vánoční kolekce! Mám ráda červený z vánočních kolekcí, je to ta nejsprávnější věc. A i když jsem jednu dobu držela bobříka hlavně-ne-žádný-další-rudý, pořád jsem fňukala že ale stejně chci aspoň eště jeden vánoční rudej krémovej OPI: buď tenhle nebo Girls Just Want to Play (kterej beztak pořád chci, prej buď anebo…). Mám ráda OPI vánoční kolekce. Přijde mi, že tam dycky kromě těch klasickejch rudá zelená zlatá (no i když mě nenapadá vánoční OPI zelená…) (a nemluvim o letošní vánoční, tu odmítám počítat, OPI mi dluží vánoční kolekci) je pár takovejch tmavejch, co jako znázorňujou tu noc, to napětí ve vzduchu, víte, když si můžete play til midnight se svejma brand new skates a mít stars in your eyes.

U většiny rudejch kdybyste mě dlouho přemlouvali tak byste ze mě asi vytáhli jestli byť jen fouskem jdou do růžova nebo do oranžova. Rovnou řikám, že u Comet Loves Cupid byste to ze mě nevytáhli, protože nejde nikam (i když fotka je trochu do oranžova, to máte pravdu). Je uplně základní, retro, solidní, klasická. Ani tlumená ani zářivá, ani tmavá ani světlá. Jo dobře, možná trochu tmavší než takový ty letní rudý, ale pořád neni tmavej. A lakuje se pěkně, i když možná trochu víc utíká, a stačej ho dvě vrstvy.

Já vim no, rudej krémík, to je toho, ale tenhle je vážně povedenej. Asi moje nová nejoblíbenější rudá. Pokud sháníte klasickou rudou, Comet Loves Cupid doporučuje deset z deseti Andulek!

OPI Comet Loves Cupid:

15 responses to “OPI Comet Loves Cupid

  1. Pod to se podepisuju, pro mě nejlepší červená‘

  2. word.

  3. Tak to mně moc neuklidnilo, ještě těch 5 hvězdiček k tomu. Kde mám teď tyhle laky shánět?! :(

  4. umm… na ebay? je jich tam pořád jak hnoje a ceny příznivé.

  5. Podarená póza a aj lak. Super červená, takú môžem :-)

  6. díky! ale než ze mě bude taková modelka jako ty, to bude eště dlouhá cesta. a možná plastika čtyř prstů by se taky hodila hehe.

  7. ebay pro mě bylo zatím tabu, ale vidím, že to jednou budu muset vyzkoušet. Jinak mně se ta fotka moc líbí, i to, jak přes ni padá sníh :)

  8. fakt?! tyjo, já bych bez ebay nepřežila, ale pro mě jsou zas tabu takový ty transdesigny a tak. ale ebay miluju! ten lov a uspokojení z dobrýho úlovku, různý obskurní zaprášený starý lidstvem zapomenutý laky, většinou za pár dolarů, a tak. takže já ebay vřele doporučuju. i když asi pak už neni cesty zpět hehe.

  9. Achjo! Ve skutečnosti tuhle červenou vůbec nepotřebuju, ale jakmile ji vidím u Tebe a ještě ke všemu si k tomu přečtu Tvůj post, už lezu na ebay a šmejdím! Měla bys do záhlaví spíš dát nějakou výstrahu, jako že je to tu nebezpečný pro peněženku!

  10. Moc se mi líbí, že na Vašem blogu sněží! (Na mém taky.) A jasně červené nehty jdou se sněhovými vločkami obzvlášť dobře dohromady.

  11. mína – máš tam chybu! mezi slovama achjo a ale! no dobře možná ne, ale pokud kdokoliv potřebuje jakoukoliv červenou, potřebuje comet loves cupid.

    barbora – děkuju, já si každej rok řikám že nebudu jak malá a zkusim to tentokrát vydržet bez vloček… no… a pak je dycky stejně zapnu. já je mám asi ráda.

  12. Vločky jsou skvělé a ta barvička ještě lepší.
    Jo a Aničko, budeš mi zase dělat společnost na pár dalších měsíců :)))))

  13. faaakt? jupííí! vítej zpět!

  14. Ano, kompletně souhlasím. Jak jinak, když ho mám již podruhé…

  15. Hurá, takže tady opravdu sněží…já už myslela, že jsem to dneska přehnala s kafema a mám mžitky před očima.

Zanechat Odpověď

