Nails Inc. Elizabeth Street

Nails Inc. Elizabeth Street

Nighty night!

Tak co, už maj všichni vybraný a nalakovaný štědrovečerní nehty? Protože štědrovečerní nehty jsou podle mě uplně jiná kategorie než vánoční nehty. Na Štědrej den nasazuju tradičně nehty hodná holka… ani nevim proč. Asi že je to poslední zoufalej pokus přesvědčit Ježíška že jsem hodná holka nebo se na mě vysere. Haha. A víte, o zelenejch třpytkách si tu můžem psát donekonečna že to jsou vánoční nehty, ale u štědrovečerního stolu by to byly prostě ježišmarjáonamázelenýnehty nehty. Takže dycky nakonec skončim u nějakýho sheer, loni to byl myslim Essie Mademoiselle a letos bych pokračovala, ale od toho třpytkovýho teroristickýho útoku mám na nehtech pořád trochu oškubaný mapy a to nepotřebuje obecenstvo. Takže letos vyhrála Elizabeth Street. Hm… Elizabeth Street. Vzala jsem jí jen tak do počtu když sem brala nějaký jiný Nails Inc., byla jsem spíš zvědavá než že by se mi líbila. Tady na těch internetech jde najít jenom pár fotek a z žádný moc nejde odhadnout co je to vlastně za lak. Dávaj jen trochu tušit že má potenciál se mi líbit. No a jako upřimně, moje fotka to taky koukám nerozsekne, opět jsou  tu světelný podmínky v jakejch se moje fotky začínaj podobat černobílejm. No. Takže. Slovní popis, nejstručnější asi bude když napíšu Chanel Django hehe. To bylo první co mě napadlo když sem ho vyndala z obálky. Ne vážně, musela jsem obejít tři zdroje světla abych došla k nějakejm rozdílům, tak to něco musí znamenat. Takže ty rozdíly… oba maj pearl finish, takovej ten… upravenej uspořádanej nenápadej třpyt, ale Django ho má zlatej kdežto ES stříbrnej. Druhej rozdíl je že ES je o malilililinko světlejší. A třetí že ES je malilililinkato růžovější (ale to bude jen těma zlatejma x stříbrnejma třpytkama…). Ale jako růžovej bych ho beztak nepopsala, stejně jako Django je to ta nejsvětlejší, nejbělejší broskev. Bílá s trochou broskve. Zcela skromně musim říct, že se mi hrozně líbí vedle barvy mojí kůže. Je to jako byste mě vzali a vydrhli solvinou dočista dočista. Hm… a tim asi pozitiva končej, protože vám nemůžu tajit to lakování. On v lahvičce vypadá že to možná bude sheer, ale neni, nedá se tak nosit, nejde ho tak nalakovat. Blbý ale je, že on skoro snad ani nebyl myšlenej na to aby byl krycí. Neni to klasickej creme, řekněme jako teď z poslední doby Comet Loves Cupid, jedna dvě vrstvy a hotovo, takhle tenhle nefunguje. Musíte ho mít uplně krycí, ale neni snadný ho mít uplně krycí. Očistec. Pruhuje a děruje a nesmíte prostě přestat dokud neschováte všechno to co jste pokurvili. Takže klasickej scénář je že dolakujete desátej prst, kouknete se na ruce a řeknete si hm, tak tentokrát taky ne, a jedete znova. Tohle jsou teda čtyři slabý vrstvy nakonec. Jo jediný dobrý je že s tim jdou pěkně slabý vrstvy. Teď mě napadá jestli ono to taky neni docela vánoční – že musíte tvrdě pracovat abyste si zasloužili ty dobrý věci… neni něco takovýho v Bibli? Hehe. Tyjo, musim přestat s těmahle trapnejma pokusama o Bibli. Omlouvám se všem. No, takže Elizabeth Street. Jako po čtyřech vrstvách se mi ten výsledek fakt líbí. Ale… já si to na něj prostě pamatuju.

Nails Inc. Elizabeth Street:

11 responses to “Nails Inc. Elizabeth Street

  1. Já si přiznám, že jsem se ještě nerozhodla. Ale největší průser je ten, že jsem omezená jen na několik odstínů červených, modrých, na jednu mentolovou, na jednu divnou bílou perleťovou a jednu divnou perleťovou oranžovou, pak na matnou zlatou – na kterou nemám vůbec náladu a jo ještě na jednu černou. Asi si hodím kostkou a nebo si ne nenalakuju a ještě okoušu, ať to je ta správná mňamka…(fuj)

  2. Já věděla, že jsem si měla s sebou vzít domů kufřík s výbavičkou. Proklínám Tě An! Proklínám! (tím myslím sebe, aby zde nedošlo k nejasnostem)

  3. Vypadá krásně a vážně ti moc sluší! Já se se štědrovečerníma nehtama terpve rozhoduju- jestli zůstane Happy Birthday nebo vyhraje Illamasqua, která mi včera dorazila a vypadá v lahvičce BOŽSKY!

  4. an – hmm tak to zní jako těžká volba… a já sem trapná ale hlasuju pro červenou!

    mína – a která illamasqua a která illamasqua? to je zrovna e-shop na kterym poslední dobou furt dokola plnim košíček a zas ho vysejpám a furt nevim a co by kdyby… (raindrops mi totiž trhaj srdce ♥♥♥)

  5. Tak já jsem dnes dala Nubar Heavy Gold Glitter, ale možná jsem měla nalakovat raději můj dlouho plánovaný Orly Glitz a Glamour. A nehty mám taky v nic moc stavu po dnešním odlakování + dodatečném mechanickém odstranění glitrů CG Mrs. Claus…

  6. Ja som dala orly-G&G. Viem, je to Vianočný gýč, ale keď mne sa tak paaači ;-)
    Elizabeth Street je roztomilý, ale to lakovanie by som asi nezvladla…

    PS: V pózach robíš viditeľné pokroky, fotka sa vydarila :-)

  7. Já jsem normálně doma nenašla odlakovač, takže se mnou na štědrý den byl OPI Tickle my france. Vlastně jsem se trefila do tvýho popisu laku pro hodný holky :-) Ale na ježíška to teda vůbec nezabralo…
    A 4 vrstvy? Dík, že to pro nás děláš, Aničko :-)

  8. Oooo, ta Veve-póza se ti povedla :)

  9. squeee! moje veve-póza se prej povedla! *tetelí se* za to fakt děkuju, teď už to jen zautomatizovat tak aby se mi nepovedla jen každá dvousetpadesátáosmá fotka…

    sonidlo – hmm oba jsou moc pěkný, velmi vánoční výběr! a přesně, to mechanický strhávání glitrů, já VIM že toho pak budu x tejdnů litovat, ale dycky si nemůžu pomoct…

    a s tim glitz and glamour mě pěkně štvete, ten je *tak* krásnej ale já prostě nekamarádim s orly.

    mína – ooo, teď sem si ho vygooglovala, zdá se mi to nebo je to rudej jelly? rudej jelly kterej neznám? aaaa!

    veve – (tyjo mohla bych tenhle komentář psát eště víc zmateně?) – moc díky za pochvalu fotky od mýho idolu hehe, no eště mám před sebou dlouhou cestu. a nic jako kýč o vánocích neexistuje. aspoň myslim. a už vůbec takovej neni glitz and glamour. já teď zrovna taky dolakovala zlatý nehty, možná poprvý v životě?, a uplně se tu z nich rozpouštim, proč já neobjevila zlatý nehty už dávno? odcházim na nailgal prohlížet zlatou složku, chci je všechny.

    blanche – to vypadá na podobný vánoce jako ty moje chichi, se na nějaký hodná holka nehty můžu vykašlat. bylo to jak když se mi ježíšek vysere na rohožku a kolemjdoucí ti to rozmažou po dveřích. takže příště… příště! příště měnim strategii. eště nevim jak, ale měnim.

  10. Já jsem ho nakonec nenalakovala, dala jsem si Nubar purple rain (což tedy neodpovídá mojí představě o stědrovečerním laku, ale což, už se stalo). Illa v lahvičce vypadá přesně jak píšeš – červená jelly!

Zanechat Odpověď

