China Glaze Party Hearty

China Glaze Party Hearty

… because I will party hearty this next week.

(přes Illamasqua Rampage)

China Glaze Party Hearty:

11 responses to “China Glaze Party Hearty

  1. Jéééé, to je krásnéé! Úplně na mě dýchla vánoční atmosféra! Prosím víc takových příspěvků :)

  2. víc takových příspěvků? víc takových laků! i když tenhle mi bohatě stačil, rok zas žádný třpytky a vrstvení nechci vidět. ale víc takhle ultra vánočních laků by mohlo přijít, to jo. (nebo myslíš víc takových příspěvků že je tu jednou konečně ticho chichi? no na to si taky nezvykejte…)

  3. To je fakt krása! Přes co je nalakovaný?

  4. To je krása! Já chci taky oba dva!!!! Ale ještě víc chci umět si to takhle krásně nalakovat!

  5. Jé, to jsem ale slepýš, nevšimla jsem si, že je to tam napsáno :D

  6. mína – takhle? dyk já chci naopak umět lakovat jako ty, vážně, tohle ty přece nemůžeš potřebovat.

    sonidlo – jj, ale žádnej stres, klidně bych to, kdybych nebyla brzda, napsala znova, a ráda, zmínek o rampage neni nikdy dost.

  7. Kašlu na Chinu, chci Rampage…

  8. aaahaha! dajáček obrácen na Pravou Víru.
    no. ale jako jo. přesně tohle by z tadytoho postu vyplývalo i pro mě.

  9. viennettka

    Hmmm, jde to. A to je ta největší pochvala, jakou můžu tyhle dva laky ohodnotit.

  10. Já se do tohoto zamilovala na první pohled. Zkusila jsem ho přes OPI – up front and personal a taky to vypadalo dobře :-). Ale pravda, že se víc hodí přes krémovky :-)

  11. to vypadá moc pěkně

Zanechat Odpověď

